Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Noen raske tanker angående daten din:

 

Når du merker at det er typ 15min til at dere må gå kjører du på for fullt. Full makeout - full close. (Hvis dette er kjærestemateriell så ikke vær pushy på sex, m.a.o merker du den minste følelse av at hun egentlig ønsker å vente, så ta et steg tilbake, og se ann om du senere kan ta to frem.*)

 

Forhåpentligvis glemmer jenta klokken, og du passer selvfølgelig på å ikke si ifra før filmen har startet/dere har 0 sjans til å rekke den. "Det var den filmen, vi får heller se den en annen dag!". Vips så har du sluppet kino, som sucks, og du har heller fått til en innekveld med jenta, som rocks!

 

Når du drar fra hun så bruker du kinofilmen dere ikke rakk som en timebridge til neste møte. Og neste møten kan gjøres slik: "For å passe på at vi rekker filmen er det nok bedre om vi møtes direkte på kinoen, så kan vi heller stikke til meg/deg for noe mat etterpå!" bedre å starte med kino, enn å ende med kino, og grunnen til at dere glemte kinoen første gang er nå en god grunn til å møtes etter kinoen, som vanligvis kunne ha trigget ASD om at det blir sent og alt det inneholder; blant annet at dere da sannsynligvis må sove sammen...

 

Dersom det er kjærestemateriell du er ute etter kan det også ha en positiv effekt å legge igjen noe av deg som kan få hun til å tenke ekstra mye på deg når dere ikke er sammen. F. eks. glem skjerfet ditt hos hun, skriv noe på kjøleskapet, heng opp en lapp, tegn en tegning... o.s.v. (Det mest vellykkete eksempel jeg har gjort på dette var å kjøpe en filmplakat når jeg var ute med en jente. Plakaten var til meg, men siden vi dro til hun etterpå hang jeg den opp på soverommet hennes. Et jentete rom som plutselig inneholdt en actionfilm-plakat. Jeg lot den henge når jeg dro. Garantert at hun tenkte på meg hver gang hun så den plakaten.)

 

Dersom jenta er oppmerksom på klokken og river seg løs slik at dere rekker filmen, så vil de positive følelsene av å ha deg på besøk styrkes, siden det føles ut som at dere drar på et feil tidspunkt (derfor vente til rett før dere egentlig må dra). "Vi hadde det så gøy at det var såvidt vi husket filmen" kan gi en pekepinne på hva jeg egentlig prøver å forklare. (Denne effekten får du også dersom dere ikke rekker filmen; "Vi hadde det så gøy at vi helt glemte filmen".)

 

Daten fortsetter altså som før dersom hun passer klokken og dere kommer dere av gårde, så du har ikke tapt noe, men heller tjent inn noen bonuspoeng.

 

 

* Grunnen til at jeg poengterte at du skal ta det rolig ved det minste tegn er fordi at tidlig sex kan sette en stopper for et forhold. Jenta kan føle at hun ga seg for tidlig, føle at hun blir sett på som billig, eller whatever kvinnelogikk som slår til. Ikke vær sky til sex på første møte, men å la hun føle at det skjer på hennes premisser er greit dersom noe langvarig er i tankene. Altså generelle LMR-teknikker er imo no-go hvis du vil kjøre det litt safe.

Endret av Touchdown
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Bare lurer om det er vanlig at det er alltid jeg som må adde jenter på face som jeg har møtt på byen?

 

Er flere jenter jeg har snakket mye med gjennomkvelden, utvekslet nummere osv, og fortsatt så må jeg adde de.

 

Ikke at det er noe bigdeal, men synes det er litt irriterende ettersom det gir meg følelsen at de ikke likte meg, selv om det ikke virket sånn når vi pratet.

Lenke til kommentar

For det første, så er det et lukket forum. Les FAQen, for det står klart at en ikke skal fortelle om det til andre enn innvidde. Ikke flash det for mye her i tråden.

 

Det jeg tror du gjør feil er strukturen, har sett på søknaden din. Den ser bra ut, men den er uoversiketlig. Sett gjerne det materialet du har vært gjennom i hver punkt for seg selv. Del det lengste avsnittet ditt i flere avsnitt, for det blir lettere å lese. Ofte orker ikke folk å lese det, kun pga de mener det ligger for lite arbeid i det.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Jeg skjønner seriøst ikke en dritt. Denne jenta sjekker meg opp, vi gjør alt, jeg spør om hun vil finne på noe, hun foreslår kino, vi sitter hele kinoen og holder hender (hun tar initiativet), hun smører leppene inn med vaselin, etterpå bibuy. Oki.

 

Rareste vesenene som finnes. 2+2=5 i noen tilfeller, visstnok. Jeg skjønner ikke en føkkings dritt.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner seriøst ikke en dritt. Denne jenta sjekker meg opp, vi gjør alt, jeg spør om hun vil finne på noe, hun foreslår kino, vi sitter hele kinoen og holder hender (hun tar initiativet), hun smører leppene inn med vaselin, etterpå bibuy. Oki.

 

Rareste vesenene som finnes. 2+2=5 i noen tilfeller, visstnok. Jeg skjønner ikke en føkkings dritt.

Worse for me:

 

Dama sier hun har lyst på meg i flere uker, jeg møter henne etter jobb på Lørdag, sover over, ligger med henne, drar dagen derpå og stemningen er god. Får senere på kvelden at mora hennes likte meg, og trodde alt var i skjønneste orden.

 

Så kommer jeg frem til at jeg slår til... og hun avslår, og prøver å lyge seg frem til hvorfor. Før det viser seg at eksen hennes har flyttet tilbake den dagen jeg skal slå til, og han vinner vist alltid. Og jeg sitter igjen uten noe... Dritt :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...