Gå til innhold

BioShock demo ute! X360 og PC


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kompis og jeg var litt uenige i dag om denne demoen.

Jeg mener å ha lest at demoen ikke inneholder noe av spillet slik det er i fullversjonen, altså at demoen er laget som en demo og ikke bare et utdrag fra spillet.

Kompisen mener det motsatte, altså at demoen bare er starten på spillet.

 

Hvem har rett?

 

:hmm:

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Det "brettet" vi ser i demoen er ikke bekreftet at er med i fulleversjonen av spillet.

Alle våpnene og plasmidene osv er også plassert mye tettere for å få en smakebit på arsenalet i spillet.

I Fullversjonen vil det ta lengre tid for å få de forskjellige våpnene.

Lenke til kommentar

Begge tror jeg. Tror banen skal være med i spillet, men du får ikke våpene like fort i spillet, slik som i demoen. F.eks maskingeværet skal ikke være med på den levelen.

 

Hadde vel vært litt rart om de lagde en så sinnsykt detaljert bane for demoen, og bare kasta den vekk fra fullversjonen.

 

Edit: Hei Lakus.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

Håper at spillet starter anderledes en demoen hvertfall. Litt tynt forklart alt sammen. Slik som når du f.eks ser den første plasmid sprøyten.. "Ey, en kingsize sprøyte, med knallrødt stoff inni.. *klemme all saften inn i hovedpulsåren*"

 

Ellers et veldig bra spill! Likte meget godt stemningen som var i demoen.. Tenker bare på hvordan stemningen blir i hele spillet! Det jeg digget mest må være designet på alt! Byen, propaganda plakatene, kunsten, osv.. Fantastisk..

 

Men om dette blir et kjøp er jeg litt i tvil om.. Det er så latterlig mye som kommer.. :p Jeg har ikke en gang følgt med på denne tittelen, trodde det kom neste år.. Får se hva folk her inne skriver om spillet etter anskaffelse.. Kanskje jeg tenker anderledes da.. ;)

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

i et intervju med Gamespot sier Ken Levine at man kan bruke ca 30+ timer på en gjennomspilling hvis man går rundt for å finne alt, pluss at han sier det er "multiple endings" :ohmy:

 

GS: The game seems to have a ton of variety, an open-ended structure, and a lot of ways to customize your character. How do you think BioShock will encourage players to try playing through the game more than once?

 

KL: First of all, it's really one of those games where you'll want to save often--not because you die constantly, but because you're going to want to replay rooms to try things a different way. It's very "sandbox" that way. But there are also multiple endings and different growth paths based on how you interact with the "little sisters," the genetic gatherers who prowl Rapture guarded by the hulking big daddies. But BioShock is also a game of nooks and crannies. There's never been a shooter with more "non-critical" space, space designed for players to explore and discover. We think a real completionist could spend more than 30 hours going through the game. There's no shooter that can make that claim.

 

etter å ha lest litt på gamespot-forumet om Bioshock advarer jeg alle om å lese på xbox360achievements.org , xbox.com osv. jeg har vært sterk og ikke lest noen spoilere enda, men det er visst en achievement som kan ødelegge historien. folk poster visstnok spoilere på xbox-forumet også.

 

hvordan skal jeg holde meg unna disse sidene helt fram til neste fredag? :ohmy:

Endret av vetle89
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
i et intervju med Gamespot sier Ken Levine at man kan bruke ca 30+ timer på en gjennomspilling hvis man går rundt for å finne alt, pluss at han sier det er "multiple endings"  :ohmy:

 

GS: The game seems to have a ton of variety, an open-ended structure, and a lot of ways to customize your character. How do you think BioShock will encourage players to try playing through the game more than once?

 

KL: First of all, it's really one of those games where you'll want to save often--not because you die constantly, but because you're going to want to replay rooms to try things a different way. It's very "sandbox" that way. But there are also multiple endings and different growth paths based on how you interact with the "little sisters," the genetic gatherers who prowl Rapture guarded by the hulking big daddies. But BioShock is also a game of nooks and crannies. There's never been a shooter with more "non-critical" space, space designed for players to explore and discover. We think a real completionist could spend more than 30 hours going through the game. There's no shooter that can make that claim.

 

etter å ha lest litt på gamespot-forumet om Bioshock advarer jeg alle om å lese på xbox360achievements.org , xbox.com osv. jeg har vært sterk og ikke lest noen spoilere enda, men det er visst en achievement som kan ødelegge historien. folk poster visstnok spoilere på xbox-forumet også.

 

hvordan skal jeg holde meg unna disse sidene helt fram til neste fredag? :ohmy:

9296787[/snapback]

 

han sa også at demoen er starten på spillet.

Lenke til kommentar
Da er Bioshock bestillt. Velkommen til spillhøsten, adjø til studietiden. :p

9297615[/snapback]

bestilte du vanlige eller coll.edition? fordi, som du sikkert vet, er det litt surt om du har bestilt collectors edition siden den er utsatt en uke i skandinavia.

 

 

dette spillet får jo bare sinnsyke kritikker. første gangen jeg har sett et spill fortsatt ha 100% etter fire anmeldelser på Metacritic :ohmy:

Endret av vetle89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...