Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Har det noe å si da? Du kan jo bare kjøpe en laptop med Windows 8, slette hele skiten og installere Linux på den.  :mrgreen:

 

 

Hva skulle vitsen med det være? Er jo bare et halvt år til eller noe sånt så får du med win 10. Linux blir aldri helt det samme, vil ikke ha det fast :)

 

Fram til da kan jeg forsette å bruke den 9 år gamle Dellen min med linux. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

 

Ikke så veldig hyggelig, men det gjør meg glad: Når brukere her inne svarer på noe kanskje litt kleint, bruker en annen bruker de har laget og signerer på automatikk med den vanlige brukeren :D

Er det noen som faktisk gjør det? Det er jo ikke lov å ha 2 brukere

Sikkert mange som gjør det. Syns ikke det er så galt egentlig. Enkelte temaer eller diskusjoner kan være litt ekkel eller at man har meninger som er litt annerledes enn resten - og kanskje man ikke vil at alle skal vite det.

 

Men ja, har sett det i en gang i dag. 

 

Håper du rapporterte det :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

 

 

 

 

Ikke så veldig hyggelig, men det gjør meg glad: Når brukere her inne svarer på noe kanskje litt kleint, bruker en annen bruker de har laget og signerer på automatikk med den vanlige brukeren :D

Er det noen som faktisk gjør det? Det er jo ikke lov å ha 2 brukere
Sikkert mange som gjør det. Syns ikke det er så galt egentlig. Enkelte temaer eller diskusjoner kan være litt ekkel eller at man har meninger som er litt annerledes enn resten - og kanskje man ikke vil at alle skal vite det.

 

Men ja, har sett det i en gang i dag.

Håper du rapporterte det :)

Faktumet at det fremdeles er flertall av mennesker som ikke er regelryttere gjør meg virkelig glad.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Faktumet at det fremdeles er flertall av mennesker som ikke er regelryttere gjør meg virkelig glad.

 Enig der :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

.

Vet ikke hva du ville fram til med siste post?

Haha ble et rot med den siteringen :p Når jeg kommer hjem til pc så skal jeg fikse sitatet :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Å bare få være i fred med bøkene mine, høre på musikk og bare lese. Plukke opp en bok, lese den ut, plukke opp en ny bok, lese den ut. Ikke ha noe annet som skal gjøres, eller føle at jeg går glipp av noe. Ingen spillavhengighet. Bare bøkene - og musikken. Veldig greit å lese 7 - 8 bøker på to uker også. Føler jeg nærmer meg min storhetstid som student, hvor jeg skippa skolen for å ligge hjemme i senga og lese dagen lang, og leste fem bøker i løpet av én dag. Våkne klokka 8, plukke opp en bok fra nattbordet, fortsette med det utover dagen, og klokke inn etter bok nummer fem 14 - 15 timer senere. Ikke spise, ikke sitte foran PC-en, ikke tukle med mobilen, ikke bevege seg fra sofaen i det hele tatt. Ikke merke hvor jævlig ukomfortabelt det er å ligge på en liten sovesofa på en liten hybel i Nord-Trøndelag. Ikke bli forstyrret av kroppslige funksjoner og slikt. Bare lese - og leve livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig der, Smurf. Bortsett fra at jeg ikke leser mer enn 4 timer i strekk. Etter det begynner jeg å få vondt i hodet (og øynene). Jeg misunner ei dame som bor ved siden av kirken, som har en stor "sofa" i hagen - det er et hagemøbel, men minner om en sofa -, og der satt hun og leste i solsteiken her om dagen. Jeg tenkte for meg selv: det er livet. :p

 

Har bestilt ny bok som jeg begynte på for lenge siden, men siden mistet og har hatt lyst å lese lenge. Kanskje jeg kan skaffe en sånn hagesofa og plassere på terrassen. Omringet av myggnett. :p Og sitte ute og lese i noen timer. Det hadde vært herlig. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...