Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant en veldig mobil prosjektor med DVI-inngang på jobb! Da skal jeg se film i kveld :'D

Kan tenke meg at pæra er gåen da.

Hvis ikke var det et bra funn!

 

Edit: Pæra funker også! :D

 

Oi shit, dette er en ASK M3, faen så dyr den var når den var i produksjon.

Så det må være noe galt med den ettersom noen har kvitta seg med den.

Eller så gikk noen bare lei. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det er slemt å stjele damen til noen, det skaper uvenner og sorger. Det er flere fisk der ute, som det sies.

Om man ikke kjenner fyren som dama er sammen med hadde jeg ikke brydd meg. Synes ikke det er så slemt å "stjele" dama til noen om man faktisk er forelsket i henne

 

Det kan oppsummeres med et ord: Egoisme.

 

Å kunne diskutere seriøse ting på et lavt nivå gjør meg glad, men er dessverre en sjeldenhet i enkelte forum.

Lenke til kommentar

Det er slemt å stjele damen til noen, det skaper uvenner og sorger. Det er flere fisk der ute, som det sies.

Om man ikke kjenner fyren som dama er sammen med hadde jeg ikke brydd meg. Synes ikke det er så slemt å "stjele" dama til noen om man faktisk er forelsket i henne

 

Det kan oppsummeres med et ord: Egoisme.

Er vel ikke kun egoisme om dama faktisk har det bedre med deg enn tidligere typen? Dessuten ser jeg ikke på litt egoisme som noe negativt. Er helt naturlig å sette seg selv foran ukjente personer, som i dette tilfelle vil være typen til en kommende kjæreste. Jeg bryr meg svært lite om folk jeg ikke har planer om å omgåes med.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Det er vel litt opp til hvordan jenta er da, det finnes trofaste jenter og jenter som er ute etter nye og friske forhold. At du lokker ei jente til å skape strid mellom gamlekjæresten og evt. venner vil jeg ikke se på som "en fin ting". Hun må heller gjøre det slutt selv og så gå til deg.

 

Men nok OT nå, gjør meg glad over at jeg ikke sitter på skolen og har norsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville du blitt sammen med en som dumpa typen sin fordi en bedre kar kom forbi? Kan du virkelig stole på personen ?

Det kommer an på situasjonen. Om noen gjør det slutt med kjæresten fordi den personen forelsket seg i noen andre så betyr ikke det nødvendigvis at man ikke kan stole på vedkommende.

_______

 

Gjør meg glad at jeg fant MP3-spilleren min i dag. :wee:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...