Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Jeg ødelegger fullstendig pervometeret... jeg har jo gjort omtrent halvparten av alt som er postet her... *kremt*, men nok om det :)

 

Off the top of my head right now...

 

Adriana Lima, Ana Beatriz Barros, Gisele Bundchen og Alessandra Ambrosio (brasilianske Victoria's Secret babes), kjemper tag-team wrestling i frukt-gele om å vinne retten til en trekant med meg.

 

Primitivt, men det funker :)

Lenke til kommentar

Min største sexfantasi er å møte på noen som klarer å deepthroate meg. Da kan hun bli mitt faste følge for en periode.

 

Ellers er vel den våte drøm at en dag, så har SpecialForces skåret hull i setet på F16-en, slik at han midt under oppdraget i Afghanistan voldtar meg bakfra med kraftig "skyts". :ninja:

 

---

 

Pivotal: Er enig med deg i alt du skrev 2 sider tilbake. Dog den beste indikasjon på at noen er god i senga, er at de er stygge og i god form. Pene mennesker tror utseendet skal gjøre jobben for dem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

En eller ei? Er litt forskjell der ... men samma faen for meg :D

 

Siden jeg fortsatt er jomfru (jeg er 20 :( ), må vel min største fantasi være å ikke være jomfru mer, gjerne med han jeg liker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...