Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt kort fortalt. Men hva som skjedde var at mens jeg var borte så kom eksen min på festen. Ble fortalt av venninene sine at vi drev å flørta. Så da hadde hun blitt dratt til side av eksen min for en prat.

 

Og så etter de var ferdig kom hun tilbake leiendes med eksen min, for da hadde de jo blitt bestevenner apparantly :p

Lenke til kommentar

Vet jo ikke hvordan situasjonen er, men vil si at du har fucka det litt til for deg selv. Been there done that :p Prøv å unngå all klemmingen og sussingen. Snakk med henne, vis selvsikkerhet, men for all del, IKKE overkompenser. Da skinner det rett gjennom hva du prøver på. Utover det så vet jeg egentlig ikke hva mer du kan gjøre, håpe på det beste :p Unnga cheesy situasjoner :)

Fikk gitt henne en suss idag også, men hun ungikk fra den andre sussen.

Lurer på om denne taktikken funker: Bli litt sinna og si "Du skal faen meg være takknemmlig så snill som jeg var mot deg, dette gidder jeg ikke mer..."

Crash n burn?

Lenke til kommentar

Nei, da bestemte jeg meg for å kjøre løpet helt ut. Blokkere nettadressen til profilen hennes på facebook, sette meg som avlogget fra chatten for henne. Ikke ringe henne mer, ikke sende mer sms. Møter jeg henne på skolen, smiler jeg bare og sier hei, og går videre. Med mindre hun spør meg om noe mer da...

 

Gidder ikke henge på kroken hennes til hun finner seg noe nytt, gidder heller ikke "late" som jeg er vennen hennes, når jeg egentlig vil noe mer. Har på følelsen dette er rett tidspunkt å gjøre det på...

 

 

Edit: Er det foresten lurt å sette meg som avlogget på chatten, kan jo se at jeg driver med ting og tang?

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Jepp, ser den. Det er bare bite i seg og motstå fristelsen.Som sagt, vent til hun tar kontakt! om det er på telefon, melding eller Face.. Og når hun tar kontakt med deg, så ikke virk ivrig. Vær helt normal i stemmen og spill som om du har det helt fint. PRAT MED HUN i noen minutter og deretter sier du at du må gå fordi du skal ditt og datt..

Lenke til kommentar

Jajajajaja, gjør jo det nå.

Jeg tror ikke du forstår!! Jeg tror ikke de andre her inne er mandige nok til å fortelle deg at allerede nå bør du tenke på å finne en annen jente som faktisk liker og godtar deg for den du er.. Hvis jenta skal være så umulig og få dreisen på så ville jeg fjernet henne 99% fra verden.. Den gjenstående 1% er at du ikke tar livet av henne så hun får lov og eksistere..

 

Jeg hadde en kjæreste som hvafåån bare dro på tur til USA og når hun kom tilbake så var det slutt.. Jeg tenkte bare "nei, vettu hva!? detta gidder jeg ikke! Greit da er du ikke noe å samle på, Og du har gjort det lettere for meg ved å bare la meg ta neste steget videre!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De andre er ikke mandige nok? Hva faen? Med all respekt å melde. Til å være han som er ekstrem eiesyk og har et overanalyserende problem way beyond min fatteevne er du jævlig høy i hatten nå. Det er ikke så forbanna lett å bare slippe taket. Det er jo "jenta hans"? Rådene som har kommet lenger oppe er gode, så får det heller være opp til fyren selv å følge dem. Uansett ønsker jeg han lykke til.

 

Forøvrig vil jeg si at det også er vanlig å reise på turer til eksempelvis USA. Burde ikke være dumpegrunn i seg selv. Noe det i aller høyeste grad hørtes ut som at det var i ditt tilfelle, Plizket.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

De andre er ikke mandige nok? Hva faen? Med all respekt å melde. Til å være han som er ekstrem eiesyk og har et overanalyserende problem way beyond min fatteevne er du jævlig høy i hatten nå. Det er ikke så forbanna lett å bare slippe taket. Det er jo "jenta hans"? Rådene som har kommet lenger oppe er gode, så får det heller være opp til fyren selv å følge dem. Uansett ønsker jeg han lykke til.

 

Forøvrig vil jeg si at det også er vanlig å reise på turer til eksempelvis USA. Burde ikke være dumpegrunn i seg selv. Noe det i aller høyeste grad hørtes ut som at det var i ditt tilfelle, Plizket.

Tufsen navnet ditt håper jeg virkelig ikke snakker for seg selv..

 

Du vet INGENTING om min situasjon.. Det var også "Jenta mi" i mine øyne :(

Jeg forstår GODT.. JÆVLIG Godt at det kan være vanskelig og slippe taket, Men å faktisk gjøre det betyr ikke nødvendigvis at man er svak men at man er sterk nok for å kunne komme seg videre.

 

Dette kan faktisk hjelpe han videre om han kommer seg ut og treffer andre jenter. Jeg er rimelig sikker på at han ville ha godt av det. Hvorfor? Jeg og alle andre jeg kjenner, Som dessverre havnet i samme situasjon Kommer seg videre! Spør du meg er ikke jenta så mye og samle på om hun hele tiden skal ditche han? Han har vært litt for frampå så noe ligger der, Men hvordan skal det kunne gå om ikke hun takler hans nærvær allerede nå?

