Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1328032686[/url]' post='18896898']

Hmm, eksen skal på studentquiz imårra. Sannsynligvis har hun sett at jeg deltar, og trykket på deltar på face. What to do? Ikke dra?

 

Om du har lyst til å dra, så drar du. Det er ikke sånn atdu skal følge helt slavisk etter "unngå kontakt med hun".Selvom hun er der så behøver du heller ikke ignorere hun, du kan godt si hei og ta en smalltalk og deretter si at du må bort til kompisene dine.

Saken her dreier jo seg om at du har "gått videre" og at du tar bruddet lett, og ikke gjør som mange andre ville ha gjort.. Være på kne og følge henne rundt i håp med å "påvirke" henne til å bli sammen med deg. Signalene man håper på å oppnå er jo at hun skal tenker "jøss, hvorfor tar han bruddet så lett?" osv..

Edit.. Skriving på nettbrett, suucks.

Endret av Laffe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er klar over at det ikke har noe med PU eller sjekking å gjøre, men personlig utvikling og forbedring av livskvalitet er noe som går hånd i hånd med dette spør du meg. Siden det er gratis skader det hvertfall ikke å sjekke ut for de som måtte være interessert i denslags.

Hehe ja da er det bare å kjøre på, Viktig med litt indre styrke angående jenter vettu ;)

Lenke til kommentar

Sikkert bare en bagatell for min side. Men hvis dama, som man err sammen med en kveld.. Får pluselig en telefon, hun tar den opp og ser hvem det er.. Men svarer ikke, og bare lar den ringe mens hun holder den og sier ikke noe til deg..Ville du da begynt å lurt, ellerr ville du bare ha lagt det fra deg? Mtp for å ikke virke needy?Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27

Lenke til kommentar

Sikkert bare en bagatell for min side. Men hvis dama, som man err sammen med en kveld.. Får pluselig en telefon, hun tar den opp og ser hvem det er.. Men svarer ikke, og bare lar den ringe mens hun holder den og sier ikke noe til deg..Ville du da begynt å lurt, ellerr ville du bare ha lagt det fra deg? Mtp for å ikke virke needy?Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27

"Skal du ikke ta telefonen?" og sjekk respons.

Lenke til kommentar

Ville ha sjekket tapte anrop etter hun hadde lagt seg, og sjekket navnet på facebook.

Så hadde jeg sikkert funnet ut at det er en eller annen kjekkas, men ville ha skammet meg over å gjort noe så dumt som å sjekke telefonen hennes.

Deretter ville jeg ha skjøvet det hele til siden og aldri tatt det opp, slik at det tærte på selvtilliten min helt til jeg ble spist opp av sjalusi.

 

Når selvtilliten så har kommet helt på bunn, og jeg har blitt så needy som det er mulig å bli, vil hun dumpe meg og hooke opp med denne gutten.

 

Postet av anonym: 1074ad677809272d7538c27f70016292

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Lite problem her. Vært en stund utenlands, møtt ei strøken jente som bor der midlertidig pga. jobb--har hengt mye med henne, hatt sex osv. og det er ganske obvious at hun er keen på noe mer Jeg dro hjem til Norge i dag, og hun som er italiensk drar hjem dit om 3 måneder ca. Hun er som sagt ganske keen, og lurer på om jeg vil komme dit når hun drar tilbake, noe jeg er ganske keen på selv slik det ser ut nå … Der hun jobber nå er det ikke aktuelt å dra tilbake for min del, siden det er langt og dyrt å reise; i tillegg til visum etc.

 

Det jeg egentlig lurer på er: 3 måneder er jo en stund. I april har jeg også god tid hvis jeg drar ned, siden det er ganske dødt på studiene i den perioden. Hun er akkurat ferdig med studiene, og har egentlig ingen jobb når hun kommer tilbake, så er ganske fritt sånn sett. Men hvordan opprettholde "gnisten" over så lang tid? Har jo Skype osv. men … Noen erfaringer?

Postet av anonym: 3e5c151654768bc4b406cb18ffdda394

 

Noen?

 

Takk til den som plusset innlegget, haha. ^^

Postet av anonym: 3e5c151654768bc4b406cb18ffdda394

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Krisehjelp NR1!

