Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Attention to details! Du fremstår så umoden ved overdreven bruk av smileys. Garantert noe jenter plukker opp.

Nettopp. Prøv heller å virke moden, ikke 20 smileys i en melding, men kanskje en på slutten. Kun for å vise "stemningen" hos deg. Skriver du ingen smileys blir det følelsesløst. Skriver du for mange tar hun det for gitt.

Lenke til kommentar

Attention to details! Du fremstår så umoden ved overdreven bruk av smileys. Garantert noe jenter plukker opp.

Jaok, Har bare fått vite at jenter liker sånt.. FORDI.. De får inntrykk av at du er fornøyd (Noe gjerne disse ^^ tegna betyr) Som kan være til din fordel?

 

Hvordan ville du skrivd/prøvd og hooke opp en jente via datingside?

Lenke til kommentar

Attention to details! Du fremstår så umoden ved overdreven bruk av smileys. Garantert noe jenter plukker opp.

Jaok, Har bare fått vite at jenter liker sånt.. FORDI.. De får inntrykk av at du er fornøyd (Noe gjerne disse ^^ tegna betyr) Som kan være til din fordel?

 

Hvordan ville du skrivd/prøvd og hooke opp en jente via datingside?

 

Se hva hun har skrevet om seg selv, plukk ut de interessante "ordene" og gjør det om til noe spennende. Bruk det som en samtalestarter. Ta kaffe for eksempel, bare ikke OVERDRIV med ordene som du har vist oss (JA BEVIST SKREVET)

 

prøv å tenk annerledes enn hva resten ville ha gjort!

slikt: "Pent smil/øyner/ansikt du har". osv, og du vil være en av de mange andre 100 meldingene hun får

 

OG HUSK! IKKE BRIEF på profilen din eller om deg selv. Hvis ikke jeg tar helt feil, så er du en person som liker å skryte? Synes jeg leste noe om at du skrev "Jeg har en feet bil, tjener fett.. hvorfor liker hun meg ikke?" (når du var sammen med hun som var i amerika)

 

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et eksempel jeg fantpå første melding:

 

Hei, jeg ser etter ei jente som er godt over snittet - smart. Kunne du tenke deg å ta en IQ-test (5 min) slik at jeg får sjekket om du er i min målgruppe?

 

Eller:

 

Hvis jeg legger meg med benene over stolryggen i - sofaen og løfter kroppen oppetter putene så klarer jeg å sprute sæd i munnen på meg selv. Imponert?

 

Dette er jeg veldig skeptisk til. I første meldingen høres du veldig selvgod ut selv om du skulle mene det humoristisk. Ikke attraktivt. I andre melding høres du ut som en maniac. Selv om meldingene er cocky og skiller seg ut skal man være veldig forsiktig med dette i tekstform. Skriftlig og verbal kommunikasjon fungerer ikke likt.

 

Jeg har prøvd diverse slike tøffe, kvalifiserende meldinger med elendig resultat. Dette gjelder jenter fra alderen 22 og oppover. Jeg er ingen ekspert på nettsjekking, men det som viser seg å funke best er å kommentere noe i profilteksten hennes på en humoristisk men ufarlig måte og få i gang en tullesamtale før man drar det over til det litt mer seriøse plan etter hvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et eksempel jeg fantpå første melding:

 

Hei, jeg ser etter ei jente som er godt over snittet - smart. Kunne du tenke deg å ta en IQ-test (5 min) slik at jeg får sjekket om du er i min målgruppe?

 

Eller:

 

Hvis jeg legger meg med benene over stolryggen i - sofaen og løfter kroppen oppetter putene så klarer jeg å sprute sæd i munnen på meg selv. Imponert?

 

Dette er jeg veldig skeptisk til. I første meldingen høres du veldig selvgod ut selv om du skulle mene det humoristisk. Ikke attraktivt. I andre melding høres du ut som en maniac. Selv om meldingene er cocky og skiller seg ut skal man være veldig forsiktig med dette i tekstform. Skriftlig og verbal kommunikasjon fungerer ikke likt.

