Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt frustrerende at det ikke funker enda man gjør alle de tipsa nettsiden anbefaler.

 

Utseendemessig blir jeg fortalt av mange venninner og ukjente på byen at jeg er både søt og pen, De kjærestene jeg har hatt syns også det, Og de er fine jenter! Så tviler på at det er "det" som ligger i at jeg ikke er pen nok..

 

Har kanskje ikke strekt meg langt nok i meldingene..

Alt jeg har orket er

 

"Hei hva skjer?" Dette er jo bare å hive i søpla..

 

Nå har jeg prøvd med 3 stykker utifra bildene/infoen dems

 

"Jøss! Sterk jo ;D mye løfter du i benken tro.."

 

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du begynner å snakke til dem om hvor mye de tar i benk må de jo tro du er en dønn uinteressant boler. Prøv noe som ikke er så macho alfamale som det. Noe litt mer... sofistikert.

"Sterk jo :D klarer å bære vannet selv ;)"

 

Fordi det var ett morsomt bilde på albumet hennes om at hun bærte to store dunker med vann :p

 

"Mye løfter du i benkpress då? ;) Siden du trener styrke lix x)"

 

Fordi det står på profilen hennes at hun driver med fitness trening på spenst, Samme som meg ;)

 

"Dæven gikk det bra og hoppe i fallskjerm eller? :O"

 

Fordi det var ett bilde av henne i luften da hun hoppet utafor ett fly ;)

 

Altså dette vil jeg ha tilsendt eller lignende stil kan du si, Enn "Halla, Skjer a?" xD

 

edit: Btw så får vi bare vente å se hva de svarer ;)

Endret av Plizket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den første var bare rar. Vet ikke helt hva jeg skal si. Men du kan jo være heldig med den. Kanskje jenten synes du er søt.

 

Den siste er helt ok den også, om ikke mer.

 

Den andre... Tja, hva skal jeg si. En jente vil most likely lese den som "jeg lurer på hvor mye du løfter i benkpress, fordi boling og steroider er livet mitt og derfor min eneste interesse" og de vil tro at favorittmatretten din er smoothie med protein, kreatin og steroider. Smileyen på slutten er mongo. Konstruktiv kritikk: ikke bruk x)

 

Men ja, det er bedre enn å bare spørre "halla, skjer?"

 

Edit: siden dere begge trener, og jeg regner med du sjekker opp folk i samme by. Du kan jo f. eks. spørre om hun vet om noen bra steder å jogge eller lignende, eller har tips til hvilke timer som er bra på spenst. Så blir det litt mindre bolete, men likevel går på en felles interesse.

Endret av b0nn3
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trur vi må tenke over at mange av oss sikkert prøver oss på ein type jente som er vidt forskjellig i frå Plizket.

 

Typen eg liker. Pleier ikkje å vere fan av verken smilefjes eller uttrykk som dæven og lix (Ikkje blir dei imponert om du har dyr bil heller). Men det fins jo heilt sikkert jenter som liker det. So ein må nok berre tilpasse seg litt etter kva type jenter ein prøver seg på :)

Lenke til kommentar

Hva bruker folket her som isbrytere? Regner med det er diskutert her en million ganger, men vanskelig å finne noe. Om jeg ikke får en god start med en jente så krøller det seg helt for meg og det ender opp med kjipe samtaler om hva man studerer, hvorfor, hvor man bor osv. Sliter med å finne kreative og morsomme samtaleemner/isbrytere som ikke ender opp i ingenting. Har jeg først fått en god start er det ikke noe problem å fortsette. Noen tips?

 

Postet av anonym: 42271ed43e3d8be7bafa40e80ca4af5c

Lenke til kommentar

Hva bruker folket her som isbrytere? Regner med det er diskutert her en million ganger, men vanskelig å finne noe. Om jeg ikke får en god start med en jente så krøller det seg helt for meg og det ender opp med kjipe samtaler om hva man studerer, hvorfor, hvor man bor osv. Sliter med å finne kreative og morsomme samtaleemner/isbrytere som ikke ender opp i ingenting. Har jeg først fått en god start er det ikke noe problem å fortsette. Noen tips?

