Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Planlagt en fjelltur til helgen på en fjelltopp som jeg har lenge hatt lyst til å nå, gleder meg vilt :D

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Natalie93,helt enig. Skulle stå opp tidlig for å gjøre nettopp det i dag. Tror ikke øynene mine hadde fått det med seg helt...

Skrevet

Jobbuniformen gir meg den diggeste navleloen noensinne. I morgen skal jeg feire det med å kjøre meg en liten tur før jeg klipper plenen og griller et par burgere. Så skal jeg spille litt med dama. Livet ass! <3

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kjørt til Sandefjord i dag, møtt min "andre familie." Hentet kjæresten på flyplassen. Vært med og sett på forberedelsene til Reteospillmessen i morra. Så mye gull. Snart avslapping og vin, så er det klart for en heidundrendes helg. Mmmh.

Skrevet

Med så mange mørke dager denne perioden (psykisk altså, ikke værmessig), så er det godt å komme over små ting som gleder iblant. Har hørt en del om Splatoon, men aldri satt meg inn i spillet. Kom over denne sangen i dag morges og den hjalp å starte dagen med et smil. :) Syns den er veldig bra laget, kul melodi og tekst med mening. Nesten så jeg får lyst til å stikke ut, kjøpe (spray)maling og tegne noen "kunster" selv. :p

https://www.youtube.com/watch?v=Rmea5ET_n9g

Btw, så har The Living Tombstone andre bra spill-sanger også. Verdt å sjekke ut.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Var noen som skremte Sotrapedoen , utga seg for å være politi , ho ho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...