Gå til innhold

Mafia 2 på Games Convention? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i alt som blir sagt her, Mafia er et klassisk spill som jeg har spilt igjennom mange ganger. Har venta på oppfølgeren til favorittspillet mitt i mange år nå, så hvis dette stemmer har jeg store forventninger.

 

Håper vi får et spill som imponerer på samme måte som Mafia gjorde når det kom ut, med fantastisk musikk, flott grafikk og at også dette spillet legger vekt på historien. Lurer på om vi får se Lost Heaven og/eller karakterer fra 1'ern.

Lenke til kommentar

WOW !! :thumbup: Er så langt tiårets spillnyhet for meg.

 

Fantastisk, nå gjelder det bare å moderere forventningene :dribble:

Håper det blir en form for COOP mp i spillet, alltid drømt om det i Mafia.

 

F(=n nå må det kanskje bli en til oppgradering på PC fronten, og jeg som var på god vei til å sette kroken på døren for PC spilling.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Noen som vet når tid idag de vil kunngjøre hvilket spill de skal vise på Games Convention?

 

Ok, kanksje vi vil høre noe her hjemme i kveld. Forhåpentlighvis.

Lenke til kommentar

Enig, Mafia må være et av tidenes PC-spill. Atmosfæren i det spillet var helt fantastisk! Eneste irriterende var det racerbilløpet som var sykt vanskelig. Tror jeg brukte flere dager på akkurat den biten..hehe..Men FOR en tilfredsstillelse når jeg endelig klarte det!

 

Mafia 2 har virkelig mye å leve opp til! :dribble:

Lenke til kommentar
Enig, Mafia må være et av tidenes PC-spill. Atmosfæren i det spillet var helt fantastisk! Eneste irriterende var det racerbilløpet som var sykt vanskelig. Tror jeg brukte flere dager på akkurat den biten..hehe..Men FOR en tilfredsstillelse når jeg endelig klarte det!

 

Mafia 2 har virkelig mye å leve opp til!  :dribble:

9302932[/snapback]

 

juksa du ikke med den snarveien da? :tease:

Lenke til kommentar
Enig, Mafia må være et av tidenes PC-spill. Atmosfæren i det spillet var helt fantastisk! Eneste irriterende var det racerbilløpet som var sykt vanskelig. Tror jeg brukte flere dager på akkurat den biten..hehe..Men FOR en tilfredsstillelse når jeg endelig klarte det!

 

Mafia 2 har virkelig mye å leve opp til!  :dribble:

9302932[/snapback]

 

juksa du ikke med den snarveien da? :tease:

9302943[/snapback]

 

Nope :cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...