Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter utlendinger bedre enn norske?


Lekser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har!

Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har.

9062416[/snapback]

 

Merker jeg en undertone av sarkasme og ironi?

 

Du skal være forsiktig med å bruke ordet ariske i den sammenhengen.

9062416[/snapback]

 

Føl deg fri til å utdype. Ser nemlig ingen problemer med utrykket.

Lenke til kommentar
Folk har forskjellig smak, vanskelig å fatte det june-aid. Beklager at du er missunnelig på de som faktisk har klart å finne seg en dame.

9062905[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvorfor du sier dette, da "folk har forskjellig svar, vanskelig å forstå det?" ikke besvarer trådstarters spørsmål. Jeg skjønner ikke hvordan du tolket trådstarters spørsmål som om han/hun var misunnelig. Jeg synes dette er et interessant spørsmål, da det er mange norske jenter som faller for utlendinger. Trådstarter kunne kanskje spurt om hva de faller for òg. Jeg vet at det er en del utlendinger som blir voldelige mot kjærester, og etter hva jeg har oppfattet, er det flere utlendinger enn nordmenn (samt andre nordiske land) som er voldelige mot kjæreste/samboer.
Lenke til kommentar

jeg leste lenger oppe i posten at det blir henvist til "ære" !

 

Hva slags ære mener du? æresdrap? konemishandling?

 

jeg vil personlig si at nordmenn har mere ære enn enkelte andre folkeslag, nordmenn er stolte av seg selv å liker å vise det( i hvertfall jeg)!

 

etter mine erfaringer så liker jenter en lett brunfarge, men å være "polettneger" blir litt for overdrevent, det blir det samme som om jentene skal bruke 10kilo brunkrem( det er IKKE fint ), men enn lett brunfarge på jenter er fint, ikkenoe overdrevent :)

 

jeg tror de fleste jenter foretrekker litt muskuløse gutter, men ikke for mye muskler, det anser de bare som skremmende\truende!

 

det er min mening hvertfall, tror ikke det finns noen fasit ettersom alle mener forskjellig ;)

 

Mvh, Pera!

Lenke til kommentar
Folk har forskjellig smak, vanskelig å fatte det june-aid. Beklager at du er missunnelig på de som faktisk har klart å finne seg en dame.

9062905[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvorfor du sier dette, da "folk har forskjellig svar, vanskelig å forstå det?" ikke besvarer trådstarters spørsmål. Jeg skjønner ikke hvordan du tolket trådstarters spørsmål som om han/hun var misunnelig. Jeg synes dette er et interessant spørsmål, da det er mange norske jenter som faller for utlendinger. Trådstarter kunne kanskje spurt om hva de faller for òg. Jeg vet at det er en del utlendinger som blir voldelige mot kjærester, og etter hva jeg har oppfattet, er det flere utlendinger enn nordmenn (samt andre nordiske land) som er voldelige mot kjæreste/samboer.

9064142[/snapback]

Nå er vel problemet med vold iforhold større når det gjelder norske "ariske" (liker ikke utrykket men dog) menn som driver med henteekteskap. Hvis du leter etter svar så har allerede 2 jenter svart hvorfor de liker ikke ariske norske gutter. Bare å lese svaret deres på nytt så har du svaret..

Endret av Rakib
Lenke til kommentar
Nå er vel problemet med vold iforhold større når det gjelder norske "ariske" (liker ikke utrykket men dog) menn som driver med henteekteskap. Hvis du leter etter svar så har allerede 2 jenter svart hvorfor de liker ikke ariske norske gutter. Bare å lese svaret deres på nytt så har du svaret..

9067231[/snapback]

Jeg skjønner ikke den første setningen din - kunne du vennligst omformulert den? Jeg ser kun én jente som skriver at hun foretrekker "mørkere" gutter fremfor "lyse" gutter. Ærlig talt tror jeg ikke hudfargen er det som er viktigst det gjelder valg av kjæreste. Her mener jeg det blir feil å generalisere.
Lenke til kommentar
Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har!

Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har.

9062416[/snapback]

Akk. Jeg skulle gjerne trodd at dette var ren trolling. Men da jeg er oppvokst i Groruddalen, vet jeg bedre. :nei:

Lenke til kommentar
Nå er vel problemet med vold iforhold større når det gjelder norske "ariske" (liker ikke utrykket men dog) menn som driver med henteekteskap. Hvis du leter etter svar så har allerede 2 jenter svart hvorfor de liker ikke ariske norske gutter. Bare å lese svaret deres på nytt så har du svaret..

9067231[/snapback]

Hva er svaret? At de er evneveike fjortiser fra Furuset? :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg tenker mest geografisk når jeg blir tiltrukket av en gutt, "Oi, han var fra India, mmmm". Det er jo de som bare liker mørkehudete gutter, dem med blondt hår eller de som er veldig muskuløse, men det viktigste for min del er personligheten.

 

Det var snakk om ære og sånt tidligere i emnet, og sånn sett tror jeg at jeg ville foretrukket noen som deler de samme verdiene og som har vokst opp i et lignende miljø.

Lenke til kommentar
Jenter liker ikke små uerfarne tiåringer som deg hvertfall. :)

 

Hvor teit kan man bli? "Liker jenter gutter med store muskler bulende ut under klærne?" "Liker jenter gutter med svære pikker?"

Tenk litt selv.

9061925[/snapback]

 

* :thumbup: *

 

Jeg har inntrykk av at jenter liker litt solbrune gutter, men trenger ikek være negere eller fra pakistan.

 

Hvorfor er det så dumt å spørre om det?

Lenke til kommentar
Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har!

Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har.

9062416[/snapback]

Haha, jeg har ikke ledd så godt på lenge. Ufattelig latterlig utsagn.

9069999[/snapback]

 

Sett alt innenfor en parantes med sarkasme, og så leser du det.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for de ordene inni mellom der det står "ikke norske guttene har" så ville jeg trodd på den, men det ser ut som det er noen som troller med det der uttrykket ja. Generalisering handler aldri om reflekterte personer uansett, så det spiller jo ingen rolle.

Lenke til kommentar
Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har!

Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har.

9062416[/snapback]

Haha, jeg har ikke ledd så godt på lenge. Ufattelig latterlig utsagn.

9069999[/snapback]

 

Sett alt innenfor en parantes med sarkasme, og så leser du det.

9070743[/snapback]

Eller les det mens du ser for deg en pakistaner som skriver det for å virke kul

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...