Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Å komme hjem å se hvor glade hundene blir for å se meg etter noen dager borte. Det gjør meg glad!

Det gjør meg trist å tenkte på at grunnen til at de blir så glade kanskje er at hver gang du drar tror de at du aldri kommer tilbake. :p

Hehe, mulig det - men tror at de venner seg til at man er borte litt når det skjer ca en gang i måneden! Men hvem vet? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Å komme hjem å se hvor glade hundene blir for å se meg etter noen dager borte. Det gjør meg glad!

Det gjør meg trist å tenkte på at grunnen til at de blir så glade kanskje er at hver gang du drar tror de at  du aldri kommer tilbake. :p

 

Hvorfor skulle dem tro det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ikke så veldig hyggelig, men det gjør meg glad: Når brukere her inne svarer på noe kanskje litt kleint, bruker en annen bruker de har laget og signerer på automatikk med den vanlige brukeren :D

Er det noen som faktisk gjør det? Det er jo ikke lov å ha 2 brukere

Lenke til kommentar

 

Ikke så veldig hyggelig, men det gjør meg glad: Når brukere her inne svarer på noe kanskje litt kleint, bruker en annen bruker de har laget og signerer på automatikk med den vanlige brukeren :D

Er det noen som faktisk gjør det? Det er jo ikke lov å ha 2 brukere

Sikkert mange som gjør det. Syns ikke det er så galt egentlig. Enkelte temaer eller diskusjoner kan være litt ekkel eller at man har meninger som er litt annerledes enn resten - og kanskje man ikke vil at alle skal vite det.

 

Men ja, har sett det i en gang i dag. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...