Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du virkelig at han tenkte at hvis han når fjerdeplassen så ser han seg fornøyd og driter i å klatre videre? Han kan fortsatt ha høyere ambisjoner enn fjerdeplassen selvom han setter det som minstemål. Det er et kjent hjelpemiddel i veien til suksess. Sett deg et mål, når du når målet, sett deg et nytt mål.

 

Og unnskyld meg, men du har godt plassert deg i rekken med Wenger-haters som blir blendet av negativitet uansett hva som skjer i klubben.

 

cfthompson: Jeg vil gjerne vite hva som får deg til å tro at de ikke gjør det de kan for å forbedre laget? Det gjør det enhver annstendig PL klubb ville gjort, de byr på spillere. Om de da får de eller ikke er helt opp til motparten. Men det betyr vel at de ikke prøver i din tankegang.

 

Er du seriøs? De prøver ikke hardt nok når de sender inn latterlige lave bud på spillere. Hadde de virkelig villet hadde vi startet med en ny spiller i samtlige ledd i laget. Er helt latterlig at vi ikke har hentet inn minst én forsterkning.

Lenke til kommentar

 

Helt ærlig? Ja, jeg tror han er fornøyd med fjerdeplasser. 1) Styret virker å være fornøyd, fordi de tjener penger og 2) sålenge styret tjener penger, så sitter Wenger trygt.

 

Jepp, jeg vil ha Wenger ut. for han duller etter styret, makter ikke å skape resultater lenger. Det er kun i Arsenal en manager får sitte så lenge uten å få til resultater. (Snakker om de siste åtte årene).

 

Hvordan forklarer du at nabogjengen klarer å handle seks spillere som hadde gått rett inn i vår startellever? Hvorfor klarer ikke vi, som er en mye rikere klubb, konkurrere med de? Hvorfor har vi ikke årets stall klar når vi allerede er i gang med sesongen?

 

Utrolig for en innsikt du har om hva som foregår rundt styrebordet. Ingen klubb som har laget, redskapene og økonomien til å kjempe om de beste plassene i ligaen ville sagt seg 100% fornøyd med fjerdeplassen. Det er bare at i motsetning til hvordan du ser ut til å opfatte det, så ser de ikke på fjerdeplassen som en sisteplass.

 

Alle lag har opp og nedturer, og Wenger har klart å holde oss blant topp 4 de siste 8 årene. Du må huske at det er mange andre utrolig sterke lag vi må konkurere mot. Det er ikke slik at Wenger kan si "NÅ HAR JEG LYST PÅ 1 PLASS!" så får han det servert på sølvfat.

 

Ikke kall meg en overgangsmarked-analytiker, men jeg tror det er en kombinasjon av at vi begynte alt for seint (som jeg har sagt meg enig i tidligere at er helt latterlig) og Wengers "Onkel Skrue sinn". Men det er fortsatt tid igjen, som mange her inne ser ut til å glemme.

 

 

Er du seriøs? De prøver ikke hardt nok når de sender inn latterlige lave bud på spillere. Hadde de virkelig villet hadde vi startet med en ny spiller i samtlige ledd i laget. Er helt latterlig at vi ikke har hentet inn minst én forsterkning.

 

Det er fortsatt tid igjen, og Arsenal jobber med saken :)

Lenke til kommentar

 

Utrolig for en innsikt du har om hva som foregår rundt styrebordet. Ingen klubb som har laget, redskapene og økonomien til å kjempe om de beste plassene i ligaen ville sagt seg 100% fornøyd med fjerdeplassen. Det er bare at i motsetning til hvordan du ser ut til å opfatte det, så ser de ikke på fjerdeplassen som en sisteplass.

 

Alle lag har opp og nedturer, og Wenger har klart å holde oss blant topp 4 de siste 8 årene. Du må huske at det er mange andre utrolig sterke lag vi må konkurere mot. Det er ikke slik at Wenger kan si "NÅ HAR JEG LYST PÅ 1 PLASS!" så får han det servert på sølvfat.

 

Har ikke det. Jeg bare presenterer det som de har sagt i media. Du har helt rett i at det er mange andre sterke lag vi må konkurrere mot. Hvorfor selger vi da våre beste spillere til dem? Hvorfor kjøper vi ikke spillermateriale som kan konkurrere mot dem? Penger er ikke et problem lenger. Klubben har godt over £100 millioner som er tilgengelig på spillerkjøp om vi virkelig vil handle. Vi har handlet to spillere til den nette sum £0.00. Det er uakseptabelt.

Lenke til kommentar

 

Utrolig for en innsikt du har om hva som foregår rundt styrebordet. Ingen klubb som har laget, redskapene og økonomien til å kjempe om de beste plassene i ligaen ville sagt seg 100% fornøyd med fjerdeplassen. Det er bare at i motsetning til hvordan du ser ut til å opfatte det, så ser de ikke på fjerdeplassen som en sisteplass.

 

Alle lag har opp og nedturer, og Wenger har klart å holde oss blant topp 4 de siste 8 årene. Du må huske at det er mange andre utrolig sterke lag vi må konkurere mot. Det er ikke slik at Wenger kan si "NÅ HAR JEG LYST PÅ 1 PLASS!" så får han det servert på sølvfat.

 

Ikke kall meg en overgangsmarked-analytiker, men jeg tror det er en kombinasjon av at vi begynte alt for seint (som jeg har sagt meg enig i tidligere at er helt latterlig) og Wengers "Onkel Skrue sinn". Men det er fortsatt tid igjen, som mange her inne ser ut til å glemme.

 

 

Det er fortsatt tid igjen, og Arsenal jobber med saken :)

Det er fortsatt tid igjen ja. Men la oss innse det.. Om vi signerer noen, kommer det maks én stjernespiller. Det er dessverre for dårlig uansett... Dette sommervinduet vil være en av de verste sommerne jeg har vært vitne til med mindre vi signerer Messi og Ribèry på deadline day, som neppe kommer til å skje. Markedet tappes for spillere for hver dag som går. Senest i dag dro Alderwield til Atletico Madrid som ville ha gitt oss god bredde på stopperplass. Sakho ryktes og hatt medical hos Liverpool idag. Så får vi se da il.a. de neste dagene hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I morgen er det uansett match dag. Ingenting kommer til å skje da. Får vi inn noen blir det på mandag.

 

Det har vi sagt nå i halve august. I mogren er det kamp, da skjer det ihvertfall ikke noe. Så skjer det ingenting i dagene etterpå, også er det same procedure igjen når det er kamp. :p Off-season er det verste med å være Gooner.

 

Fjørtoft skriver på Twitter at Arsenal har tilbudt Schalke €30 millioner + Podolski for Draxler, noe som skal ha blitt avslått. De kan tenke seg noe "in the ballpark" av €60 millioner. Den dealen kan med andre ord legges død med en gang. :)

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Told we have gone all out for Draxler tonight pushing to try and get the selling club to a) agree to sell b) agree a price.




Arsenal also make a offer to Kaka on a 1 year loan deal only.




Kaka very much a holding option if they can't get main focus.




Håper vi får Draxler. Meget god til tross for å være 19 år.


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...