Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

Jeg håper ikke Arsenal signerer noen nye. For det Tottenham viste i dag er ikke bra, og at Arsenal bare klarer å vinne 1-0 er heller ingen syk prestasjon. Mot bedre lag så vil det her bli tøft, iallefall med de dere har tilgjengelig per dags dato. Nå kommer det ikke noen ordentlig test før uti Oktober, da Dortmund kommer, men jah. Spennende å se hva som skjer i morgen.

Tottenham trenger tid å samkjøre laget. Samt de kan ikke la Bale bære hele laget i en hel sesong.

Spennende tider i møte i denne sesongen,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg håper ikke Arsenal signerer noen nye. For det Tottenham viste i dag er ikke bra, og at Arsenal bare klarer å vinne 1-0 er heller ingen syk prestasjon. Mot bedre lag så vil det her bli tøft, iallefall med de dere har tilgjengelig per dags dato. Nå kommer det ikke noen ordentlig test før uti Oktober, da Dortmund kommer, men jah. Spennende å se hva som skjer i morgen.

 

Hvilke bedre lag da? United og City har f.eks. ikke imponert noe særlig. Hele ligaen bærer preg av ustabilitet i form av nye trenere og spillere. Ja, Chelsea har kanskje virka sterke, men alt kan skje. Spør du meg, virker det som at Arsenal har den desidert mest stabile kjernen - tilføy et par forsterkninger (for de kommer garantert), og du vil se et vinnerlag :)

Lenke til kommentar

Ordrett sitat:

 

Arsenal.com @Arsenal 7m

Wenger: "We need one or two super players. Maybe in 24 hours we can surprise you!" #AFCvTHFC

Så som jeg har sagt: slapp av, det kommer noen gode spillere.

Dog håper jeg vi får litt lettere stallfyll også. En tredjekeeper, en fjerdestopper, kanskje aller helst også en bedre backup til Sagna. Jenk er grei (ikke noe mer) defensiv, men offensivt har han svært lite å bidra med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette jeg påpeker også. Tok tid for Arsenal å bli samspilte i 11/12 og 12/13. Var først utpå nyåret at vi begynte å plukke poeng, men Arsenal supportere virker å glemme dette når det er snakk om Tottenham.

This. Arsenal-fans som mener vi viste i dag at vi har bedre lag enn Spurs har åpenbart mistet det helt. Vi må forsterke, for dette Spurs-laget kommer til å bli ekstremt sterke utover i sesongen.

Min oppfatning er at de aller, aller fleste Arsenal-fans er enige om dette, og at de vet at Tottenham trenger tid for å samkjøre laget. Det er jo ekstremt åpenbart når 6/11 spillere i startelleveren er kommet inn dette året. Regner med Rose som en "ny spiller".

 

Men forandrer ikke det at vi var best idag og tok 3 deilige poeng. Blir spennede å se hvordan lagene ser ut i neste oppgjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...