Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Har vært singel en stund nå, og kjenner jeg trenger fysisk kontakt med jenter igjen.

Er tre jenter som jeg ditcha i løpet av det siste året, fordi jeg var i forhold.

Så vidt jeg vet er de alle interessert enda... Hva skjer om jeg tar opp kontakten med alle tre og får litt mangfold av jenter?

Burde gi meg et "abundance mindset" som hjelper meg videre... Eller?

 

Har tatt opp kontakten med ei nå hvertfall, får se hva jeg gjør med de andre. :w00t:

 

Postet av anonym: 1074ad677809272d7538c27f70016292

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært singel en stund nå, og kjenner jeg trenger fysisk kontakt med jenter igjen.

Er tre jenter som jeg ditcha i løpet av det siste året, fordi jeg var i forhold.

Så vidt jeg vet er de alle interessert enda... Hva skjer om jeg tar opp kontakten med alle tre og får litt mangfold av jenter?

Burde gi meg et "abundance mindset" som hjelper meg videre... Eller?

 

Har tatt opp kontakten med ei nå hvertfall, får se hva jeg gjør med de andre. :w00t:

 

Postet av anonym: 1074ad677809272d7538c27f70016292

 

Hadde "spart" de andre til en senere anledning. Ja, er litt kult der og da kanskje og holde på med flere samtidig, men jeg synes det bare blir et jævla stress og tidssluk. Selvfølgelig med mindre man kun er FF og ikke tilbringer noe annet tid sammen enn i senga. Da blir saken litt anderledes.

Lenke til kommentar

Dama sier hun ikke ser noe fremtid i forholdet vårt. What to do? Jeg er 22, hun er 26. Trenger virkelig noen råd.

 

Kan lese litt av historien ovenfor her...

Hvis dere kommer til det punktet hvor man slår opp, så la HENNE slå opp... For da er det lettere for deg å kunne få henne tilbake enn hvis du hadde slått opp med henne og deretter prøvd å fått henne tilbake

Nøyaktig mottsatt av hva som vanligvis er tilfellet. Slår damer opp er det som regel veloverveide avgjøresler og det er nesten umulig å få dem tilbake igjen. Og gjør man det går det ikke lang tid før de slår opp igjen. Følelsene er vekke.

 

Hvis en mann slår opp er det mannen som har "makten". Hun lurer på hvorfor og har fortsatt føleser for fyren. Det går mer inn på henne enn om hun skulle slå opp og er ikke ferdig med følelsene sine. Derfor er det enklere å få en dame tilbake hvis du slår opp enn omvendt.

 

Men i denne situasjonen har hun kommet langt i avgjørelsen allerede så det spørs om det har noe å si.

Faen, vi slo opp idag tidlig etter at jeg prøvde å snakke med henne om det. Virket som om jo mer jeg prøvde å snakke om det, jo mindre ville hun prøve videre.

Lenke til kommentar

Dama sier hun ikke ser noe fremtid i forholdet vårt. What to do? Jeg er 22, hun er 26. Trenger virkelig noen råd.

 

Kan lese litt av historien ovenfor her...

Hvis dere kommer til det punktet hvor man slår opp, så la HENNE slå opp... For da er det lettere for deg å kunne få henne tilbake enn hvis du hadde slått opp med henne og deretter prøvd å fått henne tilbake

Nøyaktig mottsatt av hva som vanligvis er tilfellet. Slår damer opp er det som regel veloverveide avgjøresler og det er nesten umulig å få dem tilbake igjen. Og gjør man det går det ikke lang tid før de slår opp igjen. Følelsene er vekke.

 

Hvis en mann slår opp er det mannen som har "makten". Hun lurer på hvorfor og har fortsatt føleser for fyren. Det går mer inn på henne enn om hun skulle slå opp og er ikke ferdig med følelsene sine. Derfor er det enklere å få en dame tilbake hvis du slår opp enn omvendt.

