Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?


Anbefalte innlegg

1. Har ofte fantasert om å ta kontroll over klasserommet med en pistol, også be alle de fine jentene kle av seg. Så kan de onanere for meg, konkurere om hvem som har finest pupper, vagina osv. Men måtte vært forsiktig, ikke ha diger gruppeorgie liksom, men en blowjob med pistol mot tinningen på dama feks.

 

I disse tider tror jeg ikke det er en "lovlig" fantasi. Selv har jeg fantasert om det samme, men jeg kunne hypnotisere.. :p

 

Jeg har også fantasert om akkuratt det samme!!! Men hos meg så hadde jeg en fjernkontroll som jeg kunne stoppe tid med og kontrolere dem rundt meg :)

Har fantasert om begge :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jente_*

Starter med en romantisk middag hvor jeg møter opp i skjørt, uten truse. Dette påpeker jeg en del ganger under middagen, så daten (fortrinnsvis min type) tenner maks. Etter middagen tar vi oss en tur ut og tar oss et bad, selvfølgelig uten klær. Deretter går vi opp på det leide hotellrommet med kingsize-bed. På dette tidspunktet er vi enormt kåte begge to. Mens kjæresten min kysser meg over hele kroppen dukker plutselig hans ukjente tvillingbror opp i døråpningen. Jeg inviterer han inn og vi har et helvetes slaberas hele gjengen, med meg i sentrum. Etterpå slapper vi av i boblebadet, alle tre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Må nok være at 7-8 veldig villige 17-åringer og meg i et rom fylt med puter. På en benk helt i hjørnet er det fylt av Litago & Jordbær. Jentene spiser så mye jordbær og litago som de klarer på 2 minutter for så å se hvem som spyr opp mest. Spyet samler vi i svære dunker som senere blir brukt til vansking av klær. Etter dette tar jeg en powerwank (mens jentene ser bort seffølgelig) til en random redtube film.

 

Fra spøk til revolver.

Jeg og en helvettes sexy milf er vel akktuelt... Samma hvor, samma når egentlig. Men jeg er 15 år da...

Lenke til kommentar
Det er så mye så mye jeg kunne tenke meg og gjort i denne verden..

 

Men, skulle det bli en så måtte det bli:

To kvinner i joggebokse og STRAM top med nydusjet hår kommer begge to inn til meg, hiver meg opp i senga. Og det går hardt for seg i en finfin trekant, der dem fører, dem suger, dem gjør alt finfint. Og samtidig som hu ene rir meg, så slikker jeg hu ene.. Hadde vært ekstra digg om dem kunne klina litt. Kanskje slikka hverandre. Tatt på hverandre osv..

 

What he said!

 

Kan legge til at det bør være en blondine og en brunette.

 

Mhm!

 

Må nok være at 7-8 veldig villige 17-åringer og meg i et rom fylt med puter. På en benk helt i hjørnet er det fylt av Litago & Jordbær. Jentene spiser så mye jordbær og litago som de klarer på 2 minutter for så å se hvem som spyr opp mest. Spyet samler vi i svære dunker som senere blir brukt til vansking av klær. Etter dette tar jeg en powerwank (mens jentene ser bort seffølgelig) til en random redtube film.

 

Alright!;)

Lenke til kommentar

Jeg føler sex fantasiene mine har endret seg en del etter jeg fikk kjæreste. Eneste jeg kan tenke meg er å ha sex med henne på alle mulige steder og på alle forskjellige måter. Hva skal jeg vel med mer når jeg har verdens mest fantastiske jente (Mortania fra dette forumet om dere skulle lure :love:)?

 

Greit nok en trekant kunne sikkert vært spennende (jente, jente, gutt (jeg er litt homofob av meg :hrm:)), men enda har jeg mer enn nok med det jeg har. Fantastisk fint å være seksuelt tilfredsstilt. ^^

Lenke til kommentar
Jeg føler sex fantasiene mine har endret seg en del etter jeg fikk kjæreste. Eneste jeg kan tenke meg er å ha sex med henne på alle mulige steder og på alle forskjellige måter. Hva skal jeg vel med mer når jeg har verdens mest fantastiske jente (Mortania fra dette forumet om dere skulle lure :love:)?

