Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Klarte seff å slå eksen når hun rota med en fyr foran meg, etter å ha vært ignore mot meg hele kvelden. Skjedde for en uke siden.Jeg var skikkelig drita.

 

Ba om unnskyldning dagen derpå, i over 1 time. Og på telefon en dag etter der igjen. Sletta meg fra face og snipp snapp snute, dett var dett...

 

Slo du ei jente?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe angående sjekking i Oslo på hverdager (kvelder). Har prøvd diverse steder men er så forskjellig hvor det er folk. Noen som har tips til hvor det er bra på f.eks mandager og tirsdager? Fra onsdag til søndag er det ganske i boks egentlig. Men nå har jeg lagt opp at jeg skal ut 7 dager i uken i 7 uker for å se om jeg kan få litt fortgang på greier.

 

Prøvde å se igjennom tidligere sider men å bla igjennom 1000 sider (ny bruker her) ble litt mye. : )

Lenke til kommentar

Krisehjelp NR1!

 

-Åkkeeey folkens!! :thumbup: Eller godgutta som jeg kaller dere :D

 

Her er situasjonen.. Jeg har blitt medlem på en sånn datingside ;) Også har jeg funnet den perfekte jenta jeg har lyst og bli kjent med.. Det siste forholdet jeg hadde er en stund siden, Men hun ligner på eksen, Og jeg syns det er helt fantastisk :love: (New&Improved!)

 

Og nå vet dere allerede hva jeg skal spørre om :p

Hvordan skal jeg legge meg teoretisk korrekt for å komme meg ut på en date med denne jenta? (er match.com btw)

 

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

 

Hun skriver selv at hun er med på det meste og vil gjerne bli kjent med nye folk :thumbup: Hjelper litt bare der.

 

But what do you guys think? :)

 

Jeg har en kompis som nettopp har begynt å holde på med slike nettsider for "dating" med stor suksess. Det han har gjort er å ikke validere dem i noen som helst form ved bruk av ord da det at du sender en melding er validatoren. Han sender en melding som f.eks: (det var en jente som hadde masse dvder i bakgrunnen på et av bildene hennes) Hey. Ser at du har en stor DVD samling der, noen av mine favoritter inkludert. Men hvorfor har du ikke XXXX (sett inn din favorittfilm her)?

 

Bare ved å sende en slik melding, så viser han interesse uten å vise interesse. Han har bare tatt i bruk denne siden (sukker.no) i litt over en mnd og har nesten hver uke fullbooket med dates eller liknende.

 

Det som også er viktig er at du må sørge for at profilen din er GOD. En GOD datingprofil er utrolig viktig, det er tross alt like viktig at de skal kontakte DEG basert på hvordan DU viser DEG frem.

 

Just my two cents.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe angående sjekking i Oslo på hverdager (kvelder). Har prøvd diverse steder men er så forskjellig hvor det er folk. Noen som har tips til hvor det er bra på f.eks mandager og tirsdager? Fra onsdag til søndag er det ganske i boks egentlig. Men nå har jeg lagt opp at jeg skal ut 7 dager i uken i 7 uker for å se om jeg kan få litt fortgang på greier.

 

Prøvde å se igjennom tidligere sider men å bla igjennom 1000 sider (ny bruker her) ble litt mye. : )

Har du prøvd Fisk og Vilt?

 

Er litt nysgjerrig på det å dra ut syv ganger i uken. Jobber eller studerer du? Hvordan får du tiden til å gå opp i praksis?

Lenke til kommentar

Studerer. Når jeg går ut har jeg en tidsramme. Jeg er ikke interessert i å huke tak i de som er desperate etter kontakt etter klokken to så hvis jeg ikke har fått en interessant relasjon med en jente før ca halv to tar jeg turen hjem. Er tross alt ikke ute etter bare sex men heller bygge på mine relasjonsferdigheter med jenter som har genuin interesse av å bli kjent med meg.

 

For å få det til å gå opp så blir alle mine gjøremål fullført før klokken 21(prøver å være effektiv). Tar deretter turen til en kompis for en matbit og planlegger kvelden og så bærer det ut. Er i nybegynner i praksis på dette feltet men har mestret teorien så det går sakte i felt, men kommer seg vel etter disse 7 ukene ;)

 

og nei. har ikke prøvd det på ukedager. skal prøves! kanskje vi treffes? :)

Lenke til kommentar

Krisehjelp NR1!

 

-Åkkeeey folkens!! :thumbup: Eller godgutta som jeg kaller dere :D

 

Her er situasjonen.. Jeg har blitt medlem på en sånn datingside ;) Også har jeg funnet den perfekte jenta jeg har lyst og bli kjent med.. Det siste forholdet jeg hadde er en stund siden, Men hun ligner på eksen, Og jeg syns det er helt fantastisk :love: (New&Improved!)