 

Men i denne situasjonen har hun kommet langt i avgjørelsen allerede så det spørs om det har noe å si.

Faen, vi slo opp idag tidlig etter at jeg prøvde å snakke med henne om det. Virket som om jo mer jeg prøvde å snakke om det, jo mindre ville hun prøve videre.

Det er ofte slik det er. Presser du på for svar føler damene at de må komme seg fortere ut. De kan ikke lengre vente og se.

 

Dessverre er slike ting langt lettere å forebygge enn å fikse. Når skaden er skjedd er det vanskelig å ro seg tilbake igjen :( Det verste du kan gjøre nå er å være helt på knærne etter henne og bli beta. Hvis at du tar det som en mann og sier greit, da er vi ferdig. Kanskje hun lurer på hvorfor du tar det så lett og vil prøve igjen. Bare husk at det var en grunn til at hun slo opp første gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utestedet dundrer med musikk og stemning, En smilende kar kommer tøffende baddas-aktig inn.

Dæven! Han var pent kledd og for en stil. Han ser seg rundt, Hva ser han etter?

Hva lurer han på? Han går til baren og bestiller seg en øl. Kikker på jentene ved siden av, Smiler og sier forsiktig men bestemt "Hei". Jentene smiler tilbake og den ene venninnen svarer tilbake "Hei" på en søtlig måte. Han er ikke redd for noe, Han går bare videre hvis ikke jentene er verdt hans tid.

Men ideet jentene tror han ikke skal si noe mer spør han "Så dere slosskampen på utsiden?" Jentene svarer "Nei var det akkurat nå?" Han ler og sier at er jo derfor han søker tilflukt her med øllen sin og greier, Tilslutt spøker han med at han bare tullet, Men det er jo alltid en slosskamp på utsiden av dette utestedet uansett. Så hilser han på dem, Sier sitt navn, Dem sier sitt og han har nettop begynt samtale med to jenter.

 

Han lurer på om de gjorde noe kult denne uken. De har bare vært på skolen og gjort lekser. Kjiipt! Sier han som akkurat kom fra ferie i utlandet og hadde shoppet og kost seg med diverse saker. Han tar seg en slurk fra øllen og syns den øllen han har hjemme er 10 ganger bedre. Han ser på den fine klokken sin og lurer på hvorfor ikke de 2 venninnene og ene kompisen hans har kommet enda, Men er glad for at de 2 jentene holder han med selskap. Han mener at den ene ser ut som den slemme mens den andre er den snille. Begge jentene ler litt og dem drikker opp drinken sin. Han sier han har lyst å danse bort litt tid til vennene hans kommer, Skal dere være med?

Eller skal dere bare stå der og se ut som 2 dumme sauer?

 

De slår seg litt løs på dansegulvet og her skapes det intimkontakt. Den ene jenten tar tak rundt halsen på han og ting forandres i luften, Jeg kan se for meg at de to snart om ikke lenge har funnet hverandre. For en kar! Han vet virkelig hvordan å underholde seg uten å føle noe form for anger om noe skulle gå dårlig. Men hvorfor skulle det gå dårlig her? Han sa nettop til jenta at hun hadde så søte øyne at det skulle ikke vært lov. Hun tok tak rundt han av en grunn, Hun liker han, Han kunne derfor si dette uten problem. Han kysset henne og hun responderte like herlig. Det underlige er at fra begynnelsen av la han "an" på den andre veninnen som han ikke valgte å danse med.

Ble den andre venninnen sjalu og derfor følte seg heldig når først hun fikk han?

Isåfall er det noe denne gutten visste og kjente på utifra situasjonen han følte det.

 

Denne karen vet hva han driver med, Han har en faktor som gjør at han er morsom å være med. Hvis folk ikke liker han tenker han, Deres tap og går videre. Han er alltid blid selvom han til tider er seriøs pga. han er iferd med å spøke. Han har en slags høyere verdi.. Litt mystisk egentlig, Hvem er denne karen? Han er iallefall en jeg ville like å kjenne. Han er velkledd og har alltid ett eller annet morsomt og si. Ideet han gikk imellom her kunne jeg se det i øynene hans. Han får jenter og de som ikke får han er svært uheldige for dette er en morsom kar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg var litt douche i helga.