 

Greit nok en trekant kunne sikkert vært spennende (jente, jente, gutt (jeg er litt homofob av meg :hrm:)), men enda har jeg mer enn nok med det jeg har. Fantastisk fint å være seksuelt tilfredsstilt. ^^

 

Nå blir jeg sippeguri! Du er så fin <3

 

Jeg for min del deler Zappy sin idé om trekant, bare at jeg heller mer mot gutt gutt jente. Jeg synes jentesex blir kjedelig etter en liten stund (ja, jeg har hatt det...). Forøvig trenger jeg ingenting atm for å spice sexlivet, jeg får mer enn nok og hvor som helst, og det er vel en fantasi i seg selv :D

 

Jeg var litt sadistisk av meg før, så jeg kom som oftest fra sex med blåmerker, knipemerker og bitemerker, og han med bitemerker og kloremerker, men jeg er NESTEN over det stadiget nå. Tror jeg fikk nok for litt over ett og et halvt år siden :p

Lenke til kommentar
Jeg var litt sadistisk av meg før, så jeg kom som oftest fra sex med blåmerker, knipemerker og bitemerker, og han med bitemerker og kloremerker, men jeg er NESTEN over det stadiget nå. Tror jeg fikk nok for litt over ett og et halvt år siden :p

 

Jeg kan godt poste bilde av arret etter et av kloremerkene du ga meg om du vil. :!:

Litt sado helvete kan være gøy, men tror jeg setter grensen der ja.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Jeg kan godt poste bilde av arret etter et av kloremerkene du ga meg om du vil. :!:

Litt sado helvete kan være gøy, men tror jeg setter grensen der ja.

 

Jeg husker ikke at jeg laget dem, så de eksisterer ikke. Vakke meg. Jeg tror egentlig jeg har det med å ta fantasiene mine løpe villt når jeg er så full at jeg ikke har hukommelse dagen etterpå, for det er merkelig nok bare da du våkner opp og er blodig :p (uhu, mortania og zappy massakren!)

 

Jeg hadde litt sånn voldtektsfanatasi før og, men den forsvant jævlig raskt gitt... Menn er slemme :cry:

 

Ellers veksler jeg mellom å dominere og bli dominert, men det skjer bare oppi hodet mitt :D Zappy kan være en veldig slem gutt når jeg drømmer meg bort ^

Lenke til kommentar
Forsiktig nå. Dette kan fort bli for sterkt stoff for enkelte forumlesere. :!:

 

Edit: Se til å legge deg nå. Sikker på Lilo har lagt seg for lenge siden og du ender opp med å sove til kl 8 i kveld.

 

Det er vel NESTEN fritt å snakke om sine fantasier, når det er det emnet omhandler.

 

og: Lilo skal opp om tre timer. Jeg powernappet for 16 timer siden og har drukket 10 red bull siden da.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Nå har jeg riktig nok ingen spesiell fantasi, men et Lydtett rom, passe regulert temperatur, god lufttilførsel, fri til å bruke vann og alt jeg måtte ønske for å ta hand om jenta mi med. Og en lang-weekend.

 

Hun legger sin fulle tillit og legger seg fullstendig hen i min vilje. Selvsagt er hun skeptisk til mye, men safe-ordet er alltid der mens jeg tøyer grensene. Holder henne bundet fast, kjærtegner henne igjen og igjen. Lar henne få føle ubehag i en stilling før jeg løsner på repene og lar henne få slappe av. Masserer ut muskelknutene påkjenningen har ført med seg.

 

Jeg holder henne stort sett i blindfold. Vasker henne, mater henne. Gir henne komplimenter når hun har vært snill, straffer hardt når hun trosser mitt ord. I skrekkblandet fryd med et snev av smerte lar jeg henne komme igjen og igjen. Syler henne ren. Tar av blindfolden og lar øynene hennes se lys. Du har vært flink lille slaven min. Jeg fester hendene til skuldrene og føttene til låret og går tur med henne i bånd, tøyer det veldig langt ut før jeg er fornøyd og løfter henne opp og bærer henne til den myke sengen mens jeg kjærtegner henne lar henne få sove behagelig denne natten, med alarm og ikke noe rep som grever seg inn i den myke, nymasserte huden hennes.

