Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Vi har da altså fra før allerede Afobe, Akpom, Campbell og Ansah. Så plusser vi på Sanogo og Mitrovic.

 

Sistnevnte har flere kamper for førstelaget enn Sanogo blant annet. Usikker på hvem av disse to som blir sendt på lån, men en av de kommer trolig til å være i klubben som tredjevalg hvis dette stemmer.

 

Håper dog fortsatt at vi kjøper Jovetic. Særlig hvis Cesc ikke vender tilbake så er han perfekt for oss i mine øyne. Med Cesc i laget derimot så ville jeg satset på en spiller med større "poacher"-ferdigheter enn Jovetic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp av... Er vel ikke offisielt at vi har signert en eneste spiller enda, ung eller gammel. Og det er fortsatt tidlig i juni, regner med at det er mulig å jobbe med å signe talenter samtidig som man jobber med å få tak i etablerte spillere. Talentene er jo sannsynligvis lettere å signere, dermed er det dem vi får høre om først.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Crowley leads the way as youth signings take shape

 

The U21 squad could certainly do with a few more arrivals. At present, following the mass clear-out, there are only 19 players who would fall into that age group that are not still eligible for the U18s, and, with the likelihood of injuries, first-team call-ups and loans to follow, that number will tumble rapidly as the season progresses, meaning that further recruits are likely.

 

Godt poeng av Jeorge Bird. Ser ingen problemer med at vi forsterker akademiet, så lenge det ikke utelukker signeringer av større kaliber, noe jeg ikke ser noen grunn til at det skal gjøre.

Lenke til kommentar

Hvor nært vi er en "viktig" signering eller ikke, er det ingen utenfor Arsenal's innerste kretser som vet. Men rekruttering av nye talenter er bra, og positivt. At enkelte her inne vil vri alle positive nyheter til å være noe negativt, begynner vi jo å bli vant til nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingenting irriterer meg mer enn at vi har sikret oss en hel haug U21-spillere i mai, mens vi ikke engang virker å være i nærheten av en viktig signering for A-laget.

Det er nok ikke Wenger og Gazidis som jobber på spreng for å sikre oss U21-spillere. De jobber nok aktivt for å finne forsterkninger til førstelaget, men det er ikke så lett som enkelte tror å finne riktige spillere til riktig pris. Hvem har våre nærmeste konkurrenter, Tottenham og Chelsea, hentet så langt? Den eneste store overgangen i PL jeg kommer på i farta er Navas til City.

Lenke til kommentar

Det er jeg klar over, men mitt poeng står fortsatt. Du vet like godt som meg at en storsignering nå vil berolige fansen, samt gi oss en boost i forhandlinger med andre spillere.

Lettere sagt enn gjort. Igjen, det er en grunn til at ikke de andre klubbene heller har forsterket lagene sine enda. Det er to uker siden sesongen endte, og allerede begynner folk å klage.

Lenke til kommentar

Tror Wenger har en del med noen av disse signeringene å gjøre. Han dro jo personlig for å overtale Sanogo til å velge Arsenal over Lille. Dette tar jo unektelig opp noe av tiden hans.

 

Arsenal jobber nok en med A-lagssingeringer, men det bekymrer meg litt at det ikke er noen konkrete ryker enda. I fjor på denne tiden hadde vi signert Podolski og var sterkt linket til Giroud. Også med Cazorla var det sterke og konkrete rykter en ukes tid før overgangen var i boks. Året før var det mye konkret med Mata før Chelsea stupte inn.

 

Det virker som at Arsenal for øyeblikket er opptatt med å fylle opp reservelaget, men det er lenge igjen. Det som er viktig er at vi får "satt" laget før preseason og ikke panikkjøpe 2-3 spillere i slutten av august.

 

Når det er sagt tror jeg det vil skje en del ting til uka når spillere er ferdig med landslagsoppdrag og slikt.

Lenke til kommentar

Sitater fra spiller, spillerens klubb, Arsenal/Wenger (se f.eks reaksjonen til Wenger når han bli spurt om div spillere på pressekonferanser), troverdige journalister/bloggere/sites og lignende.

 

Random artikler uten sitater er som regel ren spekulasjon og dermed ikke et konkret rykte.

 

Sanogo f.eks har ikke blitt offentliggjort, men spillerens kommentarer i media gjør en overgang troverdig/sannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...