Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, jeg har egentlig prøvd det meste jeg har hatt lyst til, men to menn (sandwich o.l) høres kult ut, og det har jeg ikke prøvd! Spontan og hard sex på litt spesielle steder er også en vinner!

 

Ellers elsker jeg å bli litt brukt av en partner jeg stoler på. Å bli tatt med makt, bestemt over, bli brukt til kun hans nytelse. Gjerne hvor som helst, når som helst. Det er nok min største fantasi, som jeg også opplever innimellom. :)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest betyr gjest på norsk

morsomt å lese det dere skriver. jeg (gutt) har lenge hatt en deilig fantasi når det gjelder forspill til sex. jeg er ikke tilhenger av 'dirty' sex som wetsex og lignende. men som et forspill har jeg alltid drømt om at drømmedamen min sitter i fanget mitt og 'uheldigvis' pisser i buksa. forstå det den som kan. håper jeg ikke er alene om tanken. pirrende. og som sagt en nokså uskyldig drøm som jeg håper fører til mer (normal) sex etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest urge<3

Min ultimate sex fantasi ville nok vært å ha sex med søskenbarnet mitt, om det noen gang kommer til å skje tviler jeg sterkt på blir bare litt for feil, men hadde nok vært digg :love:

Lenke til kommentar
Gjest .....

Det er nok mange der ute som har hadd sex med søskenebarnet sitt, jeg vet om mange jeg, det er så feil du selv vil at det skal føles ut som, på en måte, selv har jeg ikke hadd sex med søskenebarn, men kunne lett gjort det hvis sjansen bød seg.

Lenke til kommentar
Gjest retynytir

Å være helt uvitende om sex, sammen med en gutt som også er helt uvitende. Bare ha hørt et rykte ingen av oss har tatt alvorlig. Eksperimentere og utforske. Og så er det i skogen. (Se ut som hvite, porøse mark mot mosen.)

 

Være et trangt og ukomfortabelt sted hvor vi kan bli oppdaget. (Kjellerboden, faktisk.)Være raske og stumme når vi endelig finner den eneste mulige vinkelen.

 

Bli kjøpt av en mor til sønnen hennes, en ubehjelpelig, antenneløs, uskyldig/skamløs sønn av sorten verden har behandlet urettferdig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sexfantasier.. det er da så mangt! :p

Et biljardbord er noe jeg av en eller annen grunn har veldig lyst å prøve. Skog og mark har jeg prøvd, kan si så mye som at det er mange faktorer som kan sette en demper på stemningen. F.eks maur og mygg ^^

Bilpanser har jeg også fått oppleve, det anbefales! :)

 

Ellers er jeg veldig keen på stranda, i solnedgangen. Litt klisje kanskje, men tror det er fantastisk flott!

Lenke til kommentar

Hmmm, nok å velge av, men ikke egentlig noen spennende...

 

Med en lærer.

I skogen.

Er sikkert litt rart, men rollespill om voldtekt... Han bestemmer når, hvor og hvordan, og jeg later som jeg ikke vil, og er kostbar. En slags voldtekt altså, bare at jeg vil (og det er viktig, en ekte voldtekt er ikke hva jeg fantaserer om!).

Lenke til kommentar

Ja har den ofte, og den er sånn:

 

At ved hjelp av en tidsmaskin eller noe, havner jeg på senga i et rom et sted.

 

I rommet ved siden av, er på en eller annen måte de 7 kvinnene i verden som hadde passet best til meg på alle måter, og som jeg hadde tent mest på, blitt samlet for å ha sex med en i rommet bak.

 

Tenk alle kvinner i verden en aldri har sett og aldri kommer til å se noengang. Om en hadde et slags avansert datasystem som fant fram til de i verden som var mest skreddersydd for deg. Kvinner en aldri kommer til å se eller vite om noengang.

De kan befinne seg i Amerika, i Sverige, i Italia, Autstralia, Sør Amerika .. hvem vet

 

Så altså: De 7 som ville blitt rangert som de 7 første av disse var utenfor døren, og kom inn.

Og når de var disse 7, ville det eneste som sto dem i hodet, være akkurat det som passet til meg

 

Ps. smilyene ser ikke ut til å virke her.. ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest kattie

En slags voldtekt, men en veldig... mild en: jeg går hjemover om natten, det er ingen ute lengre. Plutselig blir jeg dratt bakover inn i buskene, binder meg, setter på meg øyebind og en klaff i munnen. Personen er veldig sterk. Vi kommer til en eller annen leilighet. Han lenker meg fast med hångjern i en seng, og klipper av meg alle klærne... Så tar han av øyebindet, og jeg oppdager mannen som har tatt meg til fange - mørk, trent og kjekk :love: JEg mister pusten litt, jeg er både redd og litt tent av tanken av hva som kan komme til å skje nå. Men i stedet for å ta meg hardt og brutalt, er han forsiktig og varsom. Han begynner nedenfra, og kysser meg oppover beina, og jeg blir både redd og tent. Alt resulterer i deilig følsom sex, som fortsetter i dusjen hans. Etterpå tilbyr han meg noen av hans klær og å kjøre meg hjem... :blush:

 

En slags "surprise-sex" med en kjekk fremmed, altså...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...