 

Jeg ser henne lysne opp når jeg kommer inn i rommet. Jeg fjerner ballgag-en fra munnen hennes. Lar henne få komme med idéer som hun ytrer med stor iver der hun er bundet fast i sengen mens jeg kjærtegner henne til hun blir søkkvåt. Jeg rister på hodet, ber henne komme opp med en bedre idé, setter tilbake gag-en i munnen hennes før jeg slår av lyset og går ut av rommet.

 

En time går det før jeg kommer tilbake. Hun ligger der enda selvfølgelig, jeg tar ut gaggen for å la kjevene hennes få slappe av. Gir henne mat og vann. Så spør jeg henne igjen. Etter flere ideer godtar jeg at hun skal få 10 harde slag med spanskrøret over fingrene. Jeg er ikke helt fornøyd og tar fram ingefæren. Hun skriker og jamrer seg. Jeg forteller henne at hun skal holde kjeft. Kommer det én lyd fra deg annet enn tallene en til ti starter vi om igjen. Hun nikker velvillig mens hun kjenner den brennende følelsen fra ingefæren i rompa.

 

En, to, tre, fi..æguh. Hun trygler meg om å fortsette. Jeg nekter, forteller henne at hun skal starte på nytt igjen. En, to, tre, fire, fem, seks, sju, åtte, ni, ti!! Tårene triller når jeg tar ut ingefæren fra rompa hennes. Gir henne masse komplimenter, flinke slaven. Jeg rengjør henne, masserer henne og lar henne komme igjen og igjen i mine hender.

 

Det er søndags kveld. Leken er slutt. Jeg gir henne et raskt kyss på kinnet. Flinke, flinke slaven min mens jeg kjærtegner hennes verkende lemmer som fremdeles vil ha merker i ukene framover.

 

Hun smiler til meg mens jeg tar henne i hånden og fører henne ut av rommet.

Lenke til kommentar
1. Har ofte fantasert om å ta kontroll over klasserommet med en pistol, også be alle de fine jentene kle av seg. Så kan de onanere for meg, konkurere om hvem som har finest pupper, vagina osv. Men måtte vært forsiktig, ikke ha diger gruppeorgie liksom, men en blowjob med pistol mot tinningen på dama feks.

 

I disse tider tror jeg ikke det er en "lovlig" fantasi. Selv har jeg fantasert om det samme, men jeg kunne hypnotisere.. :p

 

Jeg har også fantasert om akkuratt det samme!!! Men hos meg så hadde jeg en fjernkontroll som jeg kunne stoppe tid med og kontrolere dem rundt meg :)

Har fantasert om begge :D

 

Så ikke bare meg altså :p

tenkt samme tanken som førstemann herjeg og (ta kontroll med gunner)

 

+ denne med og kunne stoppe tiden og finne noen som er midt i samleie flytta karen ule dama litt og sette karen tilbake før en stikker og starter tiden igjen :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_fan
litt offtopic her, men er det lov å være åpen om at man fantaserer om sex med mindreårige?

 

Uff, ja...jeg har dem også...tilogmed en mor/stedatter/stesønn-gruppe....phuuuuu...det forblir selvsagt alltid en fantasi, men den er ikke mindre pirrende for det.

 

Ellers har jeg fantasier om både shemales og trekant MMF hvor alle deler....

 

Og om å treffe en mørk/svart dame med store fyldige lepper som suger meg sanseløst deilig.

Lenke til kommentar

Min fantasi må være at jeg har lagd en flott middag som jeg så klart har invitert ei sexy jente til å spise med meg, i løpet av middagen da man kjenner at praten flyter og man føler at no stort er på gang så stryker jeg henne på kinnet tar haka hennes snur munnen hennes mot munnen min så kysser vi. Deretter bærer jeg henne opp på badet kler av henne til hennes hvite sexy undertøy så tar vi å dusjer og koser oss der en stund, når vi er ferdig i dusjen kler jeg av henne og bærer henne inn på soverommet. Deretter skrur jeg på no musikk som får opp stemninga litt, så har vi verdens beste natt sammen der vi prøver masse stillinger. :love:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...