Gå til innhold

steam problemer finner kun 1 server

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg søker etter servere i css finner jeg kun 1 server som ligger på 1866 ping

hva er galt?

dette skjønner jeg ikke.. jeg har en linje på 8mbit så finner jeg kunn 1 server.. :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

seff... har ikke vis passord og ikke full server

jeg har spilt cs i 2 år så jeg vet dette.. restarta steam i sta da kom det 50 servere med en oping på 1000 å oppover... ikke laster jeg ned noe heller.

Skrevet
Har du problemer med og connecte til servere via ip også?

9237024[/snapback]

har ikke testa... har ingen ip adresser ligene..

men fikk litt shock her i sta... på bærbarpcen min finner den 500 servere uten problemer.. så jeg vet ikke hva som er galt jeg.. men minuset med bærbar pcen er at skjerm driveren er utadert.. å asus har ikke lakt opp en ny :( å når jeg instalerer den nyeste vista 32 driveren på maskinen får jeg feilmeling om at OS støtes ikke.. har en spesiel Asus recovery dvd med vista.. så eneste måten å få update skjermkortet på er å laste ned driver derfra... vær gang jeg starter css kommer det opp en info boks som det står at skjermkortet er udadert å at versjonen er 7.15.9800 eller noe.. men på stasjonær pcen er jo kortet v 6.5 eller noe.. så ett eller annet er feil her...

Skrevet
Har akkurat det samme problemet med 1.6. Får kun opp 1-2 servere med høy ping. Jeg slettet steam og lastet det ned på nytt, nå får jeg opp flere servere.

9239059[/snapback]

ok eneste jeg ikke har prøvd :) typisk meg da :whistle:

Skrevet

Før du sletter steam og alle spillene kan du ta backup av de spillene som fungerer. Trykk på file og backup games og kopier alt utenom det som er defekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...