Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Demo av Civilization IV: Beyond the Sword (PC)

Recommended Posts

Prøv verdensromkampanjen fra den nye Civilization-ekspansjonen i en nylansert demo.

[url="http://gamer.no/nyhet/pc/civilization_iv_beyond_the_sword/41424"]Les mer[/url]

Får ikke videoen til å spille jeg. "Vis større" opsjonen sender meg videre til http:///video/1830 og det er vel ikke helt rett?

Annonse
Dette blir morro. Må nok trå til med en bedre laptop nå så jeg kan spille dette på ukelange arbeidsreiser istedenfor å drikke meg full på ymse barer :-)

Fantastisk, gleder meg enormt til dette spillet. Demoen skal testes, selv om jeg aldri har vært stor fan av scenarioene...

Spillet hadde jo egentlig slippdato i dag her i Europa. Bestilte det fra gamezone.no og ringte de i går ettermiddag da det ikke var blitt sendt enda. Hørte der at leverandøren har endret til 27. i siste liten... Tok en god runde i Oslo sentrum i går men ingen hadde fått det. På Spaceworld sa han i kassa at slippdatoen var 7. september, men tror ikke han heeelt var med akkurat... Får ta en ny liten runde etterpå i tilfellet noen tilfeldigvis har fått det inn. Spillet er jo ute i Nederland og Australia allerede...

Takk for nedlastingsmuligheter og smaksprøver forresten! :mrgreen:

Slippdatoen i norge er et stort mysterium for meg, noen steder står det 20/7 andre 23/7 og noen 27/7, og også noen enda senere. Noen som vet med sikkerhet når butikkene har det?

Tror 27. juli er ganske sikker. Meeeget frustrerende når jeg faktisk har [i]planlagt[/i] spilling i kveld (og er generelt opptatt ellers mye framover). Gir beskjed om jeg finner det noe annet sted... Skal visst være mulig å kjøpe det over nett for nedlasting hos Steam og D2D fra 24.

Mener det ettersom BtS skal inneholde Warlords-oppgraderingen også (bortsett fra de ekstra scenarioene). Kan snuse litt på at Civ-forum jeg er på....

[b]EDIT1[/b]: Kunne ha svart litt mer: Det er noe endringer i lederne til enkelte nasjoner (opprinnelige + Warlords) samt at det er 10 nye nasjoner. Det er også great generals med, men er usikker på om det er på samme måte som før

[b]EDIT2[/b]: Great Generals er akkurat som i Warlords :) Edited by Mad Wolf Magnux

Var på EB Games på Triaden på Lørenskog i dag og spurte om de hadde det (det sto ikke ute i hyllene). De hadde 8 stk. på lager, men visste ikke når det var release. Siden jeg sa jeg trodde det var den 20., fikk jeg kjøpe det :)