Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som gjør meg lykkelig er antidepresiva jeg tar. Og at jeg aldrig blir fyllesyk. Og at jeg er i god form selv om jeg er noe overvektig, At jeg har tak over hodet og mat å spise, det er mer en det mesteparten av mennesker på kloden har.

 

Den ultimate lykken blir om jeg klarer å "Babe Ruth"e hele livet og fremdeles være i god form :D

Misbruker kroppen beinhart til tider, målet er å bevise at det er mulig sålenge man tar forbehold!

Lenke til kommentar

Det er en barne-greie som startet på 4chan med bilder av små pusekatter som sier forskjellig.. Oh- my dont be so serious, etc. Hvorfor han har stjålet og klippet inn et bilde av Mitt Romney aner jeg ikke. Kanskje hans måte å si at han holder med venstresiden? Eller kanskje Mitt like gjerne kunne vært en pusekatt?

 

Dette driver andre å kopierer, omtrent like morsomt som om en flokk jenter hele tiden skulle synge barnesanger inn i hodet til deg.. eller julesanger året rundt.

 

Slitsomt ikke sant? Samme som også gjelder enkelte "venner" på facebook som kopierer og limer inn små dikt av gode råd om alt og kjøss meg bak kjærlighet.

Wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...