Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske sikker! :)

Hva er dette basert på?

 

Mine egne grønne kunnskaper. :)

 

Jeg er ikke sikker på hvilken type ugress dette er, men hadde et par av dem i min avokado-potte.

 

Det kan stemme hva du sier, men jeg har lest, det står at man ikke vet før de er større. for ikke å snakke om at den er meget lik planten den skal se ut som.

 

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:30AoSDA00UgXdM:http://img37.imageshack.us/img37/4406/sdc14229resized.jpg&t=1

 

Vennligst ikke skrem meg sånn!

Lenke til kommentar

Jeg elsker å dyrke ting! Det er utrolig å kunne passe på en plante med vanning og stell, samt se din lille rakker vokse seg stor og fin.

 

Jeg planter aldri blomster, det går mest i frukter, bærbusker, grønnsaker eller trær, slik at jeg kan få noe ut av arbeidet mitt. :)

 

Vell det har seg slik at tobakken min har jeg ikke vært sikker på om kom til å spire i det hele tatt.

 

Jorden var kjøpt ny, om det betyr noe.

 

Jeg vil også si at dette har vært drømmen min i mange måneder, når jeg først fant ut det var lovlig var iveren min ekstrem, jeg har nå 500 frø liggende, omtrent 40-80 plantet. De har lugget i jorden for rundt 8 dager, så dette skulle være spiretiden deres.

 

Bortsett fra det, har jeg aldri plantet noe før, men har en drøm om en gang å få en grønn tommel.

Lenke til kommentar

Jeg elsker å dyrke ting! Det er utrolig å kunne passe på en plante med vanning og stell, samt se din lille rakker vokse seg stor og fin.

 

Dendofil eller :ph34r: ?

 

You sneaky little bastard! Jeg kan ikke noe for at alt jeg må være seksuell for deg. harhar.gif

 

:whistle:

 

Jelly beans med smak av Dr Pepper gjer meg glad :D

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Oi, oi. :D Forklar litt mer, da! Hva skal du bruke SC-en til? Herlige kalkulasjoner?

 

 

Gogo bruteforcing eller stresstesting, eller så kan du programmere en SSH-tilkobling og voila, den er til låns for alle. :D

 

Husk å send SSH-login på PM!

Skal vel se hvordan Crysis er på ultra high, endelig.

 

Så skal jeg vel ikke få tatt noen kalkulasjoner av stabilitet til RNG-s (Randon Number Generators).

 

Eneste som er litt surt er at jeg bare får sendt program i kø som den skal kalkulere, så da må jeg likevel vente. Tror det er rundt 500 kjerner jeg som gjest har til disposisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...