Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Altså, når jeg tar ut smykket lukker jo hullet seg litt, så jeg tror nå jeg ville heller latt være å kjøre alt mulig dritt i gjennom det. Infeksjonsfare nam nam.

Takker for gode ord, Coa. Det er som du sier en smakssak, men smak er som personlighet - dynamisk. For nå er jeg veldig fornøyd med hvordan det ser ut. :)

Lenke til kommentar

Nå håper jeg ikke at jeg driter meg fullstendig ut, men utvider du overleppa, Milanjo?

Neida, du har i utgangspunktet rett. Jeg utvider ikke lenger, har jo ikke tenkt å se ut som et nebbdyr eller noe. Syns bare det er stilig med litt størrelse på smykket, det jeg har er da 5mm. Har foreløpig ingen planer om å utvide mer. Kanskje jeg går opp til 8mm en fin dag, men det er bare med tanken per i dag. :)

Du som er en så pen mann burde ikke ødelegge ansiktet ditt på den måten, Miljano. Men nå har vel vi ulike smakspreferanser. On the bright side, du kan puste med munn og nese lukket dersom piercingen er ute.

 

og hvis han skal svømme så fyller munnen seg med vann :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, når jeg tar ut smykket lukker jo hullet seg litt, så jeg tror nå jeg ville heller latt være å kjøre alt mulig dritt i gjennom det. Infeksjonsfare nam nam.

Takker for gode ord, Coa. Det er som du sier en smakssak, men smak er som personlighet - dynamisk. For nå er jeg veldig fornøyd med hvordan det ser ut. :)

 

Jag tycker det ser underligt ut, faktiskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...