Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har pakkekalender, og er 18 år

Muttern mekker fortsatt gavekalender for meg og jeg er 21 og hakke bodd hos hu på tre år. Det er hyggelig, men jeg har prøvd å få hu til å slutte de siste åra. Det har egentlig gått opp for meg at hu mekker kalenderen like mye for seg selv som for meg.

 

edit:

At jeg ble kysset for første gang på ett år. Det trengtes.

Gratzzz

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Da jeg og kjæresten var på vei hjem fra butikken i går, så vi ei jente som lå på trappa og jamret og skrek.

Jeg og kjæresten gikk akuratt forbi, så vi løp bort til henne og prøvde å finne ut hva som var galt. En annen person hadde hørt et høyt smell og noe jamring, så han var der allerede.

 

Jenta var 20 år, utlending, så det var vanskelig å kommunisere.

Mora hennes kunne ikke noe norsk, og var helt fortvilet og skrek i vei på et språk ingen forstod. Og det var bare de som var hjemme.

 

Vi ringte ambulanse, og fikk henne inn i gangen så hun ikke lå der i kulda.

Det er en vanskelig avgjørelse, flytte på henne eller la henne fryse?

Uansett.

 

Ambulansen var treg, så vi prøvde å finne ut hva som hadde skjedd, og vi kom fram til at jenta hadde falt ned fra verandaen i tredje etasje. Hun hadde svært vondt i ryggen, og det ene beinet. Sannsynligvis hadde hun brukket ryggen fra den høyden der. (Tror ikke vi hadde flytta på henne om vi hadde fått vite det først)

Kjæresten min holdt i henne og prøvde å berolige henne.

 

Men uansett, hun jamra og skrek helt til ambulansen kom, så kunne vi overlate det til dem.

 

Er så sinnsykt glad for at vi gikk forbi akuratt da, og at han andre fyren var der.

Lite trolig at de hadde klart å ringt til ambulanse selv, jenta var for skadd og i for store smerter til å forklare noe som helst, og mora kunne nesten ikke norsk i det hele tatt, og var for fortvila til å foreta seg noe.

 

Ulykken, situasjonen og tilstanden jenta sikkert er i nå gjør meg ikke glad, men at det sannsynligvis vil gå bra med henne gjør meg glad.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Politiet som passer på folk på byen :)

 

Kunne blitt masseslagsmål i går, men det blei det ikke, takket være politiet :D

Morsomt nok husker jeg en gang det var masseslagsmål rett utenfor politistasjonen her i byen. Imens slagsmålet var igang var det folk i fengselscellene som sendte morsekoder med lommelykter over gata. Artig kveld. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...