Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som om shg.no leverer kjappt og bra. Min pakke er nå levert postterminal i Oslo. Meget bra med tanke på at jeg bestilte meget sent på tirsdags kveld og at de faktisk ikke hadde PS3 på lager når jeg bestilte!

 

Så da blir det PS3-spilling på meg i helgen ser det ut til :w00t:

9240132[/snapback]

 

 

Det stemmer ikke med det jeg har opplevd.. posten sendes til omlastingsterminal på Stokke, ikke til Oslo, før den sendes til meg.. Bodde tidligere i Telemark. :)

Lenke til kommentar
Det stemmer ikke med det jeg har opplevd.. posten sendes til omlastingsterminal på Stokke, ikke til Oslo, før den sendes til meg.. Bodde tidligere i Telemark. :)

9242016[/snapback]

Hmm... Kan stemme det. Muligens mine geografi-kunnskaper som kommer til kort her. I min verden så har Stokke vært i Oslo-området :blush: Når jeg tenker meg om så har jeg ingen ide om hvor Stokke er egentlig :innocent:

Lenke til kommentar

Min ligger og koser seg på postkontoret. Kom 1min for sent til posten slik at jeg ikke fikk hentet den :dontgetit:

 

Menmen var uansett tid for Tool så hadde ikke fått spilt noe samme hva.

 

Idag derimot :dribble:

 

"Hjemmekontor" er en herlig oppfinnelse dagen etter man har vært på konsert og etterfølgende bytur.

 

Kun en natts søvn ifra å gå over til the dark side nå :w00t:

Lenke til kommentar

Ang. FOM, ikkje gi det opp så tidlig. Folk klaget på at det var kjipt i starten(noe eg er uenig i egentlig) Spillet er ingen som helst revolusjon på noen punkter, men det er rimelig artig heile veien igjennom meiner eg da. Ikkje minst er online-delen jævlig bra. Om noe ubalansert tl tider takket vere 1337-wallhack fra Chimera sine side *kremt*

 

Utrolig artige våpen også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...