Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Ramsey og Arteta er gode i den posisjonen, og det så jo lovende ut med tanke på Flamini. Skulle selvsagt ønske en stjernespiller inn i den posisjonen, men vi klarer oss godt med de vi har. En midtstopper som kan gå rett inn i førsteelveren og en backupspiss er slik jeg ser det mer prekært å få på plass.

 

Alt i alt ser det jo ikke ut som denne sommeren ender helt gæren uansett.

Lenke til kommentar

Både Ramsey og Arteta er gode i den posisjonen, og det så jo lovende ut med tanke på Flamini. Skulle selvsagt ønske en stjernespiller inn i den posisjonen, men vi klarer oss godt med de vi har. En midtstopper som kan gå rett inn i førsteelveren og en backupspiss er slik jeg ser det mer prekært å få på plass.

 

Alt i alt ser det jo ikke ut som denne sommeren ender helt gæren uansett.

 

De midstopperene vi har (TV5, Kos, Mert), er alle gode. Det vi trenger, er en fjerdestopper kanskje hakket over Djorou, som i mine øyne er undervurdert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

De midstopperene vi har (TV5, Kos, Mert), er alle gode. Det vi trenger, er en fjerdestopper kanskje hakket over Djorou, som i mine øyne er undervurdert.

 

Vi trenger bredde ja, men om denne midtstopperen helst kunne vært hakket over Per og gjerne med litt fart i bena hadde jeg sagt mer enn ja takk.

Djorou er vel utlånt?

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

 

Vi trenger bredde ja, men om denne midtstopperen helst kunne vært hakket over Per og gjerne med litt fart i bena hadde jeg sagt mer enn ja takk.

Djorou er vel utlånt?

 

Per har vært en gud.

 

http://imgur.com/r/Gunners/xbFbUlk

 

Hadde selvfølgelig ikke takka nei til en spiller til som ham, men jeg tviler på at vi vil få det.

 

Djorou er på lån ja - ikke at jeg skjønner hvorfor, med mindre vi har planer om å kjøpe en fjerde stopper, evt en høyreback sånn at Sagna kan spille midtstopper.

Lenke til kommentar

Per says no ja, men strengt tatt er det der en dårlig touch mest av alt :p

 

Per er dyktig får han stå med ryggen mot mål og dekke, men står vi høyt er jeg aldri trygg på han.

Hverken teknisk, eller spesielt på fart har han mye å slå i bordet med. Han lever på å være klok, og noen ganger i overkant forsiktig.

Når vi først må ha inn en bak der, kan vi like godt be om en som kanskje har alt i en pakke. *dreams*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spent på om vi får inn en spiss eller kant. Er helt stille der ute nå

 

Utrolig stille ja. Virker ikke som om en midtbanespiller, forsvarsspiller eller kantspiller er på agendaen. Et kjøp av Özil derimot gir oss muligheten til å dytte ut Cazorla eller Özil på kant dog. Sistnevnte kan spille både på venstre, høyre og sentralt, men som Cazorla så er han klart best i midten.

 

Spissplassen ser vi også ut til å prøve å hente inn en backup for Giroud. Ikke noe nytt førstevalg.

Lenke til kommentar

Spent på om vi får inn en spiss eller kant. Er helt stille der ute nå

Kant skjer ikke nå som Özil kommer. Han er dårlig på venstrekanten, så da blir det Cazorla der, som kan bekle den rollen, men er best i midten. Ikke optimalt, men det funker.

 

Tipper det er Ba eller ingenting på topp. Ba på lån og Özil som kan mate Pretty boy og Ba med baller kan være knall, eller hur?

Lenke til kommentar

Kant skjer ikke nå som Özil kommer. Han er dårlig på venstrekanten, så da blir det Cazorla der, som kan bekle den rollen, men er best i midten. Ikke optimalt, men det funker.

 

Tipper det er Ba eller ingenting på topp. Ba på lån og Özil som kan mate Pretty boy og Ba med baller kan være knall, eller hur?

 

Özil som kan mate Walcott er jeg mer spent på.

Lenke til kommentar

Kant skjer ikke nå som Özil kommer. Han er dårlig på venstrekanten, så da blir det Cazorla der, som kan bekle den rollen, men er best i midten. Ikke optimalt, men det funker.

Cazorla - Ozil - Walcott eller Di Maria - Ozil - Walcott? Jeg hadde valgt første. Vi er bra dekket også med Podolski og Chambo på kantene, og Wilshere/Rosicky i midten. Kunne trengt en holdende midtbanespiller nå, hvis ikke Wenger ser på Arteta/Ramsey/Flamini/Wilshere som nok i de posisjonene.

Lenke til kommentar

Skal det være en dårlig spøk?!?!?

 

Jeg jobbet fra kl tre til sju, så trening fra åtte til ti. Jeg klarte aldri å konsentrere meg og fulgte konstant med mobilen hele tiden. Likevel BORTKASTA!!!! FITTE!!! Erre mulig? :(

 

Dumme meg har gått i denne fella. Skulle bare ha droppet 1september og ventet til 2september å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...