 

Var ei som jeg begynte å kline med på et utested, men så ville jeg ta meg en tur utenfor.

Hun fulgte etter, men hun hadde en drink så hun ble stoppa av vakta. Jeg snudde, gikk dit og satte drinken hennes en random plass, og vi klina litt mer.

Men så sa jeg at "nå skal jeg ut!", og hun svarte "men det er så kaldt ute" og jeg bare, "ok, vi møtes inne etterpå".

Så gikk jeg ut og gjorde et eller annet random som jeg ikke husker.

Når jeg kom inn så tenkte jeg ikke på henne i det hele tatt, glemte henne helt og enset ikke at hun eksisterte, og approacha alt og alle.

 

Jeg føler meg litt douche nå, men vi hadde jo vært med hverandre i bare 5-10 minutter da.

Har aldri gjort sånn før. Skylder på alkoholen. FOR NOW.

 

Men, jeg tror jeg var litt drittsekk.

 

Postet av anonym: 1074ad677809272d7538c27f70016292

Lenke til kommentar

HUff, mener ikke å missbruk anonym posting her, men må bare fort kommentere at den historien der i bold var litt klein.

 

Over til min egen post da. Begynte å bli veldig sent på utested og det nærmet seg stengetid, en halvveis flodhest hadde vist interesse for meg, og jeg vurderte sterkt å kjøre på. Så, ut av ingensteds, spør ei utrolig pen og søt jente om jeg vil sette meg ned med henne. Jeg ble litt satt ut først, for hele greia var så random. Jeg svarte bare "Ok". Vi begynte å prate og klikket veldig bra. Når hun først har vist interesse så er det jo ikke noe skummelt å kjøre på med alt. Hun spurte etter nummeret mitt nesten med gang, sånn 5 minutter ut i samtalen. Jeg fikk også hennes. Dessverre kom den ene venninna hennes bort til oss hele tiden og skulle dra ho med, "jenta mi" ville heller sitte med meg og avviste venninna si flere ganger. Jeg ble selv lettere irritert å skjønte ikke hvorfor venninna var så kjip. Til slutt fikk ho dratt ho med da og vi ble enig om å adde hverandre på face osv. Egentlig var hensikten med denne posten og spør om hvordan man bedre takler venninner, MEN når jeg sjekket facen dagen etterpå ble jeg litt sjokkert når jeg så at ho jeg hadde holdt på med var forlovet. Sånn ordtenlig forlovet, med masse meldinger fra kjæresten på veggen hennes "Jeg elsker deg" ol. Daaammn, nå skjønner jeg hvorfor venninna var så plagsom. Dette er sånn btw andre gang jeg har holdt på med ei som var forlovet, uten å vite det. Hahah tror jeg må begynne inspisere fingrene til hver jente jeg møter. Litt kjipt når jenta er skikkelig hyggelig og greier.

 

Jeg lurer likevel fortsatt på hvordan man takler venninner og sånt bedre. Skal man sende de vekk? Eller be de sette seg? Jeg vil egentlig være alene med jenta for de gidder jo aldri å rote noe når man er sammen med andre. Kan også nevne at jeg har hatt opplevelser hvor venninne har prøvd å totalt ydmyke meg. Jeg synes jo jeg ser relativt bra ut, men jeg har opplevd at når jeg holder på med ei jente så kommer feks venninna opp og sier sånn rett ut "Hæsj, hvorfor snakker du med han?" eller "Fant du ikke noe bedre?" og sånne ting. Litt sårende egentlig..

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar

HUff, mener ikke å missbruk anonym posting her, men må bare fort kommentere at den historien der i bold var litt klein.