 

-Åkkeeey folkens!! :thumbup: Eller godgutta som jeg kaller dere :D

 

Her er situasjonen.. Jeg har blitt medlem på en sånn datingside ;) Også har jeg funnet den perfekte jenta jeg har lyst og bli kjent med.. Det siste forholdet jeg hadde er en stund siden, Men hun ligner på eksen, Og jeg syns det er helt fantastisk :love: (New&Improved!)

 

Og nå vet dere allerede hva jeg skal spørre om :p

Hvordan skal jeg legge meg teoretisk korrekt for å komme meg ut på en date med denne jenta? (er match.com btw)

 

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

 

Hun skriver selv at hun er med på det meste og vil gjerne bli kjent med nye folk :thumbup: Hjelper litt bare der.

 

But what do you guys think? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg at datingsider og cybersex er noen kleine saker. Kunne aldri ha møtt "SuperCharlotte86" eller "Katya_y" med åpne armer og naturlig sinn. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg syns det blir en smule kunstig når man liksom skal finne livspartneren sin på samme måte man sjekker e-mailen på.

 

Ellers hadde jeg bare vært helt åpen og ærlig. Intensjonene til folk er klare som blekk så man kan spare seg for det pisset om at "du virket som en interessant pike, har du lyst til å gjøre noe rekreasjonelt og kulturrikt en dag?". Her er det bare å kjøre på; du vil ha pels på knaggen og hun vil gi det til deg! :evil:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

 

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

 

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

 

Nei, ikke gjør det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Krisehjelp NR1!

 

-Åkkeeey folkens!! :thumbup: Eller godgutta som jeg kaller dere :D

 

Her er situasjonen.. Jeg har blitt medlem på en sånn datingside ;) Også har jeg funnet den perfekte jenta jeg har lyst og bli kjent med.. Det siste forholdet jeg hadde er en stund siden, Men hun ligner på eksen, Og jeg syns det er helt fantastisk :love: (New&Improved!)

 

Og nå vet dere allerede hva jeg skal spørre om :p

Hvordan skal jeg legge meg teoretisk korrekt for å komme meg ut på en date med denne jenta? (er match.com btw)

 

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

 

Hun skriver selv at hun er med på det meste og vil gjerne bli kjent med nye folk :thumbup: Hjelper litt bare der.

 

But what do you guys think? :)

 

Hvis hun er over snittet fin får hun antagelig et titalls meldinger hver eneste dag, så skal du få svar må du skille deg ut.

Bruk humor!

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg at datingsider og cybersex er noen kleine saker. Kunne aldri ha møtt "SuperCharlotte86" eller "Katya_y" med åpne armer og naturlig sinn. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg syns det blir en smule kunstig når man liksom skal finne livspartneren sin på samme måte man sjekker e-mailen på.

 

Ellers hadde jeg bare vært helt åpen og ærlig. Intensjonene til folk er klare som blekk så man kan spare seg for det pisset om at "du virket som en interessant pike, har du lyst til å gjøre noe rekreasjonelt og kulturrikt en dag?". Her er det bare å kjøre på; du vil ha pels på knaggen og hun vil gi det til deg! :evil:

Hæ? Jeg vil bare bli kjent med henne, Ha en date ellerno og om alt går bra med tiden så kanskje ett forhold.

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

Nei, ikke gjør det.

Nei jeg vet jo det da, Derfor så gjør jeg ikke det heller, Du skjønte ikke.. Dette var ment sånn at så fin som hun er kan jeg lett miste grepet for hvor mye jeg liker henne. Men å skrive noe så klissete slår mest sannsynelig ikke ann, Derfor gjør jeg jo ikke det :p MEEEN ett eller annet må jeg jo skrive for at det skal gå i boks, Og jo mer interessant jo bedre vel?

Hvis hun er over snittet fin får hun antagelig et titalls meldinger hver eneste dag, så skal du få svar må du skille deg ut.

Bruk humor!

Humor er ikke så dumt, Tenker jeg skal prøve med ett lite innslag og mest sannsynelig så gjør det underverker.. Alt jeg trengte var en påminnelse.. Jeg glemmer sånt vettu x) sånne enkle ting. Jeg går mer for ærlighet istedet for bad-ass'ness og maskulinitet.

