Gå til innhold

Det spøker her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har X-530 selv, har dog ikke opplevd radio, men et like plagsomt fenomen - Til tider kan bassen begynne å vibrere av seg selv, og da snakker vi noe helt enormt. Plutselig en natt begynte basen å spille av lyder, var såpass ille at jeg trodde bildene på veggen begynte å riste.

 

GG Logitech ...

Lenke til kommentar
Stemmer1

Stemmer2

9233971[/snapback]

The Aliens are comming run in fair :evil:

Our doom is 2012 :evil:

9233988[/snapback]

 

Mener også å ha hørt at 2012 skal bli det spesielle året, var det noen spesiel grunn du valgte akkurat det året ?

9234369[/snapback]

 

Det er da maya-kalenderen slutter ellerno.

9234446[/snapback]

 

yess kalendern deres er rund og 5000år har da gått i følge den og syklusen er over. 2012 er også året det blir galaktisk "alignment" en haug med solsystemer som stiller seg på rekke etter hverandre eller noe slikt, husker ikke helt 100% av det jeg leste.

Lenke til kommentar
yess kalendern deres er rund og 5000år har da gått i følge den og syklusen er over. 2012 er også året det blir galaktisk "alignment" en haug med solsystemer som stiller seg på rekke etter hverandre eller noe slikt, husker ikke helt 100% av det jeg leste.

9234504[/snapback]

Å nei! :scared: Vi gjør nok best i å kle oss i aluminiumsfoliehatter og vaske huset med vievann! Endret av L4r5
Lenke til kommentar

du ligger nok midt i buen til et radiosignal som blir reflektert i atmosfæren, på dagtid er det flere lag enn om natten som gjør at signalet rekker hundrevis av mil med rett frekvens, jeg var i sjøforsvaret og nøklet sambandet med ubåter nere med ekvator, de kom inn mye tydeligere enn kystvaktfartøy som lå rett utenfor kysten med Uhf signal... samtidig plukket vi stadig opp spanske bønder på samme frekvens hver natt.

 

du bør forøvrig være litt redd dersom det er en russer i nabohuset som sender og ikke bare en som sitter langt vekke, den typen antenner i 1000-10000w som forsvaret bruker til sitt samband er inngjerdet pga strålingsfare, om du går for nærme mens en slik antenne sender kan du få grønne babyer med 15 tær....

Endret av cybertrec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...