 

Over til min egen post da. Begynte å bli veldig sent på utested og det nærmet seg stengetid, en halvveis flodhest hadde vist interesse for meg, og jeg vurderte sterkt å kjøre på. Så, ut av ingensteds, spør ei utrolig pen og søt jente om jeg vil sette meg ned med henne. Jeg ble litt satt ut først, for hele greia var så random. Jeg svarte bare "Ok". Vi begynte å prate og klikket veldig bra. Når hun først har vist interesse så er det jo ikke noe skummelt å kjøre på med alt. Hun spurte etter nummeret mitt nesten med gang, sånn 5 minutter ut i samtalen. Jeg fikk også hennes. Dessverre kom den ene venninna hennes bort til oss hele tiden og skulle dra ho med, "jenta mi" ville heller sitte med meg og avviste venninna si flere ganger. Jeg ble selv lettere irritert å skjønte ikke hvorfor venninna var så kjip. Til slutt fikk ho dratt ho med da og vi ble enig om å adde hverandre på face osv. Egentlig var hensikten med denne posten og spør om hvordan man bedre takler venninner, MEN når jeg sjekket facen dagen etterpå ble jeg litt sjokkert når jeg så at ho jeg hadde holdt på med var forlovet. Sånn ordtenlig forlovet, med masse meldinger fra kjæresten på veggen hennes "Jeg elsker deg" ol. Daaammn, nå skjønner jeg hvorfor venninna var så plagsom. Dette er sånn btw andre gang jeg har holdt på med ei som var forlovet, uten å vite det. Hahah tror jeg må begynne inspisere fingrene til hver jente jeg møter. Litt kjipt når jenta er skikkelig hyggelig og greier.

 

Jeg lurer likevel fortsatt på hvordan man takler venninner og sånt bedre. Skal man sende de vekk? Eller be de sette seg? Jeg vil egentlig være alene med jenta for de gidder jo aldri å rote noe når man er sammen med andre. Kan også nevne at jeg har hatt opplevelser hvor venninne har prøvd å totalt ydmyke meg. Jeg synes jo jeg ser relativt bra ut, men jeg har opplevd at når jeg holder på med ei jente så kommer feks venninna opp og sier sånn rett ut "Hæsj, hvorfor snakker du med han?" eller "Fant du ikke noe bedre?" og sånne ting. Litt sårende egentlig..

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

13508436.jpg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dama sier hun ikke ser noe fremtid i forholdet vårt. What to do? Jeg er 22, hun er 26. Trenger virkelig noen råd.

 

Kan lese litt av historien ovenfor her...

Hvis dere kommer til det punktet hvor man slår opp, så la HENNE slå opp... For da er det lettere for deg å kunne få henne tilbake enn hvis du hadde slått opp med henne og deretter prøvd å fått henne tilbake

Nøyaktig mottsatt av hva som vanligvis er tilfellet. Slår damer opp er det som regel veloverveide avgjøresler og det er nesten umulig å få dem tilbake igjen. Og gjør man det går det ikke lang tid før de slår opp igjen. Følelsene er vekke.

 

Hvis en mann slår opp er det mannen som har "makten". Hun lurer på hvorfor og har fortsatt føleser for fyren. Det går mer inn på henne enn om hun skulle slå opp og er ikke ferdig med følelsene sine. Derfor er det enklere å få en dame tilbake hvis du slår opp enn omvendt.

 

Men i denne situasjonen har hun kommet langt i avgjørelsen allerede så det spørs om det har noe å si.

Faen, vi slo opp idag tidlig etter at jeg prøvde å snakke med henne om det. Virket som om jo mer jeg prøvde å snakke om det, jo mindre ville hun prøve videre.

Det er ofte slik det er. Presser du på for svar føler damene at de må komme seg fortere ut. De kan ikke lengre vente og se.

