Gå til innhold

Det spøker her!


Anbefalte innlegg

enten det eller så fugerer surround anlegget mitt som en eneste stor antenne!

 

ok, her er storyen, en kveld jeg skulle legge meg, jeg hadde slått av alt av lys, slått av pc'n, og skrudd av høytalerne til pc'n. la meg godt til rette i senga for å prøve å sove.. men så hører jeg noen prate russisk, og jeg lurer på hvor i HELV**** det her kommer fra. så jeg reiser meg og står stille mitt i rommet, fant til slutt ut at lyden kom ut fra mitt surround anlegg, veldig svakt men dog, det var stemmer der..

 

så jeg plugga ut strømmen til høytalerne.. og la meg til å sove i god tro på at det her funka godt..

 

men neida.. russer'ne hadde enda ikke dratt.. altså, jeg ekke dum, jeg tror ikke det spøker, selvom jeg gjorde det i noen få minutter da jeg lå der på senga.

 

hva kan det være? får jeg rett og slett inn radiosignaler med surround anlegget mitt? må huske at lyden kommer både når den er kobla til støpsel og pc, og omvendt...

 

noen som har noen fornuftige svar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ?

 

Logitech X-530

 

Tror jeg hadde det samme problemet i sommer.

9229898[/snapback]

 

Jeg har Logitech X-530, og har også russere på "besøk". :!: På videregående hadde jeg

russisk som valgfag, så "besøket" er bare kos. Russisken min er litt rusten da men ... :whistle:

Lenke til kommentar

rart, hørte noen stemmer jeg også en dag her, skremte meg ganske mye for å si det sånn, begynte å rote rundt printeren å routeren, så forsvant den etter litt.. Har fått ny pc som står en annen plass, så jeg vet ikke om det enda er der.

 

Jeg hadde disse jeg, https://prisguiden.no/product.php?productId=8650

 

ser at 3 av dere som hører disse stemmene har samme settet..

Endret av Butthead600
Lenke til kommentar
så jeg plugga ut strømmen til høytalerne.. og la meg til å sove i god tro på at det her funka godt..

 

men neida.. russer'ne hadde enda ikke dratt.. altså, jeg ekke dum, jeg tror ikke det spøker, selvom jeg gjorde det i noen få minutter da jeg lå der på senga.

Haha funky. Aldri hørt om noe lignende, så denne threaden skal følges med på :D

Lenke til kommentar
Er det det jeg hører på mitt trådløse Sennheiser headsett når selve sendern er av, men selve headsettet er på :p

 

Først skjermbugs, nå KGB. Må ha mer en antivirus nå om dagen. Myggnetting og blyplater er bestilt. hehe

9233879[/snapback]

Ehh må ikke nettingen være av metall for å stoppe radiosignaler ??

 

Edit: har fått inn østeuropeiske sendinger også russiske på AM, men da søkte jeg på AM for å se om det var noe der ikke bare fått helt radom i PC høytalerne :ph34r:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...