 

"Hey :D Du ser jo alt for fornøyd ut ;) også er du glad i kaffe, Lyst til å ta en kopp en vakker dag? ^^"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg går mer for ærlighet istedet for bad-ass'ness og maskulinitet.

 

 

 

Ikke sant, og da blir du akkurat som de førti andre hun får mld av.

 

Tror du skal plukke deg ut mer enn ei dame å sende mld til.

Ikke regn med en svarprosent på over 20 ihvertfall, om du ikke er eksepsjonelt god skriftlig og/eller jævlig handsome! Det kommer jo selvfølgelig også an på hvor høyt du sikter.

 

Ei jeg datet forrige singelperiode for snart to år siden hadde over 400 uleste mld etter en uke i Spania...(Så det med egne øyne). Det var på Møteplassen. De fineste (Oslo)damene er på sukker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Hey :D Du ser jo alt for fornøyd ut ;) også er du glad i kaffe, Lyst til å ta en kopp en vakker dag? ^^"

 

Ikke be hun ut på første melding! Det funker dårlig. Få i gang en samtale.

 

Et eksempel jeg fantpå første melding:

 

Hei, jeg ser etter ei jente som er godt over snittet - smart. Kunne du tenke deg å ta en IQ-test (5 min) slik at jeg får sjekket om du er i min målgruppe?

 

Eller:

 

Hvis jeg legger meg med benene over stolryggen i - sofaen og løfter kroppen oppetter putene så klarer jeg å sprute sæd i munnen på meg selv. Imponert?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

Nei, ikke gjør det.

Nei jeg vet jo det da, Derfor så gjør jeg ikke det heller, Du skjønte ikke.. Dette var ment sånn at så fin som hun er kan jeg lett miste grepet for hvor mye jeg liker henne. Men å skrive noe så klissete slår mest sannsynelig ikke ann, Derfor gjør jeg jo ikke det :p MEEEN ett eller annet må jeg jo skrive for at det skal gå i boks, Og jo mer interessant jo bedre vel?

 

Du gjør det igjen ja!! Akkurat på lik linje angående "Det er ikke PU-material"-innlegget ditt.

Hva er det du vil egentlig? Hvis du skal få hjelp/tips av folk, så må du komme med konkrete spørsmål!

 

Du er sånn: "Nei, jeg har rett.. bare sjekk fakta" -> "hehehe, jeg bare tullet. Ville bare se reaksjonen din" blabla.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er slik jeg kunne tenkt å skrivd det:

"Hey! Du ser ut som drømmedama mi =) har du lyst å være med ut og finne på noe kult en dag eller? :)"

Nei, ikke gjør det.

Nei jeg vet jo det da, Derfor så gjør jeg ikke det heller, Du skjønte ikke.. Dette var ment sånn at så fin som hun er kan jeg lett miste grepet for hvor mye jeg liker henne. Men å skrive noe så klissete slår mest sannsynelig ikke ann, Derfor gjør jeg jo ikke det :p MEEEN ett eller annet må jeg jo skrive for at det skal gå i boks, Og jo mer interessant jo bedre vel?

 

Du gjør det igjen ja!! Akkurat på lik linje angående "Det er ikke PU-material"-innlegget ditt.

Hva er det du vil egentlig? Hvis du skal få hjelp/tips av folk, så må du komme med konkrete spørsmål!

 

Du er sånn: "Nei, jeg har rett.. bare sjekk fakta" -> "hehehe, jeg bare tullet. Ville bare se reaksjonen din" blabla.

DU MISSFORSTÅR!

 

Det var ett eksempel på at "jeg kunne tenkt meg å skrive sånn" MEN vet at "det gjør man ikke" Og dette vet jeg, Du trenger ikke fortelle meg at NEI det burde du ikke. Sier det igjen det der var bare ett eksempel på hvordan det ikke skal gjøres :p

 

Takk for tips gutta :) Egentlig er det care nå, Har lest at hun ikke har vært innom siden.. Altfor lenge siden x) sånn sett blir det vel bare ett fett hva jeg skriver :hrm:

 

edito: Også mener du at jeg bør komme med seriøse spørsmål? Jeg gjør jo det! Hva med deg selv? Da syns jeg du kan begynne og komme med seriøse svar!

Endret av Plizket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...