 

Dessverre er slike ting langt lettere å forebygge enn å fikse. Når skaden er skjedd er det vanskelig å ro seg tilbake igjen :( Det verste du kan gjøre nå er å være helt på knærne etter henne og bli beta. Hvis at du tar det som en mann og sier greit, da er vi ferdig. Kanskje hun lurer på hvorfor du tar det så lett og vil prøve igjen. Bare husk at det var en grunn til at hun slo opp første gang.

Oki, lurer på om jeg har fått en magisk mulighet her. Daten ble utsatt til imorgen muligens, og kommer jo til å møte henne på skolen fremover. Noen råd for hvordan jeg burde gå frem?

 

Vet jeg burde behandle henne mer casual, ikke vise følelser, bare ha det gøy med henne, erte og tulle litt, se på henne som en vanlig jente. Tror hun fortsatt er veldig interesert i å sex, selv om det er slutt.

Lenke til kommentar

Oki, lurer på om jeg har fått en magisk mulighet her. Daten ble utsatt til imorgen muligens, og kommer jo til å møte henne på skolen fremover. Noen råd for hvordan jeg burde gå frem?

 

Vet jeg burde behandle henne mer casual, ikke vise følelser, bare ha det gøy med henne, erte og tulle litt, se på henne som en vanlig jente. Tror hun fortsatt er veldig interesert i å sex, selv om det er slutt.

Gut feelingen min sier at du ikke bør ha forhøye forventninger. At daten ble utsatt (hun?) er i min bok ikke et godt tegn, men husk at jeg snakker generelt, jeg kjenner jo ikke situasjonen her.

 

Dessverre er personligheten din avkledd nå som dere har vært kjærester. Falt ikke den i smak er det vanskelig å endre det inntrykket med det første. Alt kan skje med tiden, men det er ikke det du spør om.

 

Mitt beste råd er at du faktisk mentalt gir slipp på henne. Setter du opp en fasade som ikke har rot i kjernen din, vil det til slutt sive igjennom. Du blir needy, får bekreftelsesbehov, søker validering osv. Det blir ofte stygt.

 

Du må ta det som en mann. Kvinner forventer det. Begynner du å sippe for å vinne sympati vil det motsatte skje. Kvinner forventer ikke at menn tar til tårene for slike ting, det er nærmest som de tror at vi ikke har slike følelser og om du har er du en svak mann. Det er omtrent bare dødsfall som gir kvinnelig aksept for å felle en tåre.

 

Det beste du kan gjøre er å vise ovenfor henne at du tar det som en mann. Det vil ikke si at du sier det rett ut til henne, "jeg tar det som en mann", men at du ikke bitcher om det, spør hvorfor kan vi ikke være sammen, om du har sjans i framtiden osv. Ei heller bli eiesyk eller kontrollerende ("hvem var du med i sted" osv). Dette krever at du kontrollerer sjalusien.

 

Prat med henne som vanlig om vanlige ting. Ikke press fram samtaler, men la dem komme på naturlige tidspunkt. Vær vennlig og hyggelig, men ikke needy. Ikke søk validering fra henne når du tar kontakt. Ikke la kommentarer eller rykter gå inn på deg. Si til deg selv "ok, hun er singel og har lov til å treffe andre. Det går greit for meg fordi hun var ærlig mot meg og slo opp før hun involverte seg med andre". Jeg vet at det ikke er lett, men jeg har hatt gleden av å ha hatt fortsatt seksuell relasjon med de siste av mine ekser fordi jeg har sett så pragmatisk på det og ikke latt følelsene få vekke uhyret i meg (Mr. Sjalu).

