Gå til innhold

Mafia 2 på Games Convention? (Multi)


Anbefalte innlegg

Woohoo!, håper de setter spillet til den erketypiske mafiaperioden på begynnelsen av 1900-tallet. Inkluderer skikkelig stemningsfull musikk typisk for den tiden, en smart histore med masse intriger og uventede vendiger, osv. osv. Om det i det hele tatt blir noenlunde tro mot forgjengeren blir jeg glad.

 

Ahh nå fikk jeg lyst til å se Miller's Crossing her! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Håper inderlig at Dem ikke ødelegger spillet, skal noe til å lage en like fengene oppfølger som orginalen var.

Eneste ankepunk mot Mafia var et det var litt vel lineært, kunne vel tenkt meg litt mer "Sidequests" etc. Mulig noen RPG elementer også kunne benyttes med hell.

 

Dette blir spennende å følge.

Lenke til kommentar
Deilig! Lengta lenge etter dette, da Gudfaren spillet kom trodde jo alle dette skulle bli den uoffisielle mafia2, men det  var det langt ifra!

9301693[/snapback]

 

 

Jeg synes Gudfaren var jævlig fett jeg, men stemningen i Mafia var noe bedre.

Gleder meg veldig til Mafia 2 (eventuelt) kommer ut.

Lenke til kommentar
Jeg fiksa ikke Mafia i det hele tatt, håper oppfølgeren blir bedre. Syntes spillet virka veldig rigid, men The Godfather derimot; DAMN for et bra(men kort) spill.

9306019[/snapback]

 

The Godfather spillet er jo et repeterende drittspill hele jævla veien! Ingenting slår gode gamle Mafia når det kommer til historie eller gameplay!

9306766[/snapback]

 

 

Helt enig! Prøvde The Godfather men det var rett og slett tragisk på alle måter. Ble skikkelig skuffet over det. Håper vi snart får bekreftet eller avkreftet om Mafia 2 blir en realitet!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...