 

Jeg har prøvd diverse slike tøffe, kvalifiserende meldinger med elendig resultat. Dette gjelder jenter fra alderen 22 og oppover. Jeg er ingen ekspert på nettsjekking, men det som viser seg å funke best er å kommentere noe i profilteksten hennes på en humoristisk men ufarlig måte og få i gang en tullesamtale før man drar det over til det litt mer seriøse plan etter hvert.

Helt enig med det du sier til slutt her, målgruppa mi var 25-35. De to mld var bare noe jeg fant som sagt, spesielt den siste er jo alt for drøy, skulle ikke tatt med den.. poenget er at man må skille seg ut. Og man kan som regel dra strikken mye lenger enn i virkeligheten. Det som funka best for meg var rett og slett å være småfrekk og totalt likegyldig til utfallet av samtalen. Nå ba jeg vedkommende ut til kaffe/spasertur etter 2-3 mld da, lærte tidlig at det ikke er noe poeng å skrive "att og fram" i ukesvis.

Lenke til kommentar

Attention to details! Du fremstår så umoden ved overdreven bruk av smileys. Garantert noe jenter plukker opp.

Jaok, Har bare fått vite at jenter liker sånt.. FORDI.. De får inntrykk av at du er fornøyd (Noe gjerne disse ^^ tegna betyr) Som kan være til din fordel?

 

Hvordan ville du skrivd/prøvd og hooke opp en jente via datingside?

 

Se hva hun har skrevet om seg selv, plukk ut de interessante "ordene" og gjør det om til noe spennende. Bruk det som en samtalestarter. Ta kaffe for eksempel, bare ikke OVERDRIV med ordene som du har vist oss (JA BEVIST SKREVET)

 

prøv å tenk annerledes enn hva resten ville ha gjort!

slikt: "Pent smil/øyner/ansikt du har". osv, og du vil være en av de mange andre 100 meldingene hun får

 

OG HUSK! IKKE BRIEF på profilen din eller om deg selv. Hvis ikke jeg tar helt feil, så er du en person som liker å skryte? Synes jeg leste noe om at du skrev "Jeg har en feet bil, tjener fett.. hvorfor liker hun meg ikke?" (når du var sammen med hun som var i amerika)

 

;)

Jeg vet ikke om jeg briefet, Har fortalt om det ja.. Dette var bare for at en sånn jente ville liksom vært glad for å ha en som meg som er "litt over toppen" ? Fordi jeg har jobba meg te det, Har en del kule ting og ikke minst er glad i henne. Men så dro hun på tur til USA, Kom tilbake og det var slutt? Makes sense.. No? Hun hadde ikke noe grunn engang, Da blir jeg bare sånn wtf? Alle vennene mine tenkte lix "For en dum kjerring! Dette er jo hennes tap, Han har jo fin utdanning, Bra bil, Hus osv, Har ikke gjort noe annet enn å være glad i henne, Mister henne? Uten grunn!?" Hvis du skjønner :)

 

Drit i tinga, Jeg vil ha en jente og være glad i, Ett godt forhold der kjærligheten virkelig er tilstede fra begges sider :blush: Men den jenta er en dead-case. Er egentlig glad hun gjorde det slutt, For sånn som nå kan jeg komme meg videre og finne noe bedre, Og det gjør jeg gjerne over nett, Selvom jeg til tider er ute på byen og snakker med jenter. Føler jeg jentene på byen er litt for "Gira" Men kanskje ikke så rart, Er jo på party for å rocke litt.. Men aller beste utifra en erfaring av god venn av fattern er:

 

"Plutselig en dag en venninne av bestekompisen din står der og hun kjenner du ikke, Da kan det skje underverker ;)"

Lenke til kommentar

Attention to details! Du fremstår så umoden ved overdreven bruk av smileys. Garantert noe jenter plukker opp.

Dette varierer veldig fra dame til dame har jeg inntrykk av.

 

Noen av de jeg har holdt på med bruker veldig mye smileys selv, og hvis jeg ikke bruker det i en melding (og gjerne skriver slik … Som dette … Med mange uferdige setninger … I tillegg … Som jeg gjør hele tiden av uvane) spør de gjerne: "Er du sur?". Andre bruker aldri smileys, og da legger jeg kanskje til en ;) til slutt i meldingen eller drøyer det helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...