 

Til slutt må du tenke deg om før du har sex med henne. Har du fortsatt følelser du ikke kan kontrollere er det en dum ting å gjøre. Om du klarer å akseptere at du kanskje ikke er den eneste, at hun har lov til å treffe andre og ikke lar alt dette få være en trussel mot din maskulinitet (fordi akkurat denne jenten har sex/finner andre menn attraktiv så betyr ikke det at du failer som mann eller at du er lite attraktiv som mann)

 

I slike situasjoner ser jeg realistisk på det og ikke har forhøye forhåpninger og det bør du og gjøre. Men jeg heier på deg :new_woot:

Endret av Azidops
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, jeg kan gi en update på hva som skjedde idag. Møtte henne på skolen, lett og leken prat. Var muligens litt for tydelig at jeg var kåt. Så kjøpte vi noe mat og dro på kino midt på dagen, oppførte meg helt koolio. Sa jeg trengte en klem da pga. noe dumt som hadde skjedd :p Det fikk jeg, og ga henne et par kyss på kinnet. Merket med en gang at hun ikke ville at jeg skulle gå mot munnen osv.

 

Inn på kinoen. Var bare to andre folk der, så dro henne ned på fanget mitt og lekte humpeleken. Tror ikke hun hadde så mye imot det. Inn i filmen så var det noe ekkelt, så jeg la hånda mi på kneet/låret hennes og hun la hodet sitt på skulderen min i kanskje 1 min. Ga henne et par suss på hodet. Så luktet hun på meg, for vet hun liker lukta av meg. Men så trakk hun seg tilbake, og ingen respons på mer touching på kneet. Så var filmen ferdig og vi gikk hjem til meg der bilen hennes stod parkert. Prøvde å få henne med inn, men null suksess. Så kjørte hun meg tilbake på skolen, og hun ga tilbake nøklene til leiligheten min som hun har hatt et par måneder nå.

 

Følte at det ikke var så god respons på ting jeg sa, som det pleide å være tidligere i forholdet. Hun var også VELDIG skeptisk på å knulle videre, og at det ikke var en god ide. Uansett, når jeg skulle gå utav bilen skulle jeg gi henne en klem. Ga henne et par suss på kjaken, og hun var skeptisk på munnkyss merket jeg da. Stjal et lite millisekunds-kyss uansett, og hun syns det var litt morsomt. Så sa jeg et par ord, så tok jeg fatt og ga henne en skikkelig klinings som varte kanskje halvminuttet. Og hun kysset jo tilbake. Snakkes og hade bra, så gikk jeg og vinket samtidig.

 

VELDIG usikker her på hva jeg skal gjøre nå. Vet ikke om hun angrer på det eller ikke, muligens følte hun seg presset. Eller bare lot seg rive med... What to do?

Lenke til kommentar

Vet jo ikke hvordan situasjonen er, men vil si at du har fucka det litt til for deg selv. Been there done that :p Prøv å unngå all klemmingen og sussingen. Snakk med henne, vis selvsikkerhet, men for all del, IKKE overkompenser. Da skinner det rett gjennom hva du prøver på. Utover det så vet jeg egentlig ikke hva mer du kan gjøre, håpe på det beste :p Unnga cheesy situasjoner :)

Lenke til kommentar

Kort versjon:

 

8 måneder siden slutt mellom meg og eksen. På måned nr2 møtte jeg en helt fantastisk jente, nydelig personlighet, stil, musikksmak, samme interesser og verdier, og ikke minst selvstendig. Gikk rett på, fikk god kjemi og god kontakt. Hun pleide å være hos meg til 4 om natta bare for å prate om alt og ingenting.

 

Etter en stund skulle vi på samme fest, her hadde jeg en masterplan på hvordan jeg skulle dra denne i land... Alt gikk perfekt, var minst 70 personer der og jeg var den eneste hun ville ha oppmerksomheten til. Ble meg og henne hele kvelden, berøring eskalerte og jeg hadde smaken av seier på tunga.... Hadde til og med sendt eksen melding for å dobbeltsjekke at hun ikke skulle på samme fest (liten by) .

