Gå til innhold

Overføre penger fra kort?


IMG_123

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg tenkte jeg skulle overføre litt penger fra min mor sitt visakort til PSN accounten min, slik at jeg kan nyte godene i PS-store :D Desverre vil ikke dette fungere ordentlig.

 

Jeg har skrevet inn alle opplysninger som trengs. Kortnummer, kortholders navn, adresse osv. Til slutt får jeg beskjed om at utfyllingen er vellykket, og jeg prøver å overføre et litt penger. Da får jeg bare en beskjed om at overføringen er mislykket.

 

Hva har jeg gjort feil? De tingene jeg var litt usikker på under utfyllingen var "Security code" og "State/province". Den sikkerhetskoden er de fire siste siffrene i kortnummeret, stemmer ikke det? Og state/ province lot jeg bare stå åpen.

 

Håper noen kan hjelpe meg!

 

 

Firetrucken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, på kortet jeg har her, står det fire tall for seg, og tre tall litt bortenfor. er det da de tre siste som stemmer? Skal teste det så fort som mulig, men kom opp en melding om at jeg hadde oppdatert kortinformasjonen for ofte innen kort tid, og må vente noen minutter :p

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingenting! Nå har jeg skrevet riktig i alle feltene, men selvom står det "card information not valid". Hva er nødvendig å skrive der ved adressen osv. egentlig? Jeg har kun skrevet adresse 1, by, postkode og land.

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg ingenting! Nå har jeg skrevet riktig i alle feltene, men selvom står det "card information not valid". Hva er nødvendig å skrive der ved adressen osv.  egentlig? Jeg har kun skrevet adresse 1, by, postkode og land.

9138146[/snapback]

 

 

Mulig en bedre ide og snakke med banken istedet :innocent:

Lenke til kommentar
Hey, fyrer inn et til spørsmål i dette emnet, Må man ha visa? Eller går det bra med visa elektro? Kjøper meg ps3 snart, må bare vite om jeg skal skaffe meg visa tilgang.

9140118[/snapback]

 

det fungerer ikke, siden visa electron ikke fungerer med internethandel :)

Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg ingenting! Nå har jeg skrevet riktig i alle feltene, men selvom står det "card information not valid". Hva er nødvendig å skrive der ved adressen osv.  egentlig? Jeg har kun skrevet adresse 1, by, postkode og land.

9138146[/snapback]

 

De tallene du skal skrive er de tre siste, f.eks. hvis det står: 4564 108 på signaturfeltet, skal du skriv 108 på CC2 koden.

Under state, så kan du fint skrive f.eks. Hordaland, evt. hvilket fylke du bor i.

Lenke til kommentar
Legg opp et bilde av kortet ditt du, så skal jeg markere tallene du trenger ;) ;) ;)

9139981[/snapback]

 

Hehe, jeg er nok ikke så lettlurt du :p

 

Men uansett fikk det det til å funke no, tusen takk for hjelpen alle sammen!

 

Tråden kan stenges.

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...