Gå til innhold

Age of Conan utsatt igjen (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt lættis å "true" med å si at "nå har de mista meg som kunde". Du har sikkert gledet deg i et år elno. Når det endelig kommer ut, skal jeg vedde tissen din på at du kjøper det likevel..

 

Uansett, er en tålmodig sjel så bryr meg egentlig svært lite om det ikke kommer i år. Og, er jo ikke sånn at det plutselig blir lagt på is. Spillet kommer jo! Om en stund, vel og merke, men likevel..

Lenke til kommentar
De har vel utsatt det to ganger til nå, såvidt jeg kan huske. En gang i vår, og en gang nå [EDIT: Tydligvis tre ganger i følge folk i tråden her]. Og jeg har mine tvil til at WoTLK vil bringe så mange nye spillere til WoW, eneste er vel at folk kanskje låser opp kontoen sin for en måned eller to. WoW begynner vel å komme til et punkt hvor det ikke er så veldig mange nye spillere som kommer til, iallefall ikke i Europa.

9249599[/snapback]

 

 

Tallene er ikke enige med deg.

 

I direkte konkurranse med WoW kommer AoC til å få en mye røffere start enn det fortjener.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Man har egentlig ikke lov til å si at man er med i beta testingen men.

9248262[/snapback]

Vi har fått lov til å fortelle hvem som vant tilgang til betatesten via Gamer.no. Så da må det være lov for andre å fortelle det også.

9248506[/snapback]

Dere kan gi en liste pga ingen på den listen har lest noen NDA avtale.

 

Han som har lest NDA avtalen samt krysset av for å sverge til den kan IKKE fortelle andre at han er i beta.

Lenke til kommentar

Ja ja, hadde ventet meg noe slikt. Men ikke at de flyttet release såpass langt tilbake. Mangelen på nye informasjon i det siste har jo ikke vært overveldende, noe det burde ha vært hvis du slipper spillet i Oktober, eks. E3.

 

Men Funcom har ikke mistet en kunde her. Jeg venter fortsatt på spillet, er virkelig spent på dette. La oss håpe at Funcom gjør dette for "mer kvalitet" sin skyld, og ikke fordi spillet er utrolig dårlig.

Lenke til kommentar
Tar jeg feil eller vil AoC kræsje med både WoW's wrath of the litch king og Warhammer Online?

Nå må man huske på at World of Warcraft og Age of Conan tilbyr spilleren to ulike opplevelser, mot to litt forskjellige målgrupper. Så det to krasjer ikke nødvendigvis så voldsomt.

 

Ja ja, hadde ventet meg noe slikt. Men ikke at de flyttet release såpass langt tilbake. Mangelen på nye informasjon i det siste har jo ikke vært overveldende, noe det burde ha vært hvis du slipper spillet i Oktober, eks. E3.

Funcom har lenge sagt at det kommer store, spennende nyheter om Age of Conan under Games Convention 2007, som starter om få uker.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Vel, jeg tror neppe forskjellen på WoW spillere og AoC spillere er så veldig stor. At den ene tar kunder fra den andre (evt at en personer har begge to) ser jeg på som uungåelig. Mulig at WoW vil ha flere fjortisser enn AoC pga den voksne settinga til AoC men for oss spillere som er oppi åra så fremstår WoW og AoC som nogenlunde likt.

 

Hvis jeg nå skulle latt som jeg aldri hadde spilt WoW og måtte velge mellom disse to ville jeg selv ha valgt AoC nettopp pga den voksne settinga. Men å si at disse ikke kommer til å konkurrere i noen særlig grad tror jeg er litt naivt.

Lenke til kommentar

plager meg ikke så veldig mye at spiller er utsatt, men syntes at Funcom bør ta det hele innover seg og stryke fanbasen sin litt med hårene den nærmeste fremtiden.

 

Litt informasjon om hvorfor, og kanskje noen godbiter om gameplay hadde ikke skadet.

 

Dette utsettelsesgreiene som spillfirmaene driver med er litt som å sitte på toget og forvente at man skal være fremme kl 12, men siden toget stopper hele tiden, og man ikke får noen informasjon så bli man bare frustrert og oppgitt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Vel, jeg tror neppe forskjellen på WoW spillere og AoC spillere er så veldig stor. At den ene tar kunder fra den andre (evt at en personer har begge to) ser jeg på som uungåelig.  Mulig at WoW vil ha flere fjortisser enn AoC pga den voksne settinga til AoC men for oss spillere som er oppi åra så fremstår WoW og AoC som nogenlunde likt.

 

Hvis jeg nå skulle latt som jeg aldri hadde spilt WoW og måtte velge mellom disse to ville jeg selv ha valgt AoC nettopp pga den voksne settinga. Men å si at disse ikke kommer til å konkurrere i noen særlig grad tror jeg er litt naivt.

9249982[/snapback]

Helt enig. Jeg vil si at en MMO gamer er en MMO gamer. Og "alle" MMO gamere har spilt Wow. Det har jo tross alt vært tørke på markedet. Om du setter en poll på AoC forumet om hvor mange som har spilt WoW så tror jeg antallet vil bli betydningfullt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...