Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Din største sexfantasi er å ALDRI bli kåt? Blir ikke det litt som spaghetti og kjøttdeig uten spaghetti da? Jeg mener, om du ikke er kåt kan du heller ikke ha en sexfantasi ... merkelig dette her :p

Lenke til kommentar
Din største sexfantasi er å ALDRI bli kåt? Blir ikke det litt som spaghetti og kjøttdeig uten spaghetti da? Jeg mener, om du ikke er kåt kan du heller ikke ha en sexfantasi ... merkelig dette her :p

Mjaa..

Men hvis jeg aldri blir kåt, så får jeg aldri lyst til å ha sex. :thumbup:

Det blir det samme som å ønske at man ikke liker spaghetti, og man bare vil ha kjøttdeig. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Blasphemer! O)))

Eg har alltid hatt ein sexfantasi om å ha sex på levende ord skole i Bergen

En Kristen skole for bergens største fri menighet(ikke bundet til staten)

 

foran guds åsyn:P

 

Kommer eg til å brenne i helvette eller brenne i helvette?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jauda_*

Bli voldtatt av den fineste dama i klaasen, "mot" min vilje, men at du ikke klarer stritte i mot fordi hun er sterkere enn meg...

Lenke til kommentar
Jeg kjører bil til min gutts hus. Det er sommer og varmt om natten. Vi kjører til et tjern og bader, først påkledd, så nakne. Jeg holder han, vi er begge nakne og jeg kjenner kroppsvarmen hans pulsere mot min kropp. Vi knuller utendørs i sommernatten. Vi smelter sammen til en person og er forelsket. Verden rundt oss seiler sin sjø. Det er bare oss to det handler om. Vi ser inn i øynene på hverandre og vet hva den andre tenker.

Dette var en helt utrolig flott fantasi, deler den med deg :)

Lenke til kommentar
1. Har ofte fantasert om å ta kontroll over klasserommet med en pistol, også be alle de fine jentene kle av seg. Så kan de onanere for meg, konkurere om hvem som har finest pupper, vagina osv. Men måtte vært forsiktig, ikke ha diger gruppeorgie liksom, men en blowjob med pistol mot tinningen på dama feks.

 

I disse tider tror jeg ikke det er en "lovlig" fantasi. Selv har jeg fantasert om det samme, men jeg kunne hypnotisere.. :p

 

Jeg har også fantasert om akkuratt det samme!!! Men hos meg så hadde jeg en fjernkontroll som jeg kunne stoppe tid med og kontrolere dem rundt meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Dette høres kanskje rart ut, men det er en fantasi.

 

Jeg har en fantasi om og bli tatt rompa av ei jente ( eller flere ) med strap-on

 

Det er min største fantasi

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...