Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generell folkeskikk kalles det. Altfor få som gjør det dessverre, men jeg prøver iallefall.

 

Ot, dette både irriterer og er hyggelig, men når jeg bruker 25 minutter på en prøve får jeg ekstra fri. Men liksom, når du må vente i 2 timer før du kan bruke hjelpemidler så blir jeg litt irritert. Del 1 på matteprøven var unnagjort på 15 minutter, så måtte jeg vente 2 timer, og da prøvde jeg meg på del 2, men fikk ikke kontrollert svarene. Ble allikevel ferdig på 5 minutter, og brukte 5 minutter på å kontrollere. Seriøst, det er ekstremt unødvendig! Menmen, det er hyggelig å se de sjokkerte ansiktene til de i klassen som sliter :D

Lenke til kommentar
At jeg endelig har en normal, stabil døgnrytme.

Og brått kommer Juleferien og rister den i stykker igjen.

Det vil jeg ikke tillate. Dessuten, det er nå når jeg har juleferie at jeg har hatt muligheten til å døgne flere ganger slik at det har ordnet seg. Da jeg studerte ville det vært komplett umulig.

Lenke til kommentar

Å, fy faen, jeg gleder meg til fredag og hvor mye jeg vil huske av den kvelden.

 

Generell folkeskikk kalles det. Altfor få som gjør det dessverre, men jeg prøver iallefall.

 

Ot, dette både irriterer og er hyggelig, men når jeg bruker 25 minutter på en prøve får jeg ekstra fri. Men liksom, når du må vente i 2 timer før du kan bruke hjelpemidler så blir jeg litt irritert. Del 1 på matteprøven var unnagjort på 15 minutter, så måtte jeg vente 2 timer, og da prøvde jeg meg på del 2, men fikk ikke kontrollert svarene. Ble allikevel ferdig på 5 minutter, og brukte 5 minutter på å kontrollere. Seriøst, det er ekstremt unødvendig! Menmen, det er hyggelig å se de sjokkerte ansiktene til de i klassen som sliter :D

 

Det slår vel kraftig ut på karakteren? Jeg gikk en time før tiden. Jeg fikk 5-, men da jeg så over prøva, så jeg at jeg kunne gjort det bedre hvis jeg hadde orket å bruke litt mer tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...