 

Jeg måtte slå lens, jenta tar tak i innsiden av låret mitt og ber meg bli (score tenkte jeg). Jeg blir borte en stund, kommer tilbake og så er hun borte. Jeg sender melding uten svar... så blir drømmen knust.. 30min senere kommer hun leiendes med eksen min (de har aldri hatt et vennskap før)jeg forstod umiddelbart at jeg var utsatt for en major cockblock. Jeg tok hun til side for å spørre hva det gjaldt, mens eksen bokstavelig talt luska bak med spisse ører. Jeg sa det var dumt at de plutselig var bff, og fikk da tilbake (mens eksen sto bak å pusta hun i ryggen) "men vi er jo bare venner? Er vi ikke det?" Det ble en klein situasjon.

 

Jeg har senere flyttet fra byen pga jobb, og nå har vi begynt å få kontakt igjen. Skal møte henne snart og dra på fest sammen. Eksen har også flyttet så hun er ikke et problem. Har møtt denne nydelige jenta av og til og kjemien er der fortsatt. Det første som er problemet er at etter denne hendelsen ble hun og eksen venner og begynte å tilbringe mye tid sammen (noe jeg vet var bare for spite).. redd for at om jeg gunner på så blir jeg avist pga respekt for vennskapet med eksen, men det er også ekstra deilig om jeg får hun og kan pardon my french "flip the bird" til eksen. Er skipet seilt eller lukter det dårlig karma ut av hele settingen? Bro need help

 

Måtte gi dette en liten edit; Forum innlegg og android var ikke helt komboen.

Endret av FEA
Lenke til kommentar

Kort versjon: 8 måneder siden slutt mellom meg og eksen. På måned nr2 møtte jeg en helt fantastisk jente, nydelig personlighet, stil, musikksmak, samme interesser og verdier, og ikke minst selvstendig. Gikk rett på, fikk god kjemi og god kontakt. Hun pleide å være hos meg til 4 om natta bare for å prate om alt og ingenting. Etter en stund skulle vi på samme fest, her hadde jeg en masterplan på hvordan jeg skulle dra denne i land... Alt gikk perfekt, var minst 70 personer der og jeg var den eneste hun ville ha oppmerksomheten til. Ble meg og henne hele kvelden, berøring eskalerte og jeg hadde smaken av seier på tunga.... Hadde til og med sendt eksen melding for å dobbeltsjekke at hun ikke skulle på samme fest (liten by) . Jeg måtte slå lens, jenta tar tak i innsiden av låret mitt og ber meg bli (score tenkte jeg). Jeg blir borte fem min, kommer tilbake og så er hun borte. Jeg sender melding uten svar... så blir drømmen knust.. 30min senere kommer hun leiendes med eksen min (de har aldri hatt et vennskap før) ryktene hadde gått (liten plass og eksen har status blandt hønsehuene) jeg forstod umiddelbart at jeg var utsatt for en major cockblock. Jeg tok hun til side for å spørre hva det gjaldt, mens eksen bokstavelig talt luska bak med spisse ører. Jeg sa det var dumt at de plutselig var bff, og fikk da tilbake (mens eksen sto bak å pusta hun i ryggen) "men vi er jo bare venner? Er vi ikke det?" Det ble en klein situasjon, dro en kkthxbye og hadde en fet kveld videre. Jeg har senere flyttet fra byen, og nå har vi begynt å få kontakt igjen. Skal møte henne snart og dra på fest sammen. Eksen har også flyttet så hun kan brenne. Har møtt denne nydelige jenta av og til og kjemien er der fortsatt. Det første som er problemet er at etter denne hendelsen ble hun og eksen venner og begynte å tilbringe mye tid sammen.. redd for at om jeg gunner på så blir jeg avist pga respekt for eksen, men det er også ekstra deilig om jeg får hun og kan pardon my french "flip the bird" til eksen. Er skipet seilt eller lukter det dårlig karma ut av hele settingen? Bro need help

Ikke vondt ment, Men syns det virka veldig svett av denne nye jenta som alt "klikket" så bra med å bare forlate deg fordi du skulle slå lens i 5 min!!

 

En ting jeg ikke heelt forstår.. Var eksen din (jente, som kom 30min senere med "den nye jenta?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...