Gå til innhold

BioShock demo ute! X360 og PC


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig ikke. Synes det er bra at de fokuserer 100% på singleplayer-delen og gjør den så perfekt som mulig.

9285876[/snapback]

 

Enig,enig og enig!

 

Hadde forøvrig ein litt koselig opplevelse sammen med ein kamerat i dag, men eg viste han demoen altså :whistle:

 

Eg hadde på forhånd fortalt han om den utrolig grafikken og den ekle stemningen, så eg hadde kanskje lagt lista litt høgt for han til at han blei imponert. Trodde eg da.

 

I den velkjente "komme opp av vannet" delen av demoen satt han med samme minen i ansiktet som igjennom CG-sekvensen. Eg begynte å svømme og se meg rundt,litt bak meg,opp mot fyrtårnet,mot flyhalen osv. Plutselig bryter han ut;

 

"SPILLER du no, er det du som styrer??

 

Altså..heilt febrilsk blei fyren. Rettet seg opp i sofaen å strøk seg filosofisk på haken og såg meir eller mindre vill ut. Blei utrolig imponert over akkurat den delen der. Var litt komisk syns eg da, viser vel bare kor utrolig dette her ser ut.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har spilt halvveis gjennom demoen, måtte slutte ved cutscene ved jenta som blir skutt på og robotvenn som banker skytemann.

 

Hvorfor skyter alle i spillet på meg? I et slikt type spill burde det også være mulig å snakke med enkelte folk innimellom. Blir for teit når man skal skyte på "alt" som rører på seg.

 

Har som sagt ikke spilt demoen igjennom. Får herje mer i kveld. Ellers veldig bra, men mangler inverntory.

Lenke til kommentar
Det er et skytespill.

 

Jeg vet hvorfor alle angriper deg, men det er en spoiler å skrive det her.

9291583[/snapback]

 

Ok den er grei. Da bør jeg finnishe demoen. Så dette er en FPS (First Person Shooter) og ikke en FPA (First Person Adventurer). Hadde håpet det var litt mer eventyr enn bare endeløs skyting.

Lenke til kommentar

Vel skaperene sier jo selv at det er et FPS. Men det betyr jo ikke at det ikke er preget av eventyr, for det er det jo i høyeste grad. Jeg tror vi kan forvente oss en knakende god historie. Og hva gjør det da at man ikke får et påklistret adventure add-on som egentlig bare gjør spillet noe nærmere oblivions "ta med denne til kjerringa på andre siden av bygningen" og "drep mann #245 i den og den restauranten". Nei, takke meg heller til et godt skrudd sammen FPS.

Endret av novastrum
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...