Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Gjest -Japp-

Sensuell Jazz på musikkanlegget, moderne leilighet med utsikt over New York, jenta jeg har drømt om siden niende, noen fargerike drinker - etter en middag på byens flotteste restaurang.

 

Jeg er en spesiell fyr med jeg er stolt av det :)

Lenke til kommentar
Public ftw! Min lille fetisj er public sex, dvs skog, bil, kjøpesentre, kino, whatever! Er så jævlig hot!!! ^^

(og morsomt for meg at jeg faktisk har en dame som deler denne fetisjen :D:D:D)

 

:thumbup:

 

 

Jeg har lyst å bli pult av en FILF. Helst akkurat runda 30. Helst i en bil midt i byen, bak en busk eller lignende. Eller på kjøkkenbordet. Helvete. :ninja:
Snakk til meg om 3 år. :cool:

 

Veel, det er ikke såå viktig at han har runda 30. Men greit. :p

Lenke til kommentar
Public ftw! Min lille fetisj er public sex, dvs skog, bil, kjøpesentre, kino, whatever! Er så jævlig hot!!! ^^

(og morsomt for meg at jeg faktisk har en dame som deler denne fetisjen :D:D:D)

 

:thumbup:

 

 

Jeg har lyst å bli pult av en FILF. Helst akkurat runda 30. Helst i en bil midt i byen, bak en busk eller lignende. Eller på kjøkkenbordet. Helvete. :ninja:
Snakk til meg om 3 år. :cool:

 

Veel, det er ikke såå viktig at han har runda 30. Men greit. :p

Marlboro hva med vors to ? :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nilsemann_*
Sensuell Jazz på musikkanlegget, moderne leilighet med utsikt over New York, jenta jeg har drømt om siden niende, noen fargerike drinker - etter en middag på byens flotteste restaurang.

 

Jeg er en spesiell fyr med jeg er stolt av det :)

 

Jaha, du er virkelig spesiell (på en positiv måte seff)

Er litt "martini" selv iblandt :D

--

Jeg og naboen min på hytta mi :!:

 

Velger som de fleste andre å skrive anonymt, pga en fyr som stadig sjekker profilen min... :ermm:

Lenke til kommentar

Ta Vida Guerra bakfra...!!! hun er tidenes milf forresten

 

Rundpule en nær venninne.

 

To jenter som blower meg sammen.

 

Knulle en 15 år gammel jente jeg har vært konfirmasjonsleder for :blush:

 

Bli tatt opp av en rådeilig milf når jeg haiker hjemover. Hun kjører hjem til seg, ber meg komme inn og hjelpe med noe. Så plutselig begynner hun å beføle meg, kjenne på kuken min utenfor buksen. Biter litt og går ned på kne og suger meg. Deretter rir hun meg og avsluttes med bakfra :D

 

Sex i en robåt med en jente jeg kjenner fra en ferie, der hun sitter oppå meg og jobber.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...