Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har en sterke stall enn oss nå om de 5 det ryktes kommer inn. Veldig spent på hvem "the big player" er. Når Suarez er tilbake har dere et meget, meget sterkt lag.


Og der er det bekreftet at Draxler starter.

 

Trodde folk virkelig at vi ville betale 40m for en 19åring som har vært god en halv sesong i Bundesliga? Hallo i luken

Lenke til kommentar

Så du tror ikke de vet hva de holder på med? Hvordan tror du de fikk jobben?

 

De tenker profitt > trofeer. Sammen med Wenger som tror laget er godt nok, så utgjør de kanskje PLs største gjeng med idioter. Få inn Usmanov, Klopp og en fire fem spillere, så har dette laget muligheter til å bli Europas beste.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

En klubb som konstant ligger høyt oppe og har vært ute i Europa i tusen år på rad, må gjøre noe rett :)

 

Ja, vi klarer å karre oss til fjerdeplasser. Når skal man si at det er nok fjerdpelasser? Nå skal vi gå for å vinne igjen? Den satsningen mangler totalt i klubben nå. Over åtte år uten engang et miniputt-trofè er en katastrofe for en klubb som Arsenal. Hvem sitter med det ansvaret? Styret og Wenger.

 

Og dere kan spare meg om den leksjonen om at før 90-tallet så gikk det lang tid mellom trofeene and shit. Det er 2013. Arsenal skal være en toppklubb som kjemper om ligagull og cupgull. Punktum, er ikke noe å diskutere engang.

Lenke til kommentar

Å si at de fokuserer mer på profitt enn trofeer er feil. Såklart må de tenke profitt, det må jo være lønnsomt det de holder på med, men de fokuserer også selvfølgelig på å bli bedre fordi, nettopp, trofeer = profitabelt. Hvis dere ser forbi deres irritasjon vet dere at Arsenal ikke styres av en gjeng amøber, ellers ville de aldri ha vært et av Englands beste lag.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Fjerdeplasser og CL er profitabelt, når man i tillegg selger de beste spillerne og henter en mye dårligere kopi. Wenger sa jo det selv; "Fjerdeplass er som et trofè. Vi får spille i Champions League." Har du hørt noe sånt piss? Tenk om Mourinho eller Ferguson hadde sagt at fjerdeplass er som et trofè og godkjent? De hadde fått pes fra styret, ledelse og alle fans. Det er kun i Arsenal flertallet er fornøyd med å bli nummer fire i ligaen og ryke i første utslagsrunde i CL.

Lenke til kommentar

Det er tydelig at det han mente med det var at han er stolt over laget sitt og hvordan de presterte. Selvfølgelig skulle han og alle andre ønske at vi kom høyere, men når man kommer 4 plass i en veldig tøff liga er det tydelig at man har et utrolig bra lag og at man gjør noe riktig. Å surmule over det er som å være 6er-eleven som gråt da han fikk 5+.

 

De jobber konstant med å forbedre seg, det gjør alle lag. De gjør det de kan --> de byr på spillere. Å si at de ikke har ambisjoner som strekker seg lengre enn 4 plass er tull og det vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er tydelig at det han mente med det var at han er stolt over laget sitt og hvordan de presterte. Selvfølgelig skulle han og alle andre ønske at vi kom høyere, men når man kommer 4 plass i en veldig tøff liga er det tydelig at man har et utrolig bra lag og at man gjør noe riktig. Å surmule over det er som å være 6er-eleven som gråt da han fikk 5+.

 

De jobber konstant med å forbedre seg, det gjør alle lag. De gjør det de kan --> de byr på spillere. Å si at de ikke har ambisjoner som strekker seg lengre enn 4 plass er tull og det vet du.

 

Du føyer deg inn i rekken av naive Arsenal-supportere. Han sa dette i februar. Ikke etter vi sikret fjerdeplassen. Han sa at det første trofeet er fjerdeplassen, fordi den gir Champions League. Det kan ikke være ambisjonen til Arsenal, å bli nummer fire i ligaen...

 

Mulig de jobber konstant med å forbedre seg, men da gjentar jeg det jeg sa tidligere; De gjør en jævlig dårlig jobb.

Lenke til kommentar

Tror du virkelig at han tenkte at hvis han når fjerdeplassen så ser han seg fornøyd og driter i å klatre videre? Han kan fortsatt ha høyere ambisjoner enn fjerdeplassen selvom han setter det som minstemål. Det er et kjent hjelpemiddel i veien til suksess. Sett deg et mål, når du når målet, sett deg et nytt mål.

 

Og unnskyld meg, men du har godt plassert deg i rekken med Wenger-haters som blir blendet av negativitet uansett hva som skjer i klubben.

 

cfthompson: Jeg vil gjerne vite hva som får deg til å tro at de ikke gjør det de kan for å forbedre laget? Det gjør det enhver annstendig PL klubb ville gjort, de byr på spillere. Om de da får de eller ikke er helt opp til motparten. Men det betyr vel at de ikke prøver i din tankegang.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du virkelig at han tenkte at hvis han når fjerdeplassen så ser han seg fornøyd og driter i å klatre videre? Han kan fortsatt ha høyere ambisjoner enn fjerdeplassen selvom han setter det som minstemål. Det er et kjent hjelpemiddel i veien til suksess. Sett deg et mål, når du når målet, sett deg et nytt mål.

 

Og unnskyld meg, men du har godt plassert deg i rekken med Wenger-haters som blir blendet av negativitet uansett hva som skjer i klubben.

cfthompson: Jeg vil gjerne vite hva som får deg til å tro at de ikke gjør det de kan for å forbedre laget? Det gjør det enhver annstendig PL klubb ville gjort, de byr på spillere. Om de da får de eller ikke er helt opp til motparten. Men det betyr vel at de ikke prøver i din tankegang.

 

Helt ærlig? Ja, jeg tror han er fornøyd med fjerdeplasser. 1) Styret virker å være fornøyd, fordi de tjener penger og 2) sålenge styret tjener penger, så sitter Wenger trygt.

 

Jepp, jeg vil ha Wenger ut. for han duller etter styret, makter ikke å skape resultater lenger. Det er kun i Arsenal en manager får sitte så lenge uten å få til resultater. (Snakker om de siste åtte årene).

 

Hvordan forklarer du at nabogjengen klarer å handle seks spillere som hadde gått rett inn i vår startellever? Hvorfor klarer ikke vi, som er en mye rikere klubb, konkurrere med de? Hvorfor har vi ikke årets stall klar når vi allerede er i gang med sesongen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...