 

Postet av anonym: 42271ed43e3d8be7bafa40e80ca4af5c

 

"Hei, har du/har du hatt en fin kveld?" Ikke særlig original, men den har bare som oppgave å bryte isen og det duger den helt fint til. Jeg har prøvd en del "kreative og originale" isbrytere, men de endte som regel bare opp med å være teite og skape klein stemning.

Dessuten, en "god start" avhenger like mye av hva du selv (ikke) tenker, gjør og føler som hva du sier. For å dra en av de mer forslitte frasene i sjekkemiljøet; det er ikke hva du sier, men hvordan du sier det. Dessuten er følelser smittsomme, så hvis du føler de riktige tingene er sjansen stor for at det etter hvert vil smitte over på jenta også.

 

Ellers er aktiv lytting, dvs høre etter hva hun sier, gripe tak i det og enten assosiere med egne opplevelser, få henne til å utbrodere mer eller spørre hva hun syns om X eller Y en veldig god samtaleteknikk.

Hvorfor folk gjør/studerer det de gjør er også en god måte å bli kjent med de på, og du kan fort få henne til å investere mye i samtalen ved å la henne snakke om det hun liker og skyte inn spørsmål og kommentarer når det passer seg.

Lenke til kommentar

Ble bitchslappa fire ganger på dansegulvet. Av samme jente.

Hot crazy asian chick.

 

Hun slo ikke noe hardt, men jeg aner ikke hvorfor hun gjorde det...

Hadde jo klina med henne og alt, og hun var veldig veldig på meg.

Etter hun slo meg andre og tredje gang dytte jeg henne vekk og rakk finger til henne. Men da kom hun tilbake.

Sa klart i fra om at hun ikke skulle slå igjen, men ditcha henne da hun gjorde det en fuckings gang til!

 

Voldelig abusive bitch... Hun var visstnok 30 år også, lol wut. Så ut som hun var 18.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Noen tips:

 

"Hei!"

 

"Hei! Hva heter du?"

 

"Hei! Jeg heter XXX, Hva heter du?"

 

"Hei! Deg må jeg hilse på!"

 

"Hei! Jeg syntes du var søt og måtte bare hilse på deg!"

 

"Hei!"

 

Kjempegode åpnere ifølge læreboka, elendig i praksis.

 

Da gjør du det feil. Har selv hatt stor suksess i kveld der jeg bare sier noen av disse variantene.

 

Og hvilken lærebok er det du tenker på? Jeg tenker bare slik: Hvis noen skal hilse på meg vil jeg de skal si Hei, så gjør jeg det med andre. Men hvis du ikke kommer inn med et smell så gidder de ikke høre på hva du har å si for da viser du null intensjon.

 

Ble bitchslappa fire ganger på dansegulvet. Av samme jente.

Hot crazy asian chick.

 

Hun slo ikke noe hardt, men jeg aner ikke hvorfor hun gjorde det...

Hadde jo klina med henne og alt, og hun var veldig veldig på meg.

Etter hun slo meg andre og tredje gang dytte jeg henne vekk og rakk finger til henne. Men da kom hun tilbake.

Sa klart i fra om at hun ikke skulle slå igjen, men ditcha henne da hun gjorde det en fuckings gang til!

 

Voldelig abusive bitch... Hun var visstnok 30 år også, lol wut. Så ut som hun var 18.

 

Hun ville sikkert se hvordan du reagerte på litt crazy oppførsel. Det er ofte jenter gir gutter en liten shittest etter en prat / litt makeouts / whatever. Viktig å bare keep it cool.

 

Hvis du ikke fikk vondt hvorfor ditchet du henne? Det er en utrolig seksuell handling hvis hun var på deg / gjorde det med et positivt kroppsspråk. Du kunne nailet henne lett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...