Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres sikkert veldig trivielt ut, men LED lyspæra som jeg kjøpte til arbeidslampa mi i dag fikk meg i godt humør. Gir merkbart mer lys enn den 15W sparepæra jeg hadde i fra før, med mer behagelig lys farge. Har jo faktisk litt betydning, det er jo viktig med godt arbeidslys. :)

• Liker 1
Skrevet

Var på Europris og så etter høyttalerkabler når jeg kom over disse LED pærene. Oppgitt lysstyrke er 1050 lumen, vet ikke hvor realistisk tall det er, men det er definitivt god lysstyrke.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det tror jeg har vært tilstede i en lengre periode. Faktisk flere år.

Det er jeg rimelig sikker på at det ikke har vært. Og nå får jeg faktisk "redigert av" igjen i testforumet. Enten er det slått av igjen, eller så var det en glipp, eller så er den satt per forum.
Skrevet

Det ser ut som at de har skrudd på grace period på forumet så man kan rette opp stavefeil uten å få "redigert av" nederst i innlegget.

Nei.

Det tror jeg har vært tilstede i en lengre periode. Faktisk flere år.

Nei.

Var kanskje sammenslåing av innlegg jeg tenkte på.

Det er fjernet.
Skrevet

Det ser ut som at de har skrudd på grace period på forumet så man kan rette opp stavefeil uten å få "redigert av" nederst i innlegget.

Nei.

Det skjedde flere ganger at jeg redigerte uten at meldingen om redigert kom nederst, det er jeg helt sikker på.
Skrevet

Da har du sikkert redigert innlegget innen 1 min etter innlegget var publisert. Har også klart å redigere innlegg fort nok før uten å få den notisen.

In other news, så er jeg faktisk i godt humør i dag. :) Kollegan er borte på møte, hatt en hyggelig prat med sjefen om nåværende situasjon og flytting til nye lokaler, og ingen stor stress med arbeidsoppgaver i dag.

Skulle ønske slike dager kunne komme oftere.

Gjest Bruker-182691
Skrevet

Er skikkelig happy over å ha fått skaffet meg 10 billetter til Tomorrowland 2015! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...