Gå til innhold

Svart Xbox og filmsatsing til Europa (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"og den svarte maskina med 100 GB harddisk ..."

Noen som vet hvor mye Elite kommer til å koste?

9052655[/snapback]

Sto $4xx dollar på wikipedia. 475 tror jeg det var. Husker ikke.

Skrevet

hvorfor kunne de ikke laga den i hvit OG svart da den først kom? konsollen må være svarte, til nød sølvfarga.

og det var ikke aktuelt å vente i to år fordi det kanskje kom en svart utgave.....

kjenner jeg meg selv rett så ender jeg vel opp med å bytte ut min nåværende premium med en elite når jeg får litt kr til overs....

Skrevet
Den sorte Xboxen ligner mistenkelig mye på WD My Book..

9056247[/snapback]

Med tanke på at det er helt likt design som den vanlige 360'en så kan du vel egentlig droppe ut mistenkelig i den settningen siden de har bare bytta farge på den ;)

men ja, det er 120GB som har blitt sagt hele tiden. Så hvorfor Gamer skriver 100 har jeg ikke peil på :S

Skrevet
Den sorte Xboxen ligner mistenkelig mye på WD My Book..

9056247[/snapback]

Med tanke på at det er helt likt design som den vanlige 360'en så kan du vel egentlig droppe ut mistenkelig i den settningen siden de har bare bytta farge på den ;)

men ja, det er 120GB som har blitt sagt hele tiden. Så hvorfor Gamer skriver 100 har jeg ikke peil på :S

9056680[/snapback]

Brodern har en svart My book, så pleier ikke å se de hvite så ofte.. :)

Skrevet

Men den bråker vel dessverre like mye?

Disney ?Hmm... Der er vel Steve Jobs (Apple) storaksjonær etter at Pixar kom inn?

Skrevet (endret)

Venter fortsatt litt til på Halo 3 Special Edition av Xbox 360 til å erstatte min nå avdøde 360 :p

H3_360goose.jpg

Er snakk om at den er rett rundt hjørnet den og. Og vil være tilnærmet elite specs.

EDIT: Fiksa skriveleif

Endret av CaZpeR
Skrevet

Åssen tror dere feilprosenten er her?

Hvis ikke de har fiksa no bedre her, så blir jeg jammen forbanna egentlig..

Fikk meg Forza 2 i kveld. Sku putte det i, og der kvelda den. Faens møkka konsoll

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...