Gå til innhold

Age of Conan utsatt igjen (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man har egentlig ikke lov til å si at man er med i beta testingen men.

9248262[/snapback]

Vi har fått lov til å fortelle hvem som vant tilgang til betatesten via Gamer.no. Så da må det være lov for andre å fortelle det også.

9248506[/snapback]

Det må det ikke. Aksepterer man NDA der det står at man ikke kan si det så kan man ikke si det uansett hvor mange andre som får lov til å si det av funcom.

Lenke til kommentar

At man ikke skal ha lov til å fortelle at man er med i beta-en tror jeg egentlig bare er en ekstrem tolkning av NDA-en. Hadde det vært så farlig hadde det nok stått mer tydelig uttrykt. Nå har ikke jeg sett AoC sin, men har sett andre, og det er sikkert ikke rare forskjellen. Likevel kan det nok være lurt å holde kjeft om at du er med, for da slipper du "ååååååååå, er det fett eller? Mange bugs? Fortell litt da! Værsåsnill!" og lignende spørsmål som du definitivt ikke har lov til å svare på.

Lenke til kommentar

Mest negativt med dette er vel at dette trolig vil krasje med nye WoW-ekspansjonen. Hadde det kommer ut i oktober hadde de trolig hatt et halvår på seg til å bygge userbase før WoW-hypen igjen når nye høyder. Ryktes også at GTA4 og MGS4 kommer ut i mars, så dette lover ikke bra.

Lenke til kommentar
Sorry, men dette er jeg DRIT lei av. FunCom skuffer igjen. 3 ganger har de utsatt, og dette er ikke akseptabelt i min bok.

 

De har mistet meg som fremtidig kunde.

9249247[/snapback]

 

bedre med ferdig og polert enn buggy som HELVETE og folk går lei.... de har iallefall lært av AO. Og bra er det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Altså, seriøst, hvor mange ganger har du utsett AOC nå, begynner å bli litt lei. Før spillet kommer ut så har jeg WoTLK kommet ut. Enda flere til wow.

9249000[/snapback]

De har vel utsatt det to ganger til nå, såvidt jeg kan huske. En gang i vår, og en gang nå [EDIT: Tydligvis tre ganger i følge folk i tråden her]. Og jeg har mine tvil til at WoTLK vil bringe så mange nye spillere til WoW, eneste er vel at folk kanskje låser opp kontoen sin for en måned eller to. WoW begynner vel å komme til et punkt hvor det ikke er så veldig mange nye spillere som kommer til, iallefall ikke i Europa.

 

Sorry, men dette er jeg DRIT lei av. FunCom skuffer igjen. 3 ganger har de utsatt, og dette er ikke akseptabelt i min bok.

 

De har mistet meg som fremtidig kunde.

9249247[/snapback]

De har mistet deg som fremtidig kunde helt til spillet blir lansert, er knallbra, blir flittig diskutert og nevnt på de fleste spillrelaterte fora og nyhetssider og alle vennene dine begynner å spille det? Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...