Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte greier. Nå gjenstår en lignende dom for redusert fartsgrense pga. anleggsvirksomhet. Altså når idiotene har "glemt" å fjerne 50-skiltene etter endt arbeidsdag.

Indeed. Dette mistet jeg lappen på i 5mnd og 10.000 i bot. På en søndag kveld med null veiarbeid.

 

Norge. :thumbs:

Jeg ble bare deprimert av å lese dette. Etter en slik voldtekt må du jo ha store traumer. Føler med deg.

Lenke til kommentar

Hadde en fæl rustflekk på bilen, så jeg fikk en fyr til å fikse det for meg. Leverte bilen 2-3 uker før 18-års dagen min (6. november) for å være sikker på å få den tilbake før jeg fikk lappen.

Dette tok da mye lenger tid enn forventet, så jeg fikk ikke bilen tilbake før i dag.

 

Men det som er hyggelig, er at jeg strøyk på oppkjøringa en gang, men klarte det i dag :D

Herlig følelse å klare lappen, og høre at jeg kan hente bilen samme dag. Så dette er vel en av de beste dagene jeg har hatt på utrolig lenge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I kalde Norge synes jeg det er hyggelig bare man får et "hei" og et smil eks. man f.eks handler. Ofte det sitter umotiverte sjeler bak kassa som knappt gidder se opp.

 

Positive mennesker. Smitter over. Altfor få av dem, desverre.

 

Folk som viser medmenneskelighet. Ofte er det de små tingene. Som personen foran i køen med en gedigen handlevogn slipper deg foran når man selv har kun et par småting. Det er faktisk ikke så vanlig, nok av sure og bastante elefanter som stamper i gulvet og tviholder på at dem var først i køen.

 

Folk som faktisk ser ut til å verdsette at man er høflig og sier takk. Alt fra den man slipper forbi i køen til den man holder døren oppe for. Skal inrømme at jeg ofte har vært fristet til å bare slenge døren igjen foran trynet på enklelte..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...