 

Han får klart gjøre som han vil :) Men jeg vet hvordan jenter fungerer.. Så fort eksen min så meg med en annen "ååå jååå da ble hun interessert" Og hadde plutselig en ca tusen grunner til hvor dum hun var som gikk fra meg.. Alt-i-alt han vil bare like det og treffe andre og bli kjent med nye jenter, KjempeKoselig er det også :)

 

Just tryin to help. Men som sagt han får helt klart gjøre som han vil. Spydigheten din kan du legge bak deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ehhhm! Er ikke du han som har skrevet side opp og side ned om råning, selvtillit og "jenta mi"? Hvis så skulle jeg da mene å vite litt om din situasjon. Det hissige "INGENTING" skulle tilsi at du nettopp kom på forumet og aldri hadde skrevet noe her før. Quoten under hjelper meg heller ikke til å forstå, for som jeg sa isted ser det ut som du dumpet henne fordi hun dro til USA. I tillegg fremstiller du deg selv som en helt som klarte å gjøre det slutt.

 

Jeg hadde en kjæreste som hvafåån bare dro på tur til USA og når hun kom tilbake så var det slutt.. Jeg tenkte bare "nei, vettu hva!? detta gidder jeg ikke! Greit da er du ikke noe å samle på, Og du har gjort det lettere for meg ved å bare la meg ta neste steget videre!"

 

Spydigheten legger jeg av meg når du slutter å leke sjekkeguru. Hva med spydigheten din om at ingen over er mandig nok. Den får stå? Forøvrig krever det ikke særlig med manndom å sitte på et forum å fortelle en dude du ikke kjenner at han bør finne noen andre å hoppe til køys med. Det tror jeg flere over her gjør uten å blunke.

 

Jeg er forvirret, trøtt og lei. Tufsen er sannsynligvis representativt. God natt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
1327697741[/url]' post='18882395']

Jess, var det jeg tenkte :) Flottis.

 

Noen tips på statusoppdateringer, evt. statusoppdateringer jeg bør unngå?

 

Regner med at du ikke er en av de som skriver slike statuser som. " sett denne statusen på veggen din og få..." blabla..Du kan jo gjerne skrive statuser som sier noe om at du har gått "videre"?

Sitter på kafeen med, tar en tur med. Osv.. (slike statuser vil jeg helst tatt på msn) som får hun til å lure på "hvorfor han tar bruddet så lett".

Når den personen som slår opp med deg, og ser at du tar det veldig lett... Så vil den personen begynne å lure ohg blir nygjerrig. Og da har du overtaket. Men i din situasjon, hvor du har vært veeeeldig needy og clingy, så blir det litt vanskeligere å få henne tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ehhhm! Er ikke du han som har skrevet side opp og side ned om råning, selvtillit og "jenta mi"? Hvis så skulle jeg da mene å vite litt om din situasjon. Det hissige "INGENTING" skulle tilsi at du nettopp kom på forumet og aldri hadde skrevet noe her før. Quoten under hjelper meg heller ikke til å forstå, for som jeg sa isted ser det ut som du dumpet henne fordi hun dro til USA. I tillegg fremstiller du deg selv som en helt som klarte å gjøre det slutt.

 

Jeg hadde en kjæreste som hvafåån bare dro på tur til USA og når hun kom tilbake så var det slutt.. Jeg tenkte bare "nei, vettu hva!? detta gidder jeg ikke! Greit da er du ikke noe å samle på, Og du har gjort det lettere for meg ved å bare la meg ta neste steget videre!"

 

Spydigheten legger jeg av meg når du slutter å leke sjekkeguru. Hva med spydigheten din om at ingen over er mandig nok. Den får stå? Forøvrig krever det ikke særlig med manndom å sitte på et forum å fortelle en dude du ikke kjenner at han bør finne noen andre å hoppe til køys med. Det tror jeg flere over her gjør uten å blunke.

 

Jeg er forvirret, trøtt og lei. Tufsen er sannsynligvis representativt. God natt!

You dååånt understææænd mæææn, JEG Ble dumpa fordi hun var i USA :p Wtf liksom.. Da gidder man ganske enkelt ikke mer. Morsomt å se hvordan med minimum innsats man kan få folk på nettet til å rage.

 

Dessuten så svarte du ikke på innlegget mitt men tok opp noe gammalt vræl som kan slettes :p

Og jeg har mest sannsynelig vært lenger her på denne tråden før deg :)

Lenke til kommentar
1325422548[/url]' post='18778886']
1325422405[/url]' post='18778879']
1325351721[/url]' post='18777202']

Du tenker alt for mye, og derfor hadde det vært greit for deg å strukturere tankene dine.

 

Tankene våre har en tendens til å farge følelsene våre. Om du for eksempel tenker negativt vil du føle deg dårlig, og motsatt, tenker du positivt vil du føle deg bra. For å dra paralleller til din sak: Du tenker hun ikke er så interessert lenger(negativ tolkning av situasjonen, siden du egentlig ikke vet at hun er uinteressert), du leter etter bevis på at hun ikke er interessert, som resulterer i at du føler deg dårlig/anspent.

 

Det kan sikkert hende at hun ikke lenger vil ha deg, men det er absolutt ikke noen grunn til å tenke på det hele tiden!

Og nå svarte hun på chat plutselig, En stund trodde jeg hun var sur på meg for noe småtteri, Men nå blir det bare fint at hun kommer hjem.. JEESSAAAAZZSSS jeg må virkelig slappe mer av. This case is closed.

 

This... Du håndterte situasjonen jævlig dårlig for å si det sånn. Det er i slike situasjoner man skal snu det hele ved at det er hun som skal være sjalupå DEG. Men isteden så var det hun som hadde overtaket ved at du vær enormt needy og klingete. Det virket ut som du ikke hadde et sosialt liv uten henne. Du var kun opptatt av hvordan hun hadde det og hvem hun var med.

 

I N S I CU R I T Y

Endret av Laffe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...