Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3. eller 4. plass spiller ingen rolle. Hadde heller vært forutom det siste offsidemålet til Spurs slik at 4. plassen ville i praksis vært sikret med 4 poeng på de resterende to kampene.

Skrevet

3. eller 4. plass spiller ingen rolle.

Jo. 3. plassen gir mer penger i potten, samtidig garanterer CL-gruppespill neste sesong. Man slipper å spille unødvendige kvalifiseringskamper i august.

• Liker 1
Skrevet

Vi må vinne resten av våre kamper for å kvalifisere oss. Jeg tror vi tar 4p. Usikker hvem det er vi taper poeng mot, men tipper vi mister det i siste runde mot Newcastle.

Regner med at Tottenham tar 6 poeng. Usikker på Chelsea, men de er jo i knallform. Tror de nok også ta full pot.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Pengeforskjellen var vel ikke enorm, men det er forsåvidt sant at det er greit å slippe kvalifiseringa.

Jeg ser bare for meg at det er mer sjanse for at vi snubler slik at Tottenham får muligheten til å gå forbi enn at Chelsea snubler såpass at vi snapper 3. plassen.

inb4 sammenligning med Benbjo

EDIT: det over var ikke dårlig ment mot deg Benbjo, men jeg er vel mer på din side her.

Endret av E.C.
Skrevet

Vi bør nok klare å slå Wigan. De spiller 3 kamper på 7 dager og vi har 8-2-1 på de siste 11 kampene på de. Eneste taper kom nettopp på Emirates i fjor da Wigan var i en lignende situasjon som nå. Derfor er det litt skummelt. Vi har også spilt elendig og vært heldige med resultater siden seieren over Reading i mars.

Det som er bra er at vi kan avgjøre selv. Så står det bare på spillerne om de takler presset.

Skrevet

Jævlig viktig at Newcastle slår QPR i helga slik at de er safe (OM vi i tillegg slår Wigan på tirsdag) sånn at vi slipper å slite mot dem i siste runde. Tviler på at Stoke makter å gjøre det store mot Tottenham, så Arsenal må selv avgjøre dette.

Skrevet

Vi må gjøre det selv, helt klart. Med 6 poeng tror jeg vi kan klare 3.plass. Har troen på at Villa får poeng hjemme mot Chelsea.

Skrevet

Bare for å gjøre dere obs allerede nå: Newcastle kommer til å ødelegge CL-drømmen deres. Hørte det her først.

Unnskyld meg... CL-"drøm"? Vi har vært der femten år på rad - det er ingen drøm.

• Liker 2
Skrevet

Så dere drømmer ikke om å vinne den?

Det er vel ikke det det var snakk om? Målet vårt i første omgang er å i det hele tatt kvalifisere oss, og det er dette Newcastle eventuelt kan finne på å ødelegge. Selvsagt kan vi ikke vinne turneringen uten å kvalifisere oss, men dette har heller ikke vært et realistisk mål på noen år.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Skulle til å si det samme. Tror ikke dere har noe å bekymre dere over, blir lekestue for Arsenal.

Skrevet
Ah, trodde han mente at CL-drøm var å stå der som vinner til slutt. Tror du Newcastle er kapable til å slå Arsenal i siste kamp?
Ikke i den formen de er i nå, nei, men man vet aldri.
Skrevet

Da har United ansatt mannen jeg har ønsket meg til Arsenal, men som flere her inne (samt United-fans) mener ikke er god nok til å lede et topplag. Vel, time will show.

Skrevet

Nå håper jeg for deres skyld at dere skaffer en manager med morsom filosofi. Jeg synes ikke Everton er sånn "super" morsomme å se på. Så spent på om United fortsetter med dødens fotball neste sesong eller om Moyes tar en vårrengjøring der og faktisk gjør kampene morsomme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...