Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?


Anbefalte innlegg

En fantasi som jeg liker å gjøre (er det fantasi da lenger?), er f.eks. på hyttetur med mange venner. Alle koser seg og har det bra. Så sitter vi i badstua og partneren sitter mellom beina mine med håndkle over oss. Så fingrer jeg henne sakte mens vi sitter der og prater og ler med vennene våre. Man blir så ekstremt opphisset av å kose slikt med andre tilstede.

 

Så fortsetter vi å ha sex på rommet, med 2-3 andre tilstede som sover. Det er bare så utrolig pirrende og spesielt når man prøver å være stille, men klarer bare ikke :)

 

Ellers har vi planer om å ha sex på alle mulige plasser til sommeren. Vi tenner begge to på dette og noen av målene er selvsagt på et fly, midt i Sofienbergparken på høylys dag, inne på kjøpesentre, i båt, på en øde holme, på jobben osv.

 

Nam nam.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kommer en litt corny en fra meg. En av mange faktisk.

 

Denne er ikke sånn kjempeskitten da, men et sydensted eller bare sommeren og så er det ikke noe folk i nærheten så man kan bare gå naken rundt og kose og ha sex når og hvor en vil i sola og friluft. Eller... kunne sikkert vært folk der og, men sånn nudist sted i tilfelle hvor folk tålte det liksom. Bare sånn at man er helt fri og kan gå naken og kose og bare ha det godt. Slippe å bry seg om folk og sånn

Lenke til kommentar
...

 

Hehe den er nok så vanlig nå til dags at den har nok mistet sin mening som fantasi :p Jeg har hatt gleden av å oppleve den da jeg var sammen med eksen. Den var en herlig natt.

 

Når man er singel får man en del å fantasere om og min beste er nok å dra på langtur med en MILF ala "Stifler's mom" (ref American Pie). Det er noe med eldre alenemødre. En tropisk øy med krystallklart vann og varme slik at man gå naken døgnet rundt og kose seg når og hvor man vil, helt uforstyrret. In a another lifetime maybe.

Lenke til kommentar
Gjest rockypåkki

poster denne helt anonym da jeg ikke er særlig keen på at noen skulle funnet ut av hvem jeg er. dette høres kanskej sjukt ut men jeg fantaserer om å voldta en kompis og stjæle dama hans. her er tingen: jeg driver med bryting og kampsport, og jeg fantaserer om en brytekamp mellom meg og en kamerat. både dama mi og dama hans skal se på. jeg vinner og tar kvælertak på han og voldtar han brutalt. knuller'n, kommer i'n, og stikker av med både dama mi og hans fordi hu ser på meg som alfahannen eller whatever. så har jeg trekant med dama mi og dama hans, og han må se på.

ikke noe jeg vil gjennomføre, men jeg liker å fantasere om det

Lenke til kommentar

Det må være å ha sex med ei milf på rundt 30-40 år. Hun må være fin, ikke for mye hengepupper. Ei med libidoen på topp, og mannen ute av huset ;)

 

Den andre er å pule ei litt uerfaren 16 åring. Er ettellerannet med ei strøken 16 åring som ikke har opplevd så mye enda :p Pen, stram, naiv, uerfaren og villigere til å prøve ut.

 

Ellers når jeg har dame, pleier fantasien å gli over på andre damer uansett etter en stund. Selv om dama er digg og alt det der, så er det når man er i forhold man tenker mest på andre. Skulle gjerne knulla dama til kompisen min, ser for meg scenarioer der vi sniker oss ut og har sex. Det er noe jeg ALDRI ville gjort i virkeligheten da jeg ikke er en dårlig kompis. Men liker bare tanken på det :)

Lenke til kommentar
jeg fantaserer om en brytekamp mellom meg og en kamerat. både dama mi og dama hans skal se på. jeg vinner og tar kvælertak på han og voldtar han brutalt. knuller'n, kommer i'n, og stikker av

Hehe :p

 

Dere sitter og ser film, dobbeldate. Han ser bort på deg, tenker "Åh, jeg er heldig som har en så god kamerat som jeg kan stole på, og som jeg kan finne på ting med og en som støtter meg uansett".

 

Han ser bort på deg og tenker "Jeg skal faen meg rævknulle deg og ta dama di"!

 

:p

Lenke til kommentar
jeg fantaserer om en brytekamp mellom meg og en kamerat. både dama mi og dama hans skal se på. jeg vinner og tar kvælertak på han og voldtar han brutalt. knuller'n, kommer i'n, og stikker av

Hehe :p

 

Dere sitter og ser film, dobbeldate. Han ser bort på deg, tenker "Åh, jeg er heldig som har en så god kamerat som jeg kan stole på, og som jeg kan finne på ting med og en som støtter meg uansett".

 

Han ser bort på deg og tenker "Jeg skal faen meg rævknulle deg og ta dama di"!

 

:p

 

hahaha, lo godt :D

Lenke til kommentar

Jeg tenner veldig på å dominere jentene. Binde dem fast. Gi de ris. Ta tak i hodet deres og knulle dem i munnen i mitt tempo.. Få dem til å tigge om pikken min. Ha dem fullstendig i min makt og fingre dem til de er så kåte at de gjør alt jeg vil.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666
Jeg tenner veldig på å dominere jentene. Binde dem fast. Gi de ris. Ta tak i hodet deres og knulle dem i munnen i mitt tempo.. Få dem til å tigge om pikken min. Ha dem fullstendig i min makt og fingre dem til de er så kåte at de gjør alt jeg vil.

 

 

Den var litt grov :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...