Gå til innhold

Diskuter Nintendos Pressekonferanse!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og der kommer helten vår, kan han redde dagen?

9053307[/snapback]

Haha, han understreket at det var det han ikke ville. Her vil vi ikke vise mario og metroid, her vil vi vise WiiFit :/

Skrevet

Om dette trim spillet skal gå treningsstudioer i næringen må de seriøst gjøre den lyden mindre jævlig. hehe

Nei samme hvor glad jeg er i nintendo og dems orginalitet klarer jeg ikke si dette var en spennende og bra konferanse fra dem..

Skrevet

*plystre på den jævla morratrim-låta som gjikk på NRK for ørten år sia*

Neida, konseptet er da rimelig bra syns eg.

Skrevet

Det har vært rimelig skuffende til nå. Greit nok at de skal snakke litt om disse spillene som er for alle, men det får være grenser. Disaster: Day of Crisis, da? Eller mer om SSB:B? Nye stortitler som vi ikke har hørt om enda? Har jo vært litt nevnt om Phantom Hourglass og Metroid Prime og MARIO KART! Men det er fortsatt skuffende lite.

Skrevet

Nintendo har skapt ett marked for hele familien og ikke bare gutten som sitter på rommet sitt og skyter vilt rundt med kontrollen.

Skjønner att dette må være grusomt kjedelig for hardcore gamers men Nintendo vill tilfredstille alle og ikke bare dem.

Skrevet

Kanskje jeg skal gi Wii`en til min mor, etterswom det tydeligvis er slike som henne det blir satset på. Kan jeg heller låne den en gang annenhvert år da det kommer et spennende spill til den. :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...