Gå til innhold

BioShock demo ute! X360 og PC


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ohhh yea, Dette blir seff et til kjøp hos meg:) synd for lommeboka men hvem bryr seg. Akkurat i dette tilfellet må jeg ha dette spillet og kan ikke bry meg om lommeboken.

 

Prøvde demoen og den var sinnsykt bra :w00t: Var helt sinnsykt når du kommer opp heisen og så er han fyren der :cool: Gleder meg til dette spillet :) Btw Noen som fant flamme hånda?

 

Anbefaler alle og laste denne demoen ned

Lenke til kommentar
Kjipt at de har droppet multiplayer, men det er forsåvidt greit hvis de resulterer i en bedre singleplayer...  Ser liksom ikke helt for meg masse folk på live som løper rundt å kaster plasmaer på hverandre, så det er kanskje like greit... :p

9285388[/snapback]

 

Hadde de klart å komme med en gjennomtenkt og velbalansert multiplayer så tror jeg det hadde blitt utrolig bra.

Når det er sagt så er jeg utrolig glad for at de la all fokus på singleplayer.

Lenke til kommentar

Håper egentlig flere velger dette eksempelet, og enten fokuserer på single eller multiplayer spill. Da tror jeg vi ville fått langt bedre produkter i hver leire, men melkekuene gjør vel denne visjonen ganske søkt å håpe på.

 

Jeg er singleplayer mann av min hals, og synes alt for ofte singleplayer delen er blitt alt for kort, noe jeg tilskriver at de bruker like mye tid på å legge til multiplayer..

Lenke til kommentar
Jeg er singleplayer mann av min hals, og synes alt for ofte singleplayer delen er blitt alt for kort, noe jeg tilskriver at de bruker like mye tid på å legge til multiplayer..

9285970[/snapback]

 

Enig med du! :)

 

Singleplayer all the way! :ph34r:

 

 

 

EDIT: YAY.. fikk jeg endelig bruk for den smileyen også! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Det hadde jo ikkje skada om de fikk lagt til noen Multiplayer saker i ettertid!? Som Downloadable.. Nå er de jo ferdige med å fokusere 100% på singleplayer.. så hvorfor ikke sette av en gruppe som fokuserer 100% på multiplayer..?? Jeg hadde gledelig betalt litt for å laste ned multiplayer oppdatering i ettertid..

 

Men jeg har andre spill jeg spiller online så det er ikke noe must!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...