Gå til innhold

Bilde av Virvelblomst

Ejrik

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tok et bilde for noen dager siden. Ble ganske fornøyd med bilde selv. Gjenstår bare og se hva andre mener:)

utbrentblomstvirvelblomfx5.jpg

:ph34r:

Endret av Ejrik
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Utbrenning kan også i enkelte tilfeller brukes som en teknikk for å isolere og fremheve subjektet, og jeg synes egentlig det fungerer fint her...

8961219[/snapback]

Når det er det første jeg ser så funker det ikke til å fremheve motivet. :)

Skrevet (endret)

Det var 100% bevist at bilde er så utbrent. Jeg mener selv at d framhevet motivet. Føler at d på en måte skaper en silluett rundt motivet.

Endret av Ejrik
Skrevet
Det var 100% bevist at bilde er så utbrent. Jeg mener selv at d framhevet motivet. Føler at d på en måte skaper en silluett rundt motivet.

8962257[/snapback]

ok, ikke alle er enige alltid ;)

Skrevet (endret)

8962257[/snapback]

ok, ikke alle er enige alltid ;)

8962413[/snapback]

sant som du sier. Uten egne meninger hadde verden blitt en kjedelig plass!

Endret av Ejrik
Skrevet

Nydelig blomst. Du kunne kanskje ha valgt et annet utsnitt etter det gyldne snitt. Jeg har sansen for å isolere motivet slik du gjør, men her ble det litt for mye.

Skrevet

Jeg synes heller ikke det fungerer så godt med alt det kritthvite. Det er noe med at det er så veldig mye annet i bildet som ikke er utbrent, og dermed skaper det bare ubalanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...