 

Og nå vet dere allerede hva jeg skal spørre om :p

Hvordan skal jeg legge meg teoretisk korrekt for å komme meg ut på en date med denne jenta? (er match.com btw)

 

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

 

Hun skriver selv at hun er med på det meste og vil gjerne bli kjent med nye folk :thumbup: Hjelper litt bare der.

 

But what do you guys think? :)

 

Jeg har en kompis som nettopp har begynt å holde på med slike nettsider for "dating" med stor suksess. Det han har gjort er å ikke validere dem i noen som helst form ved bruk av ord da det at du sender en melding er validatoren. Han sender en melding som f.eks: (det var en jente som hadde masse dvder i bakgrunnen på et av bildene hennes) Hey. Ser at du har en stor DVD samling der, noen av mine favoritter inkludert. Men hvorfor har du ikke XXXX (sett inn din favorittfilm her)?

 

Bare ved å sende en slik melding, så viser han interesse uten å vise interesse. Han har bare tatt i bruk denne siden (sukker.no) i litt over en mnd og har nesten hver uke fullbooket med dates eller liknende.

 

Det som også er viktig er at du må sørge for at profilen din er GOD. En GOD datingprofil er utrolig viktig, det er tross alt like viktig at de skal kontakte DEG basert på hvordan DU viser DEG frem.

 

Just my two cents.

Ja da gjør han det bra, Jeg har gjort ALT! De tipsa anbefaler om når du lager en datingprofil, Ha bilde med smil, Være ærlig (Du fyller ut svarskjema som er din stil for å få en jente som passer godt til deg sant), Har tatt kontakt med forskjellige jenter ikke sent brev men sånn "Flørt" greie, Noen har jeg sent mld til, UTEN FAKKINGS HELL!

 

Ingen som har giddi, Enda jeg har gjort alt etter boka. Sukker.no altså..

 

Hadde det vært mulig å få snakket litt med denne vennen din? Kunne tatt det over PM så kunne han sett hva jeg gjør kanskje feil osv? Validering lix :)

 

Hadde satt ufatterlig stor pris på det :)

Lenke til kommentar

Krisehjelp NR1!

 

-Åkkeeey folkens!! :thumbup: Eller godgutta som jeg kaller dere :D

 

Her er situasjonen.. Jeg har blitt medlem på en sånn datingside ;) Også har jeg funnet den perfekte jenta jeg har lyst og bli kjent med.. Det siste forholdet jeg hadde er en stund siden, Men hun ligner på eksen, Og jeg syns det er helt fantastisk :love: (New&Improved!)

 

Og nå vet dere allerede hva jeg skal spørre om :p

Hvordan skal jeg legge meg teoretisk korrekt for å komme meg ut på en date med denne jenta? (er match.com btw)

 

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

 

Hun skriver selv at hun er med på det meste og vil gjerne bli kjent med nye folk :thumbup: Hjelper litt bare der.

 

But what do you guys think? :)

 

Jeg har en kompis som nettopp har begynt å holde på med slike nettsider for "dating" med stor suksess. Det han har gjort er å ikke validere dem i noen som helst form ved bruk av ord da det at du sender en melding er validatoren. Han sender en melding som f.eks: (det var en jente som hadde masse dvder i bakgrunnen på et av bildene hennes) Hey. Ser at du har en stor DVD samling der, noen av mine favoritter inkludert. Men hvorfor har du ikke XXXX (sett inn din favorittfilm her)?

 

Bare ved å sende en slik melding, så viser han interesse uten å vise interesse. Han har bare tatt i bruk denne siden (sukker.no) i litt over en mnd og har nesten hver uke fullbooket med dates eller liknende.

 

Det som også er viktig er at du må sørge for at profilen din er GOD. En GOD datingprofil er utrolig viktig, det er tross alt like viktig at de skal kontakte DEG basert på hvordan DU viser DEG frem.

 

Just my two cents.

Ja da gjør han det bra, Jeg har gjort ALT! De tipsa anbefaler om når du lager en datingprofil, Ha bilde med smil, Være ærlig (Du fyller ut svarskjema som er din stil for å få en jente som passer godt til deg sant), Har tatt kontakt med forskjellige jenter ikke sent brev men sånn "Flørt" greie, Noen har jeg sent mld til, UTEN FAKKINGS HELL!

 

Ingen som har giddi, Enda jeg har gjort alt etter boka. Sukker.no altså..

 

Hadde det vært mulig å få snakket litt med denne vennen din? Kunne tatt det over PM så kunne han sett hva jeg gjør kanskje feil osv? Validering lix :)

 

Hadde satt ufatterlig stor pris på det :)

 

Da de fine damene der blir nedrent med meldinger(De aller fleste gutta sikter skyhøyt....) er et bra profilbilde det aller aller viktigste.Utseende teller mer på nett enn i virkeligheten. Prøv med flere forskjellige, få ei venninne til å plukke ut bilde.

Endret av SaintInTheCity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...