Gå til innhold

Killzone 2 preview IGN: TRAILER + PICS

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bare de gir dette spill nok tid, slik at det virkelig smeller når vi sitter med det i hendene. Ikkje at eg tviler på Sony her, da tittelen er såpass viktig som den er.

9075186[/snapback]

Hoho, the irony.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Firetrucken må jo få lov til å ha sin mening.. Hvis han mener det vil eie alt annet, så ja vel, hvem bryr seg ? skulle tru han sparka deg i balla eller no.. jeezez

litt on T: Trur killzone 2 blir meget bra og er noe jeg gleder meg mer til enn halo 3 fks.. = ) utifra min smak....

Endret av RockyIII
Skrevet

Her kom jeg og håpte på masse nytt snacks om dette spillet og så får jeg servert dette!?

Er jo mer interessant å stirre på en vannmelon i 2timer enn å lese de siste postene her...

MEN, litt on-topic:

Er det vist noe mer snacks fra dette spillet etter E3? Tenker da på videoer...

Skrevet

Eg blir nesten imponert over kor dyktige dykk er her i Konsoll-kategoriane til å lage ein X360 vs PS3-diskusjon ut av kvar einaste tråd! Ein bråte med innlegg er sletta, vennligst ikkje la meg måtte kome tilbake. ;)

Skrevet
GC:Full KILLZONE 2 Conference Video

En halvtime med developer walkthrough goodness. :)

Noen lydproblemer rundt 27 minutter.

9446717[/snapback]

Så hele filmen og spillet ser fantastisk ut. Gleder meg veldig til dette spillet.

Er det noen som vet om det er online modus?

9448038[/snapback]

det er selfølgelig ein online modus...ein ganske heftig ein også ifølge Gurilla..:)

Skrevet

Den filmen gjorde meg ikke mindre klar for Killzone nei. Håper det snart kommer noen filmklipp i HD der de har fått lagt på bra textures.

Var forresten rett og slett lekkert hvordan man skjøt seg gjennom stolper, vegger og slikt. Me like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...