Gå til innhold

Det spøker her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan ta å ta opp "russerne" fra anlegget og legge det ut her? morsomt om noen kunne finne ut hvor de faktisk sendte fra.

9233933[/snapback]

 

Men man kan begynneå lure på hvor kraftige signaler egentlig Russerne sender med.... Hvor i lander bor dere som har opplevd dette ?

9235070[/snapback]

 

Jeg bor i Kristiansand :ph34r:

 

Edit: Har X-530, og de russerne høres ganske skumle ut :ph34r: Har opplevd det 4-5 ganger.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

har ikke sjekket hele tråden men mythbusters hadde ett program om "free energy".

 

der testet de blant annet muligheten for å plukke opp energi ved hjelp av en stor antenne.

 

så om ledninga er lang nok (for hva er vel ei antenne om ikke en lang ledning) og strømkravet for å flytte på høytalermembranen er lavt nok så er det ikke overraskende at den kan flytte på seg ved hjelp av energien i signalet alene.

 

men ja, det må nok være AM for at det skal funke.

 

AM-antenner er morsomme forresten. står en på vigra utenfor ålesund. til pilotene som må lande på ålesund lufthavn (som ligger på samme øy) sin irritasjon. høg som ett helvet og lyst opp som ett juletre på nattestid.

 

tror dem bruker/brukte den til å sende værvarslinger til havfiskere.

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Har opplevd dette utrolig mange ganger med mitt x-530, tror jeg har fått inn alt fra østblokkland pop-radio til tyske amatørradioer.

Merket det for alvor natta etter jeg flytta de bakre høyttalerne opp på klesskapet ved hodet mitt (i loftseng)..

Hvis man har hørt om folk som ikke tror at krigen er over, av diverse diagnoser, så kunne jeg kjenne meg igjen. Satt som en paranoid MILORG (det d heter?) norsk opprører fra andre verdenskrig, da jeg trodde jeg fikk inn tyske krigsmeldinger (tysken min var ikke særlig god i 8....), men det kom ingen invasjon..

 

en løsning jeg har brukt er bare å skru opp lyden på anlegget, er for dårlig isolerte ledninger, osv... :p

har ikke lest hele tråden, så ikke drep meg om jeg sier noe som er sagt før :ph34r:

 

edit.. leif

Endret av tobbesen
Lenke til kommentar

Aldri opplevd dette selv, men hadde vært ekstremt morsomt vis det hadde skjedd wink.gif *LØPE Å KJØPE MEG CREATIVE ANLEGG!* ;D hihi..

 

 

Selv om de fleste som hører dette har Logitech høyttalere? https://prisguiden.no/product.php?productId=21554

 

Eller var det for å unngå det?

 

Uansett, det lydene som noen hadde lagt inne, høres skumle ut, høres ikke ut som russisk man hører fra filmer osv, synes ikke jeg da..

 

jeg bor også i rogaland, Hå kommune rettere sagt, temmelig rart at folk over hele langet hører dette.. Noen fra Trondheim? Oslo, rogaland osv..

 

Btw, den med at logitech har skiftet over til fransk i nyere modeller, ganske bra, må si jeg lo litt :D

Lenke til kommentar

ush sånn er ekkelt! opplevde det på koss headsettet mitt på videregåenede for 6 år siden. Ingen som trodde meg nå jeg sa jeg hørte musikk i headsettet selv om ikke kontakten var i. Heldigvis opplevde en kompis av meg det samme noen dager senere så jeg skjønte at jeg ikke holdt på å bli gal. ;)

 

ush feil konto. Jeg tror dette er min fetter :p

 

spetznaz

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...