Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?


Anbefalte innlegg

jisses, gidder ikke å logge ut og inn bare for å si dette anonymt, så får heller håpe ingen bruker dette imot meg.. Har en fantasi om å bli tatt av en bleik brillenerd som ikke vet hva han driver med, men som er sinnsykt keen på å ha seg, for å si det pent. Og rake motsetningen, en sterk lumberjack som gir faen i meg og bare har lyst til å hamre meg. Det er sent, så beklager the nastyness...

Haha ^^

Mangler bare brillene jeg :innocent:

bortsett fra at jeg vet hva jeg driver med da -.-"

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
såså, det er ikke farlig og innrømme at du fantaserer om dyr... så lenge du holder alle bevis unna allmenheten.

 

Det er ikke ulovlig å ha sex med dyr så lenge de ikke blir skadet på noen måte

Definer skadet.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:hmm:

 

Veit vel ikke jeg, moser ballene, sprekker endetarmen osv.

Tar jeg ikke feil har det nettopp blitt vedtatt en ny lov som sier at all sex med dyr er forbudt.

 

Ja, det har det. Og den loven skulle kommet for mange mange år siden!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_dreamer_*

en transexuell pen( ser kvinnelig ut) å ha seg med "hun", alternativt en orntli dame,gjerne litt velfylld, som tar og setter seg på meg og tvinger meg å slikke hun innen hun tar meg med en strap-on, det siste er kansje greiere å fantisere om men det første burde være realiserbart :D

Lenke til kommentar
jisses, gidder ikke å logge ut og inn bare for å si dette anonymt, så får heller håpe ingen bruker dette imot meg.. Har en fantasi om å bli tatt av en bleik brillenerd som ikke vet hva han driver med, men som er sinnsykt keen på å ha seg, for å si det pent. Og rake motsetningen, en sterk lumberjack som gir faen i meg og bare har lyst til å hamre meg. Det er sent, så beklager the nastyness...

Haha ^^

Mangler bare brillene jeg :innocent:

bortsett fra at jeg vet hva jeg driver med da -.-"

Ikke skryt på deg.

 

For å bare svare på tråden, vil jeg som mange andre menn/G , bare ha seg, generelt..

Endret av DrCoxyCox
Lenke til kommentar
Gjest Grove fantasier

Jeg ville fått enn viss jente til å bindt meg fast til senga si. Da hun deretter tvang meg til å slikke den deilige rumpa hennes. Hun presset den godt oppi tryne mitt, så jeg ikke hadde noe valg. Hun digget deretter slikkinga mi og stønnet godt. Deretter kjørte jeg henne både bak og framme. Det hadde vært deilig det :cool:

Lenke til kommentar
jisses, gidder ikke å logge ut og inn bare for å si dette anonymt, så får heller håpe ingen bruker dette imot meg.. Har en fantasi om å bli tatt av en bleik brillenerd som ikke vet hva han driver med, men som er sinnsykt keen på å ha seg, for å si det pent. Og rake motsetningen, en sterk lumberjack som gir faen i meg og bare har lyst til å hamre meg. Det er sent, så beklager the nastyness...

Haha ^^

Mangler bare brillene jeg :innocent:

bortsett fra at jeg vet hva jeg driver med da -.-"

Ikke skryt på deg.

 

For å bare svare på tråden, vil jeg som mange andre menn/G , bare ha seg, generelt..

Skryter ikke på meg noen ting :)

Jeg vet i det minste hva jeg holder på med.

Det vet vel mange gutter.

Jeg er en bleik nerd :p Men uten brillene ^^

Lenke til kommentar
Møte på Jessica Alba i en park, hun tar meg meg til Jennifer Love Hewitt, begge to leier meg til huset til Monica Belluci hvor vi alle har en heftig en-ukers spa "++" opphold.

 

Selvfølgelig med en Grand Finale med de tre nevnte pluss Elisha Cuthbert, Evangeline Lilly, Cameron Diaz, Kylie Minogue, Nelly Furtado, Sarah Chalke og Claire fra Lost.

 

:innocent:

 

Du glemte Scarlett Johansson da :ph34r:

Du glemte også: Carmen Electra

Lenke til kommentar

General Musa: Kan ikke si nei der. Det er ett eller annet med henne selv om hun ikke er min type i det hele tatt :p

 

SpecialForce: Jeg har ikke akkurat noen gode statistikker å komme med. Synspunktet mitt der er nok mer generelt og subjektivt. Baserer det på at jeg har pratet med rimelig mange om sex ettersom det er et emne som interesserer meg og jeg ikke har noe til overs for å ha emner som er tabu å prate om :p De fleste jeg prater med har fått det inntrykket at det er langt mellom de som er gode i senga av egen erfaring og av prat igjen med sine venner, osv.

 

Grunnene til det som jeg nevnte har jeg konkludert med fordi det virker som det er den typen problemer som går igjen. I tilegg til at generelle evner til å ta kritikk, kommunikasjon, osv ikke er spesielt gode hos folk flest. Og at sex fremdeles for mange er et tabu emne.

 

Jeg tror også at det har litt med janteloven å gjøre. De fleste ser på det som fy fy å innrømme at de er gode i senga fordi de blir sett på som skrytere, etc. og jeg tror at man blir ikke god i senga om man ikke har riktige innstillingen, nemmelig selvtilitt og viten om at man kan det man driver med. Er selvfølgelig viktig å ikke havne for langt over til andre siden og tro at man ikke har noe å lære.

 

Men nå babler jeg :p Sent på kvelden :p

Lenke til kommentar
Møte på Jessica Alba i en park, hun tar meg meg til Jennifer Love Hewitt, begge to leier meg til huset til Monica Belluci hvor vi alle har en heftig en-ukers spa "++" opphold.

 

Selvfølgelig med en Grand Finale med de tre nevnte pluss Elisha Cuthbert, Evangeline Lilly, Cameron Diaz, Kylie Minogue, Nelly Furtado, Sarah Chalke og Claire fra Lost.

 

:innocent:

 

Du glemte Scarlett Johansson da :ph34r:

Du glemte også: Carmen Electra

+Megan Fox

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Ghraag: Etter hva jeg har fått med meg så er det skremmende få gutter som vet hva de driver med. Kommunikasjon, utforskning og lærevillighet er egenskaper som er fraværende fra veldig mange gutter (og jenter) når det kommer til sex.

Ja, det er en del av dem, men er også noen som har de egenskapene ;)

Jeg sier ikke at jeg er verdens beste, men jeg kan fremdeles si at jeg vet hva jeg gjør :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...